BigOne schreef:Ik liet ze gewoon liggen na doei gezegd te hebben
Dat heeft mijn moeder 1 keer gedaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tango1979 schreef:Dat denk ik ook Pien. En ik denk ook dat dat verstandig is
Cer schreef:Lieser schreef:Wat een misselijke reactie van Rutte.
Ik vind het altijd lastig om quotes letterlijk te nemen en iemand daarop te veroordelen.. je weet niet wat er verder nog gezegd is en hoe het overgenomen wordt …
pien_2010 schreef:Hier een interessant draadje over de vraag of Zelensky zelf schuld zou zijn.
Ik vind zelf van niet!! Maar vind vooral de rest erg interessant van dit draadje
Vragen over de botsing in het Witte Huis: 'Kan je Zelensky iets verwijten?' https://www.nu.nl/spanningen-oekraine/6 ... ijten.html
senna21 schreef:Ik sta ook versteld van de reactie van Rutte/Navo. Wiens hachje is hij nu aan het redden? Het lijkt olie op het vuur om de underdog in zo'n positie te brengen.
Ik vind Zelensky een moedige en eerlijke man. Zegt tenminste waar het op staat, zelfs als dat politiek niet handig is.
Maar ja, wat had hij anders moeten doen met zulke onbetrouwbare sujetten als Trump en Poetin.
Cer schreef:Lieser schreef:Wat een misselijke reactie van Rutte.
Ik vind het altijd lastig om quotes letterlijk te nemen en iemand daarop te veroordelen.. je weet niet wat er verder nog gezegd is en hoe het overgenomen wordt …
Tango1979 schreef:Vergeet niet dat Trump er "maar" 4 jaar zit he. Politiek is lange termijn. Laten we ajb de Navo niet opblazen.
Al is het imo ontzettend oneerlijk om Zelensky te vragen de verstandhouding te gaan verbeteren.
juval schreef:ruitje schreef:Nee, ik denk juist dat zo'n factor als Trump ervoor zorgt dat Europa weer meer gaat polderen
ja intern, in Europa zal zeker gepolderd moeten worden om de neuzen dezelfde kant op te krijgen.
maar polderen tussen oekraine, rusland, en usa etc, dat is wel voorbij denk ik
Cowboy55 schreef:senna21 schreef:Ik sta ook versteld van de reactie van Rutte/Navo. Wiens hachje is hij nu aan het redden? Het lijkt olie op het vuur om de underdog in zo'n positie te brengen.
Ik vind Zelensky een moedige en eerlijke man. Zegt tenminste waar het op staat, zelfs als dat politiek niet handig is.
Maar ja, wat had hij anders moeten doen met zulke onbetrouwbare sujetten als Trump en Poetin.
Hij redt hopelijk voorlopig de financiering van NATO door de VS terwijl de rest van de NATO maatregelen treft om de VS te dumpen c.q. verder te gaan zonder de VS in NATO.
Veronica2 schreef:juval schreef:ja intern, in Europa zal zeker gepolderd moeten worden om de neuzen dezelfde kant op te krijgen.
maar polderen tussen oekraine, rusland, en usa etc, dat is wel voorbij denk ik
Trump poldert sowieso niet, geen seconde. Dat heeft hij nooit gedaan en dat zal hij ook nooit gaan doen. In zijn wereld bestaat er niet zoiets als consensus (no such thing).