Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prompter schreef:Ik begrijp het wel, maar ik zou het gesprek toch zijn aangegaan, al is het maar om tegenwicht aan de "alternative facts" te bieden.

Elisa2 schreef:Ik denk dat dat net zoiets is als rede er in proberen te krijgen bij activisten..
Gnome schreef:Ik vind het juist een zwakte. In de politiek moet je toch altijd verbinding proberen te zoeken of een professioneel debat aangaan? Ook als je het totaal niet met elkaar eens bent. FvD gaat alsnog dus wat win je hier nu mee..
BigOne schreef:Maar dat is het hem nu juist , elk weldenkend en nadenkend mens weet dat wetenschap over klimaat, milieu, vaccinaties bij de FvD in de kelder liggen en er ook nooit uitkomen. Ze ontkennen de wetenschap domweg en daar valt gewoon niet mee te discussiëren.
BigOne schreef:Maar dat is het hem nu juist , elk weldenkend en nadenkend mens weet dat wetenschap over klimaat, milieu, vaccinaties bij de FvD in de kelder liggen en er ook nooit uitkomen. Ze ontkennen de wetenschap domweg en daar valt gewoon niet mee te discussiëren.
Gnome schreef:Ik vind het juist een zwakte. In de politiek moet je toch altijd verbinding proberen te zoeken of een professioneel debat aangaan? Ook als je het totaal niet met elkaar eens bent. FvD gaat alsnog dus wat win je hier nu mee..
Electra63 schreef:Ik zag net Joop van der Ende bij Pauw en de Wit over de bezuinigingen op de publieke omroep.
Respect voor hem, hoe hij waarschuwt dat wij niet de kant van de VS op moeten gaan, waar een Trump of Wilders bepaalt wie of wat op TV komt. Dat dit gevolgen heeft voor de journalistiek en daardoor de controle op de regering.
Over het gevaar van verdwijning van kunst en cultuur en documentaires op TV.
Electra63 schreef:Ik zag net Joop van der Ende bij Pauw en de Wit over de bezuinigingen op de publieke omroep.
Respect voor hem, hoe hij waarschuwt dat wij niet de kant van de VS op moeten gaan, waar een Trump of Wilders bepaalt wie of wat op TV komt. Dat dit gevolgen heeft voor de journalistiek en daardoor de controle op de regering.
Over het gevaar van verdwijning van kunst en cultuur en documentaires op TV.
nps schreef:Gnome schreef:Ik vind het juist een zwakte. In de politiek moet je toch altijd verbinding proberen te zoeken of een professioneel debat aangaan? Ook als je het totaal niet met elkaar eens bent. FvD gaat alsnog dus wat win je hier nu mee..
Als je een totaal verschillende set van feiten hebt heeft dat niet zoveel zin. Je kan niet over klimaat praten als iemand ontkent dat er een klimaatcrisis is, je kan niet over regeren praten als iemand complottheorien aanhangt. Er moet ergens iets van een gemeenschappelijke basis zijn. Ik snap Volt dus heel goed.
Laurens Dassen (VOLT) zat trouwens bij Tim Hofman (podcast radio Boos), wil ik nog luisteren - en Jimmy van Dijk van de SP ook. Die vond ik nog best verrassend. Waren de enige 2 lijsttrekkere die langskwamen daar