Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 22:50

gohya schreef:
"Brainless"

De laatste keer dat ik een moslima heb gesproken was bij de apotheek.Ik praat heel normaal hoor tegen die mensen,ik heb nix tegen ze.Maar ik heb wel veel meisjes [moslima's] gehoord die helemaal geen moslim wilden zijn,maar de ouders zijn het dus moeten hun dat ook.En dat bedoel ik dus dat sommige gedwongen worden om moslim te zijn/worden.

En sommige Nederlanders zijn "gedwongen" Christen/atheïst.
Hoeveel ouders dwingen niet hun kind hoog in de sport te rijden koste wat het kost (huilende ruitertjes met schreeuwende ouders) of voetballertjes die door hun ouders "aangemoedigd" worden.

Ayasha
Blogger

Re: Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 02:46

De Jehova's en Christenen zijn vrij om "op" te zeggen zonder daarmee de eer van hun familie teniet te doen. Ze moeten natuurlijk wel de ruggengraat kweken om het te doen. ;)

Jankende kinders zie ik veel op wedstrijd maar die stoppen meestal toch wel rond hun 16 :D

flamingoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 09:56

De fans van Wilders zitten niet in op bokt zo te zien [ heb niet alles gelezen ] , maar ik stem zeker wel op hem , ben het in bijna alles met hem eens en ik zeker bang ben dat we een islamitische overheersing krijgen hier
de marokanen zijn gewoon veruit het grootste probleem en ieder zijn geloof dat vind ik best , maar punt is dat wij hun geloof [ wetten ] door de strot gedouwd krijgen , daarom zijn ze hier gekomen om europa te islamiseren .
Als het komt tot burgeroorlog [sharia] dan zullen alle gematigde moslims zich scharen achter de extremen , daarom zijn gematigde moslims net zo eng .
Islamieten willen niet in vrede leven met andere geloven alles wat geen islam is wordt door hun veracht .

Voorbeeld : We kregen nieuwe buren [ marokanen ] .ik dacht hee 'ze bestaan toch " goeie marokanen , ze waren erg aardig , niks op aan te merken , gewoon fijne buren .
Op een keer zei hun dochtertje van 8 jaar tegen mij "wij vinden het wel jammer dat jullie moeten branden in de hel , jullie zijn zo aardig ", dat bedoel ik , ze zien ons gewoon als afval , varkens ,vuilnis .

nee ik ben echt bang voor dit kwaadaardige geloof en daarom wil ik er geen islam of moskee of andere oliebol bij ,
islamieten hoeven het land niet uit , maar wel als zich bezig houden met inbraak tasjesroof mishandeling overval ed
en daar zijn ze nu 1 keer het beste in [ heb ik het over 90 % van de marokanen ], andere volkeren zijn lang niet zo aggressief .

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 10:08

whahha je doet je naam wel eer aan hoor Sjonnie.

Ik zou dit topic toch eens doorlezen, want ik vind je mening echt kortzichtig en niet onderbouwd. En voorwat de opmerking van die 8 jarige betreft. Ooit met een strengkatholiek kind gesproken? Die gaat precies dezelfde opmerking maken.
Laatst bijgewerkt door Caira op 12-11-09 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 10:14

Citaat:
Voorbeeld : We kregen nieuwe buren [ marokanen ] .ik dacht hee 'ze bestaan toch " goeie marokanen , ze waren erg aardig , niks op aan te merken , gewoon fijne buren .
Op een keer zei hun dochtertje van 8 jaar tegen mij "wij vinden het wel jammer dat jullie moeten branden in de hel , jullie zijn zo aardig ", dat bedoel ik , ze zien ons gewoon als afval , varkens ,vuilnis .

Sjonnie toch.... heb je je ooit wel eens bedacht dat allerlei christelijke groeperingen ook vinden dat je de hel in moet als je hun geloof niet aanhangt? Jehova's bijvoorbeeld komen je letterlijk tot aan de deur van je huis vertellen dat je verloren bent als je niet meedoet met hen. En weet je wat? Al die autochtonen stelen, roven,moorden,klieren nét zo hard. Je zou er verstandig aan doen gewoon goed met je Marokkaanse buren om te gaan, je eigen hersens en oordeel te blijven gebruiken in plaats van achter de rattenvanger van Den Haag aan te lopen.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 10:27

VNO-NCW wil Wilders niet AMSTERDAM - De werkgevers keren zich tegen een deelname van de PVV aan het nieuwe kabinet. "De PVV brengt niet veel goeds voor het Nederlandse bedrijfsleven."

