Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Jolliegirl schreef:zes zwaar gewonden![]()
piloten overleden...
oorzaka onbekend...
pfffff wat vreselijk!!
maar HOE... kan die ZO ver neegestort zijn.. hij had nog n behooooorlijk end te vliegen...
Op het moment dat je te traag aankomt, kan het vliegtuig idd als een baksteen uit de lucht vallen. En dan is het de vraag: is dit een pilotenfout, of hadden de motoren ineens geen vermogen meer. Je hebt zo kort voor de landing ook geen tijd meer voor correcties. Ooggetuigen die het hebben zien gebeuren zeiden dat hij erg langzaam aankwam vliegen. En het gebrek aan remsporen duidt erop dat het vliegtuig ineens recht naar beneden is gekomen.
http://www.youtube.com/watch?v=1YX6D_u_ ... re=related
Lous schreef:Ik denk dat het personeel nu ook wel een bepaalde zwijgplicht zal hebben.
Mayflower_ schreef:Mijn ouders komen zaterdag terug met het vliegtuig.. Bah en nu gebeurd dit..
Wij hebben 3 jaar geleden nog met deze maatschappij gevlogen, (naar Turkije) ik gooi het op gebrekkig onderhoud.. Als je zag hoe wij toen zaten..
Lous schreef:Ik doelde ook misschien meer op algemene richtlijnen. Maar goed idd met zoveel personeel op zoveel verschillende tijden kan ik me jouw verhaal goed voorstellen.