Je roept toch je bestemming als je rijdt en je toets in voordat je vertrekt? Wij hebben een scherm dat we met een kabeltje verbinden met de telefoon en voila alles is er op die manier. Ik vind het zo fijn.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 28-02-25 16:38
Ik doe het braaf vooraf en dan tomtom stekker en klaar, is er onderweg een probleem ga ik netjes parkeren en pas het dan aan. Mijn bus en de camper hebben ouderwetsche knopjes. Ook voor de radio cd speler Airco enz. Simpel ergens op duwen of draaien. Op de tast zonder te kijken.
De auto van gv heeft zo n stom scherm, alleen de radio is al een hele toer om die aan te zetten of van zender te wisselen. Absoluut onmogelijk om dat te doen zonder te kijken. Er zitten wel knoppen op het stuur maar die werken soms wel soms niet en al helemaal niet zonder te checken of het wel is goed gegaan. Het scherm op zwart zetten tijdens het rijden kan maar vergt vaak duwen op een lastig vindbare knop. Zo n continue lichtgevend scherm leidt mij af
Ann
Geplaatst: 28-02-25 19:54
Verschrikkelijk wat er nu gebeurt in The White House. Wat een respectloze manier van doen door Trump & Vance. En een Tass reporter die daar zomaar binnen kan komen.
higgins
Geplaatst: 28-02-25 20:02
Het wordt wel een enge en spannende situatie zo ...
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 28-02-25 20:12
Echt joh, je laat iemand eerst een eind vliegen en dan ter plekke de voorwaarden veranderen. Dat is een bwproefde techniek met bv auto verkoop/aankoop paarden enz. Iemand lokken met een hogere prijs en dan als deze zover is komen reizen dan is er opeens van alles loos in de hoop dat iemand door de lange afstand denkt laat maar ik ga wel accoord.
Nare streken zo, ik maak me echt zorgen en denk soms in welke slechte film zijn we als wereld terecht gekomen, in eigenlijk best korte tijd max 3 jaar is de volledige stabiliteit zoek. Allemaal engerds aan de macht genocide die opeens wordt toegestaan, discriminatie en uitsluiting lijkt bijna de norm en ga zo maar door
tamary
Geplaatst: 28-02-25 20:18
Zorgelijk, beschamend, maar hoe niet verrassend moet dit soort ping pong acties van de VS eigenlijk nog zijn voor ons inmiddels?
Polar
Geplaatst: 28-02-25 20:26
Ooh, ik ben het vergeten te volgen. Dat klinkt niet goed.
Omg... ik kan niet de enige zijn die momenteel ontzettend veel haat voelt bij het kijken naar de live stream. Hij zit ook gewoon met z'n vieze klauwen aan hem.
Laatst bijgewerkt door Polar op 28-02-25 20:35, in het totaal 3 keer bewerkt
Vreselijk.voor Zelensky dit. Heb je die Russen gehad die je land naar puin hebben geschoten gaan de Amerikanen er nog eens overheen. Wat een schandelijke vertoning.
Het lijkt imo wel gepland door Trump en Vance. Nu kunnen ze Zelensky de schuld geven dat de deal niet doorgaat. Iemand in Rusland gaat heel blij zijn...
Polar
Geplaatst: 28-02-25 20:44
Het zou me niet verbazen als dit een machtsspel was van Trump en Vance (hoezo 2 tegen 1 ook) om hem toch te laten tekenen. Zover ik gelezen heb in de link van Ann, heeft Zelensky niet getekend toch? Mooi voor hem!! Trump zou naar hem op moeten kijken, hij zou heel veel kunnen leren in hoe je een fatsoenlijk mens kunt zijn.
Dat had ik begrepen al. Mooi en niet mooi, maar ja als iemand je eerst voor alles en nog wat uitmaakt en daarna poeslief doet gaan bij mij al alle alarmbellen af. In dit geval dus een verkoop trucje. Maar tsja hoe nu verder? De man moet nog veilig naar huis komen
Maar iets met sgp 2025 en meer links in korte tijd zonder uitleg.
Polar
Geplaatst: 28-02-25 20:55
Mooi!
Karuna, Zelensky werd volledig klem gezet door Trump en Vance met bizarre beschuldigen. O.a dat hij niet wil dat de oorlog stopt, dat hij ondankbaar is voor de hulp die hij van de US heeft gekregen, eigenlijk dat alle schuld van de oorlog bij hem ligt en er dankzij hem eventueel een derde wereldoorlog komt. Zelensky komt er eigenlijk amper tussen en als hij al aan het woord is, wordt hij constant in de rede gevallen door Trump en Vance en alles wat hij zegt is zogenaamd niet waar. Dan vraagt een journalist wat er gebeurt als Rusland zich niet aan het stoppen van het vechten houdt en dan begint Trump ineens over Hunter Bidens' laptop. Maar echt, je moet het zien om de intense woede en haat te voelen van T en V en de machteloosheid te zien van Zelensky. Ik wou dat iemand hem een knuffel gaf.