Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ik ook Ruitje! Hij zal het druk hebben nu achter de schermen en ik wens hem heel veel sterkte en wijsheid toe. En goed dat hij de reactie van de NAVO nog even bij zich houdt. Een olifant banjerend door de porselein kast (Trump en eigenlijk nog meer Vance gisteren ) is al genoegCitaat:En ik ben blij dat Rutte zit waar hij zit.
pien_2010 schreef:ik ook Ruitje! Hij zal het druk hebben nu achter de schermen en ik wens hem heel veel sterkte en wijsheid toe. En goed dat hij de reactie van de NAVO nog even bij zich houdt. Een olifant banjerend door de porselein kast (Trump en eigenlijk nog meer Vance gisteren ) is al genoeg
Uit Nu.nl van vier minuten geleden.Citaat:Rutte vraagt Zelensky om ruzie met Trump bij te leggen
NAVO-baas Mark Rutte heeft Zelesky gevraagd om de ruzie met Trump bij te leggen, meldt persbureau Reuters. "Ik heb Zelensky gevraagd om zijn relatie met Trump en de Amerikaanse regering te herstellen." Rutte noemt de ruzie tussen de twee presidenten "ongelukkig".
pien_2010 schreef:Uit Nu.nl van vier minuten geleden.Citaat:Rutte vraagt Zelensky om ruzie met Trump bij te leggen
NAVO-baas Mark Rutte heeft Zelesky gevraagd om de ruzie met Trump bij te leggen, meldt persbureau Reuters. "Ik heb Zelensky gevraagd om zijn relatie met Trump en de Amerikaanse regering te herstellen." Rutte noemt de ruzie tussen de twee presidenten "ongelukkig".
lizy29 schreef:Dit is alsof je als slachtoffer sorry moet gaan zeggen tegen degene die je neergestoken heeft. Waar het de perfecte kans had kunnen zijn voor de Europese navo landen om zich sterk te tonen stelt men zich weer op als een stelletje ja-knikkers. Ongelofelijk gewoon.
Mjelleke schreef:Rutte praat vanuit zijn functie als NAVO-opperhoofd en dan moet hij wel. Zou hij nu openlijk Zelensky steunen, dan is het einde NAVO.
lizy29 schreef:Niet nu een duidelijke grens stellen gaat naar mijn idee alleen maar meer problemen opleveren later. Want hier kwam hij ook mee weg.
Juist als je als mede leden niet een van je leden kan aanspreken op zijn gedrag stort de beschaving de afgrond in. Een mooi voorbeeld hiervan is momenteel USA waar niemand binnen de regering meer tegengas geeft.