Dat zegt directeur Niek Jan van Kesteren van VNO-NCW in de Volkskrant. VNO-NCW waarschuwt voor 'instabiliteit' als de PVV van Wilders aan een volgend kabinet deelneemt.

"We hebben een open economie. We zijn erbij gebaat dat er geen belemmeringen zijn op grond van huiskleur of religie. We moeten een gelijke arbeidsmarkt voor iedereen hebben”, aldus Van Kesteren.

Van Kesteren ziet ook regeringsdeelname van de SP niet zitten. "Wat we absoluut niet willen is politiek avonturisme. Partijen als de PVV en de SP brengen te veel instabiliteit, daar zitten we niet op te wachten."

Het CDA, waarvan Van Kesteren lid is, sluit geen enkele partij uit om mee samen te werken in een nieuwe regering.

www.telegraaf.nl

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 10:45

sjonnie48 schreef:
nee ik ben echt bang voor dit kwaadaardige geloof en daarom wil ik er geen islam of moskee of andere oliebol bij ,
islamieten hoeven het land niet uit , maar wel als zich bezig houden met inbraak tasjesroof mishandeling overval ed
en daar zijn ze nu 1 keer het beste in [ heb ik het over 90 % van de marokanen ], andere volkeren zijn lang niet zo aggressief .

Wilders maakt mensen zoals jullie bang en jullie trappen er nog in ook. Maar een land besturen ( en dat wil hij toch) kan je niet alleen door de bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten. De hele economie, zorg onderwijs, infrastuctuur etc etc, zal door moeten anders stort het land in voor de Islam toe zou kunnen slaan en dan hebben die er ook niets meer aan.

En daar hebben we weer een cijfer 90% van de Marokkanen stelen etc. Waar haal je de onzin vandaan. En hoe denk je dat dit overkomt op al die Marokkanen die werken, studeren en een normaal leven hebben.

Als ik jouw Marokkaanse buurtje zou zijn zou ik jou helemaal niet aardig vinden, en terecht

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 10:54

Idd.ook Christenen praten zo,een kind van een jaar of 10 zei tegen mij:Wij mogen niet met u praten want u gelooft niet in God.Naja,graag of anders niet hoor,maak ik geen probleem van.
Maar ik snap wat "sjonnie" bedoelt.De ene groep Marokanen is gewoon slecht en doen alles wat Allah ze verbied.
En DIE groep mogen ze van mij het land uitzetten,ook de goeie marokanen zijn het daarmee eens.Zet ze eens een poosje in eigen land,kijken of ze daar ook zo doen zoals ze hier doen.Ik dacht het niet,want daar worden ze wel aangepakt.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 10:58

Je kan ze niet uitzetten ze hebben een Nederlands paspoort, alleen de illigalen kan je uitzetten .

Dus die goede Marokkanen zijn maar 10% van de hele bevolking hier????

De oproep van de voorzitter van de werkgevers in Amsterdam is hoopvol, wellicht dat nu eindelijk meer mensen hun mond open durven te doen over de catastrofale gevolgen op onze samenleving door de uitlatingen van Wilders.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 11:47

Vele hebben 2 paspoorten,Nederlands én Marokaans,dus uitzetten kan dan altijd.Ook zoiets,waarom moeten ze 2 paspoorten hebben?En wat betreft criminaliteit?nou van de 10 die bij Opsporing Verzocht komt zijn er wél 9 die buitenlander zijn hoor,dat is wél zo.Er zijn ook goede buitenlanders en het is jammer dat die groep eronder lijd,door die andere [slechte]groep.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 11:55

Lees even terug voor uitleg over de paspoorten??

Dat zijn geen buitenlanders dat zijn mensen die van oorsprong een andere achtergrond hebben en dat is niet altijd een Marokkaanse achtergrond.

