Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polivy schreef:breezy302 schreef:Maar wat de politie zegt vind ik ook onbetrouwbaar, of we krijgen straks bij de persconferentie antwoorden als; geen commentaar
Nee meer: daar kunnen we op dit moment nog niets over zeggen.
Bedenk me trouwens wel: Pieter van Vollenhoven is op de goede plek meteen.
onley schreef:ik hoop dat ze die vent goed achter slot en grendel zetten
en/of dat die aan zijn eigen verwondingen overleed
het enige wat ik niet over me hart is dat beeld van dat meisje wat daar langs komt op die foto
wat moet die wel niet voor een gedachten hebben op dat moment.. laat staan voor de ouders
nu word madam de konigin ook eens op de feiten gedrukt hoe verrot het in NL kan zijn.
FitzChivalry schreef:wat mij wel opviel was dat de hulpverlening heel snel op gang kwam.. binnen de minuut waren er hulpverleners ter plekke..
Only_Kiekie schreef:Polivy schreef:Nee meer: daar kunnen we op dit moment nog niets over zeggen.
Bedenk me trouwens wel: Pieter van Vollenhoven is op de goede plek meteen.
En hij was gister nog uitgebreid op tv ook nog..
Citaat:De bestuurder is intussen uit de auto gehaald en is naar het politiebureau weggevoerd.Hij is wel gewond geraakt. Hij zou eerder op de ochtend, op een andere plek, al zijn tegengehouden door de politie. Hij keerde toen om, mogelijk op zoek naar een andere mogelijkheid om bij de bus te komen.
Heino schreef:FitzChivalry schreef:wat mij wel opviel was dat de hulpverlening heel snel op gang kwam.. binnen de minuut waren er hulpverleners ter plekke..
Mij niet eigk, bij dit soort grote evenementen staan altijd wel hulpverleners paraat, zichtbaar of niet. Ben er erg blij mee, want daardoor kunnen ze in dit soort situaties sneller ingrijpen.
Wat ik me wel afvraag: hoorden die kinderen die je op de foto's/film ziet niet achter de hekken?