Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Polar schreef:Zou er een scenario kunnen ontstaan waarin Rusland en Amerika zich samen tegen Europa keren (WW3) en wat zouden dan de gevolgen zijn voor Europa?
Ik denk niet dat dat een gevecht zou zijn dat Europa zou kunnen winnen.
Daar wint de VS echt helemaal niks mee.
Cowboy55 schreef:Meneer Blok bedoelde het goed en wist niet beter. Dat snapte meneer Pamuk ook: “De toebereidingswijze van dit product ( het koken van “appies” aka aardappelen) is mij geheel en al bekend mijnheer” (quote uit mijn blote hoofd). De sinaasappel en zijn sidekick noemen we rabiate honden.
BigOne schreef:De ratings voor zelensky gaan in Ukraine blijkbaar door het dak!!
En voor deze schandalige vertoning van trump Vance blijkt Ukraine een nieuwe overeenkomst onder de neus gedrukt kreeg zonder ook maar een veiligheidsgarantie. En trump heeft de Ukrainse delegatie zonder lunch eruit gezet.
tamary schreef:Pearl Harbour was de belangrijkste reden dat Amerika toen van de kont af kwam. Als Poetin deze ellende beperkt houdt tot Eurazie en Afrika zie ik Amerika zich er wel buiten houden helaas.
Femke_Tweety schreef:Polar schreef:Zou er een scenario kunnen ontstaan waarin Rusland en Amerika zich samen tegen Europa keren (WW3) en wat zouden dan de gevolgen zijn voor Europa?
Ik denk niet dat dat een gevecht zou zijn dat Europa zou kunnen winnen.
Dat is wel een schrikbeeld dat ik heb.
Femke_Tweety schreef:heidy_wilco schreef:
Hij is fantastisch, met name het punt dat hij maakt over hoe het dan gaat klinken, waar het aan doet denken.
En dat 6 jaar geleden al. Het is na gisteren toepasselijker dan ooit.
Ondanks alles en ondanks hoe ff-ing serieus het allemaal is, moest ik er toch even om grinniken.