Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maartje1990 schreef:c_alsemgeest schreef:Een zorg organisatie heeft toch altijd een nood protocol? Het verpleeghuis waar ik 10jr geleden werkte als manager had dat toen ook al, volgens mij was dat ook verplicht?
Ik heb geen idee. Staat er in wat ze doen om de mensen van voedsel te voorzien en qat te doen als groot deel van personeel niet komt?
Ik heb het dan wel over uets anders dan een brandje enzo he.. bhv gebeuren is wel up to date.

verootjoo schreef:Hutcherson schreef:Noodplan voor wat op werk? Bedoel als de pleuris uitbreekt spring ik in mn autootje naar huis hoor. Blijf geen seconde langer.
Dit was eigenlijk ook wel mijn plan wat betreft werk. Mezelf en m’n gezin boven alles en ik ben pleite.

MarlindeRooz schreef:verootjoo schreef:Dit was eigenlijk ook wel mijn plan wat betreft werk. Mezelf en m’n gezin boven alles en ik ben pleite.
Ik denk niet dat je dan heel ver komt je met auto.
Ik heb in ieder geval niet het idee dat ik de IJsselbrug dan nog over kom. Dus of ik ga lopend naar huis of ik ga naar bekenden in Zwolle. 20km lopen is niet heel ver. De baasjes van mijn oppasteckel wonen heel dichtbij werk en ik heb hun huissleutel.
paars schreef:Toch wel eens dat het goed is om over na te denken. Hier al wel eea in huis. Nu op zoek naar een verantwoord en klein gas’ding’ om zonodig wat op te kunnen klaarmaken. Heb nog niks gekocht want de keuze is reuze en ik heb last van keuzestress. Er zijn kleine met een soort spuitbus, die zien er makkelijk uit of met een tankje. Duurdere en spotgoedkope….Vind het a. heel enge dingen om aan te sluiten en b. ook geen fijn idee als mensen nu allemaal gastankjes in hun schuurtjes of berging gaan bewaren….Tips erg welkom!
friezenfan2 schreef:Kunnen gastanks niet ontploffen? Zomaar of als er vuur bijkomt.
Zo iets zou ik in een schuurtje bewaren en niet in huis.
paars schreef:Toch wel eens dat het goed is om over na te denken. Hier al wel eea in huis. Nu op zoek naar een verantwoord en klein gas’ding’ om zonodig wat op te kunnen klaarmaken. Heb nog niks gekocht want de keuze is reuze en ik heb last van keuzestress. Er zijn kleine met een soort spuitbus, die zien er makkelijk uit of met een tankje. Duurdere en spotgoedkope….Vind het a. heel enge dingen om aan te sluiten en b. ook geen fijn idee als mensen nu allemaal gastankjes in hun schuurtjes of berging gaan bewaren….Tips erg welkom!