Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cer schreef:Dat ben ik met jullie eens.
Maar is het onduidelijk als hij uitgeprocedeerd is? Dat is toch wel duidelijk? Iemand moet dan toch terug of in ieder geval hier weg?
Ik vraag me af hoe ze dat dan regelen met een verwarde man waarschijnlijk zonder geld, wordt die dan begeleid of iets?
BigOne schreef:Ook de zorg is op sommige gebieden een drama, een oude dame van dik in de 90 gaat sterven, palliatieve thuiszorg geregeld en al bezig, nu werd dat weer ingetrokken want het duurde te lang dat ze dood ging.
Dus vandaag verplicht naar een hospice verplaatst. Tries triest en schandalig.
Electra63 schreef:Benzz schreef:
Daar werd gisteren over gesproken bij Bar Laat.
Jimmy Dijk kon het niet heel goed verdedigen, waarom SP heeft voor gestemd.
Ik vind het echt beledigend, waarom mijn man zich bijvoorbeeld moet verantwoorden over welke muziek hij bijvoorbeeld luistert thuis.
Benzz schreef:Ik snap het standpunt van het CDA in deze ook niet.
Het is ronduit beledigend. Asociaal ook.
BigOne schreef:Ik snap de uitleg van het cda, echter, er is al monitoring genoeg. Dit is er eentje die door Wilders, yesilguz en bij elke negatieve uitkomst gebruikt zal worden tegen mensen van niet Nederlandse afkomst, nu of van generaties terug . Ik vind het een glijdende schaal die in het licht van het huidige kabinet al behoorlijk overhellend is.
Pandora2 schreef:Veel landen weigeren gewoon hun eigen burgers terug te nemen als ze hier in Europa geen asiel krijgen.
Onze ministers van migratie en co doen soms bezoekjes aan bepaalde landen met de smeekbede en een zak geld om hun onderdanen terug binnen te laten.
Als de zak geld groot genoeg is, is er een kans dat er een paar terug mogen
Benzz schreef:Benzz schreef:Ik snap het standpunt van het CDA in deze ook niet.
Het is ronduit beledigend. Asociaal ook.
Inmiddels heeft het CDA gereageerd:
https://www.cda.nl/actueel/nieuws/stemv ... en-waarden
purny schreef:Pandora2 schreef:Veel landen weigeren gewoon hun eigen burgers terug te nemen als ze hier in Europa geen asiel krijgen.
Onze ministers van migratie en co doen soms bezoekjes aan bepaalde landen met de smeekbede en een zak geld om hun onderdanen terug binnen te laten.
Als de zak geld groot genoeg is, is er een kans dat er een paar terug mogen
Ze zouden gewoon de zak met geld moeten verminderen of zelfs afschaffen wanneer landen hun burgers niet terug willen nemen
Pandora2 schreef:Het Mercosur akkoord is afgeklopt...
Die hele europese commissie is gewoon te gek voor woorden![]()
Benieuwd wanneer de eerste boerenprotesten terug opduiken in onze contreien want zij zijn weer maar eens de klos.
juval schreef:Pandora2 schreef:Het Mercosur akkoord is afgeklopt...
Die hele europese commissie is gewoon te gek voor woorden![]()
Benieuwd wanneer de eerste boerenprotesten terug opduiken in onze contreien want zij zijn weer maar eens de klos.
Inderdaad, belachelijk dit. We importeren en consumeren wat we zelf niet mogen produceren. triest.
Protesten zullen zeker komen vrees ik.