Overigens zal niemand het probleem van de rotmarrokaantjes onderkennen, er wordt op alle fronten nu ook aan gewerkt, vooral zo jong mogelijk.
Wellicht is het goed voor je om de post die Joost schreef eens zorgvuldig te lezen.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 12:02

Ik zag gisteren toevallig een stukje op tv ( RTL-Boulevard nota bene!) waarin getoond werd hoe weinig 'indruk' de nederlandse politie op ons burgers heeft. Te vriendelijk. Vergelijk dat met de uitstraling van de wethandhavers in het buitenland, dan maken die - al was het alleen maar door hun uniformen - meer indruk. Als in het buitenland een agent voor @&*$?%% uitgescholden wordt, dan volgen er meteen keiharde maatregelen waardoor mensen wel eerder oppassen in de fout te gaan. Nou pleit ik zeker niet voor een politiestaat maar een feit is wel dat buiten NL de overtreders écht harder aangepakt worden en dat daardoor toch iets meer respect is. Een van de sprekers zei ook dat bv Marokaanse jongeren echt láchen om wat hier straf inhoudt. Tja.... misschien moet er toch iets aan dat vriendelijke imago gedaan worden.
Dit geldt overigens niet alleen voor buitenlanders, ook de nederlandse aso's mogen wel 's wat harder aangepakt worden (denk maar aan dat strandfeest van de zomer waarbij uiteindelijk een jongen om het leven kwam)..

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 12:03

KiWiKo schreef:
Saar, als je zo mijn posts uit elkaar trekt, dan trek je de hele bedoeling van de post uit elkaar :)

Ik zou het fijn vinden als je de hele post quote, gewoon om dingen in zijn verband te houden :)

en daarnaast is het een vasstaand feit dat er overlast is van de jeugd van deze bevolkingsgroep, dat kan je moeilijk ontkennen :)

Inderdaad, mensen die zeggen dat het niet zo is die willen het niet zien want het is overduidelijk.

Dat is echt iets waar iets aan gedaan moet worden.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 12:14

MamboBeach schreef:
Inderdaad, mensen die zeggen dat het niet zo is die willen het niet zien want het is overduidelijk.

Het verschil tussen het niet willen zien ( en dat komt maar weinig voor) en het alleen maar willen zien is nogal groot. Helaas is de laatste groep mede door Wilders nogal in de meerderheid. Ik heb geloof ik al 5 keer dezelfde jochies op de TV gezien die de politie en de camera mensen uitschelden. Blaas dat niet op en jammer daar niet zo over, maar geef die jochies en hun ouders flink op hun falie.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 12:17

Nog even de reactie van Geertje op de voorzitter van de VNO

Boos
Wilders reageerde donderdag boos op de uitspraken van Van Kesteren. ''Het is triest dat ook de werkgeverslobby nu meehuilt met de linkse wolven in het bos die de PVV verketteren. En de suggestie van Van Kesteren dat wij op huidskleur belemmeringen opwerpen is onjuist, onsmakelijk, vals en opnieuw demoniserend. En we hebben evenmin wat tegen moslims, maar vechten tegen de islamisering van ons land.''
Volgens Wilders zal de kiezer ''zich niet laten misleiden door de valse informatie van deze nepwerkgevers van de overlegeconomie die zelf nog nooit een fabriek van binnen hebben gezien

Wha ha ha

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 12:33

sarabande schreef:
MamboBeach schreef:

Het verschil tussen het niet willen zien ( en dat komt maar weinig voor) en het alleen maar willen zien is nogal groot. Helaas is de laatste groep mede door Wilders nogal in de meerderheid. Ik heb geloof ik al 5 keer dezelfde jochies op de TV gezien die de politie en de camera mensen uitschelden. Blaas dat niet op en jammer daar niet zo over, maar geef die jochies en hun ouders flink op hun falie.

