Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nikkel schreef:Elnienjo, zo dacht ik er ook over. Aan de nakomelingen die nu gemaakt gaan worden heb je pas over 19 jaar wat aan inderdaad.
Rusland heeft al tijden last, van een krimpende bevolking dus daar zal het wel mee te maken hebben.
Loretta schreef:pien_2010 schreef:Ze zijn goed bezig en dit geeft de Oekraïners moed dat het hopelijk gauw is afgelopen.
Ik hoop het oprecht. Maar is het ook echt wel zo hoopgevend als het lijkt?
irmaz schreef:Interessant verhaal Babootje van Prigoszin. Ik dacht dat het al bevestigd was dat hij op de dag van de aanslag niet meer daar was maar een paar dagen voor de aanslag weg was gegaan.
De lokatie van dat hoofdkantoor was verraden door een journalist die een foto heeft gemaakt van een aantal Wagner-manschappen voor het gebouw. Op het gebouw hing duidelijk leesbaar een bordje met het preciese adres. Eigenlijk een beetje een vreemd bordje omdat het ook de straatnaam en plaatsnaam vermeldde. Op zich zou het me niet verbazen wanneer dat doorgestoken kaart zou zijn geweest, alhoewel wat omslachtig voor Russische begrippen, die houden normaal meet van polonium thee of "zelfmoorden".
Het laatste wat ik gelezen heb is dat er zo'n 10.000 manschappen van de Wagner organisatie in Ukraïne actief zijn en dat deze voornamelijk in de Donbass vechten.
irmaz schreef:Op zich zou het me niet verbazen wanneer dat doorgestoken kaart zou zijn geweest, alhoewel wat omslachtig voor Russische begrippen, die houden normaal meet van polonium thee of "zelfmoorden".