Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
naadje24 schreef:tja....ook zomaar een paar voorbeelden van de eerste pagina's
Schimmelig schreef:De cafés/restaurants moeten dat voor zich bepalen. Ik denk niet dat er veel kroegen zijn die er extra geld aan willen uitgeven... maar we zullen zien
khirshanta schreef:....Wat ik dan alleen niet snap, is waarom rokers zo fiks aangepakt worden, terwijl ik keer op keer zie dat er ongelukken gebeuren door drank?
Ik ben helemaal voor sociaal zijn, en ik zal de laatste zijn die een sigaret opsteekt als iemand er last van heeft, maar leuk is leuk, en dat is dit dus niet meer!
Binckydenice schreef:Ik heb ook getekend want ik vindt dat iedereen voor zichzelf wel keuzes kan maken in de plaats van allemaal maar stomme regeltjes voor te verzinnen.
Vroeger was een sigaret helemaal niet slecht en nu bederft het je eten? aaahh arme mensen, fiets een langs een bus die net optrekt dat zijn 10 pakjes sigaretten in 1 ademhaling.... En dat mag wel?
naadje24 schreef:loveyoutoo schreef:Dat heb ik ook best. Rokers mogen van mij lekker door blijven gaan met roken. Ik vind het prima als er rookruimtes komen of aparte restaurants voor rokers en niet-rokers. Ik vind het allemaal prima. Maar dan kan een niet-roker tenminste KIEZEN om rookvrij uit te gaan. En die keuze is er nu niet. En dat is discriminerend naar de niet-rokers toe. Nu gaat dat veranderen en daar ben ik heel blij mee. Op deze manier worden zowel de rokers als de niet-rokers niet meer gediscrimineerd.
wrong!! ik ben het grotendeels met je eens...alleen worden de rokers nu wel degelijk gediscrimineerd
ik wil mensen echt wel respecteren en niet hun lastig vallen met mijn peukie,maar ik wil wel respect terug,mij in mijn waarde laten dat ik er wel voor kies ( en nogmaals,mijn lijf ,mijn keus)
en kunnen er ook kleine tegemoedkomingen komen voor de rokers (zoals ruimtes)
khirshanta schreef:....
Dat meen je toch hopelijk niet...
Laten we dan meteen een verbod nemen op alles dat rook uitstoot.
Wat ik dan alleen niet snap, is waarom rokers zo fiks aangepakt worden, terwijl ik keer op keer zie dat er ongelukken gebeuren door drank?
Ik ben helemaal voor sociaal zijn, en ik zal de laatste zijn die een sigaret opsteekt als iemand er last van heeft, maar leuk is leuk, en dat is dit dus niet meer!
naadje24 schreef:nou bij deze proef ik het er niet uitfaye schreef:Het wordt tijd dat roken aan paal en perk gesteld wordt. Ik teken dus duidelijk niet