De groep van het niet willen zien komt ook goed voor hoor, maar dat maakt niet uit.
Begin jij nu over de media? Media is niet goed bij zijn hoofd!
Mag dat niet opgeblazen worden? Het is gewoon de waarheid, er wordt niets opgeblazen hierover...
Het feit is dat je dit gewoon niet in wilt zien. Maar steek jij je kop maar in het zand, maakt mij ook niet uit. Ben alleen blij dat er gelukkig veel mensen met gezond verstand zijn die dit wel zien.

Het zal uiteraard ook schelen waar je bent opgegroeid of waar je woont hoor, dat wel.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 12:35

whahhaa hij wordt steeds lachwekkender!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 12:36

sarabande schreef:

Boos
Wilders reageerde donderdag boos op de uitspraken van Van Kesteren. ''Het is triest dat ook de werkgeverslobby nu meehuilt met de linkse wolven in het bos die de PVV verketteren. En de suggestie van Van Kesteren dat wij op huidskleur belemmeringen opwerpen is onjuist, onsmakelijk, vals en opnieuw demoniserend. En we hebben evenmin wat tegen moslims, maar vechten tegen de islamisering van ons land.''
Volgens Wilders zal de kiezer ''zich niet laten misleiden door de valse informatie van deze nepwerkgevers van de overlegeconomie die zelf nog nooit een fabriek van binnen hebben gezien

Wha ha ha

Mooi gesproken Geert! :D

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 12:39

Wat mij betreft krijgen mensen hun besef terug en stemmen ze niet op de PVV.
Het is wat mij betreft op alle fronten véél en véél te rechts.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 12:39

MamboBeach schreef:
sarabande schreef:

Boos

Wha ha ha

Mooi gesproken Geert! :D

Nou, heel fraai! Hoe spreek ik mezelf in 1 zin tegen? ;)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 12:42

Hier vlakbij op het pleintje stond vaak een groepje Marokkaanse jongens te kletsen. Als ze 's avonds laat een keertje hun scooter lieten lopen en je zei daar wat van deden ze hem netjes uit.
Nooit problemen gehad met die jongeren (ook de buren niet) totdat er een groepje Hollandse jongeren ruzie kwam maken.
Het was zogenaamd hun plekje en de Marokkaanse jongens moesten maar oprotten (terug naar hun eigen land, en niet ons land vervuilen). Dat gescheld was duidelijk te horen door ons hofje heen.
Buren van verderop wilde hier wat van zeggen en werden ook uitgescholden.
Zij hebben toen de politie gebeld en wat scherts onze verbazing dat later in ons plaatselijke krantje stond: Marokkaanse jongeren opgepakt wegens overlast!!
Wij hebben nog gebeld met de politie, maar die wilde ons niet (meer) aanhoren, en volgens hun was het makkelijker om de Marokkaanse jongeren weg te sturen dan de Nederlandse.

Later hebben we veel overlast van deze groep gehad (die natuurlijk nu op dat plekje stonden), er is ook een paar keer politie bij geweest en nu mogen ze hier niet meer samenscholen. Maar daar heeft (natuurlijk) nooit iets van in de krant gestaan.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 12:44

Brainless, belachelijk!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 12:48

Onze, van afkomst,Turkse buurman bij ons bedrijf werd door de huisbaas fysiek aangevallen. Hij ging met zijn blauwe plekken naar het politiebureau en die wilden niet eens proces verbaal opmaken.
Toen heb ik een brief opgesteld van alle pesterijen die hij van de buurman ondervond (wij ook maar daar kwam de hufter niet ver mee. Intussen heeft de gemeente alle panden opgekocht omdat de man zoveel overlast veroorzaakte, maar zefs die hebben hem er nog niet uit, maar dat terzijde)
Ook daar heeft de politie nooit op gereageerd, ik dacht dat dat een incident was, maar hoor het helaas steeds meer.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 12:53

Ach, dus omdat NL jongeren hier iets doen mogen de marokkaanse jongeren er niet meer op worden aangesproken?
Wie weet wat daarvoor is gebeurd?
Weet jij het, weet ik het...

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 12:54

MamboBeach schreef:
Ach, dus omdat NL jongeren hier iets doen mogen de marokkaanse jongeren er niet meer op worden aangesproken?
Wie weet wat daarvoor is gebeurd?
Weet jij het, weet ik het...

Doelde je op mijn verhaal??