anjali schreef:Loretta schreef:
Een maand maar? Dat is wel heel erg kort. Ik hoop echt dat Omtzigt als leider van de tweede partij zijn poot stijf houdt en niet met de PVV samen gaat werken. Mocht de PVV buiten de boot vallen dan is een maand inderdaad best mogelijk. Maar als het waar is dat hij echt in de coalitie mee mag doen dan denk ik dat die zich nog wel even wat langer in houdt. Tot na de bordes foto ongeveer. Daarna mag Nederland gaan genieten van een Bruin kabinet onder leiding van Yeşilgöz. En dan kan Wilders vervolgens weer lekker zichzelf zijn.
Als de PVV daadwerkelijk in het kabinet komt ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat Nederland weer naar de stembus te gaan. Om daar dan vervolgens weer gezellig de VVD de grootste te maken. En ook ben ik benieuwd wie er na Omtzigt de nieuwe politieke hype gaat worden.
Wat ik hoorde is dat er meer mensen op Wilders gaan stemmen dan uit de peilingen blijkt, omdat men niet durft te zeggen dat men op hem wil stemmen. Het schijnt dat hij het beste zorgplan heeft.En hij zou een dierenvriend zijn,speciaal katten. Hij zou stemmers trekken die eerst SP stemden. Ik weet het verder niet want ik heb al een partij en de rest niet helemaal uitgeplozen. Dit dus van horen zeggen van een vriendin die allerlei politieke bijeenkomsten afloopt, ook van partijen waar ze helemaal niet op zou willen stemmen.Vanwege de informatie.
Dat klinkt raar. Het is niet alsof je bij een peiling naar naam en toenaam gevraagd wordt ofzo. Dat is gewoon anoniem, net als het stemmen zelf. Ik denk eerder dat PVV stemmers gewoon geen interesse hebben in het meedoen met dingen als peilingen.