Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoolgangster schreef:Zo ging het ook in Cambodja. En dichterbij: in Duitsland bleek alle nazi's na WO2 uit hun ambt ontzetten onbegonnen werk, er zou dan nagenoeg niemand meer overblijven om belangrijke functies te vervullen...
De ergste en bekendste leiders/nazi beulen werden berecht (en opgehangen), als ze tenminste niet naar het buitenland gevlucht waren, of ondergedoken...
https://twitter.com/NOELreports/status/ ... 5664510168Citaat:Het Israëlische leger zal de grondoperatie in de Gazastrook annuleren als Hamas-militanten alle gijzelaars vrijlaten en zich onvoorwaardelijk overgeven. Zei IDF-woordvoerder luitenant-kolonel Jonathan Conricus.
BeFunny schreef:Zich onvoorwaardelijk over geven?
Geldt dat alleen voor Hamas "militanten" of voor alle Gazastrook inwoners?
Want ze Bombarderen alles en het maakt ze tot nu toe niet uit of dat onschuldige kinderen/hoogbejaarden/ambulanciers etc zijn of terroristen of militairen.
irmaz schreef:Iets concreets:https://twitter.com/NOELreports/status/ ... 5664510168Citaat:Het Israëlische leger zal de grondoperatie in de Gazastrook annuleren als Hamas-militanten alle gijzelaars vrijlaten en zich onvoorwaardelijk overgeven. Zei IDF-woordvoerder luitenant-kolonel Jonathan Conricus.
Onze Rutte gaat op verzoeningstour, eerst naar Netanyahu en vervolgens naar Abbas.
CharleyT schreef:irmaz schreef:Onze Rutte gaat op verzoeningstour, eerst naar Netanyahu en vervolgens naar Abbas.
![]()
![]()
, zitten die partijen echt op te wachten, demissionaire minister president van speldenknop Nederland .Misschien leuk voor mr. Smiley zijn cv.
hwn schreef:Ben niet zo thuis in de Nederlandse politiek, maar hij doet tenminste iets (al zal ik mijn woorden misschien terugnemen mocht hij heel erg pro Israel zijn in dit verhaal)
hwn schreef:https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... fc876&ei=8
Niets nieuws dit, maar staat op de vrt site (publieke omroep), dus wie het nu nog niet snapt, leeft onder een steen.
pien_2010 schreef:BeFunny schreef:Zich onvoorwaardelijk over geven?
Geldt dat alleen voor Hamas "militanten" of voor alle Gazastrook inwoners?
Want ze Bombarderen alles en het maakt ze tot nu toe niet uit of dat onschuldige kinderen/hoogbejaarden/ambulanciers etc zijn of terroristen of militairen.
Het is een grote SCHANDE wat daar gebeurt. En de wereld kijkt ernaar. Waar blijft de scherpe veroordeling vanuit de EU en anderen?
Dit moet echt stoppen nu en had nooit zo ver mogen komen.
irmaz schreef:Onze Rutte gaat op verzoeningstour, eerst naar Netanyahu en vervolgens naar Abbas.
CharleyT schreef:![]()
![]()
, zitten die partijen echt op te wachten, demissionaire minister president van speldenknop Nederland .Misschien leuk voor mr. Smiley zijn cv.
mysa schreef:Is niet zo raar. Het betekent gewoon dat ze zowel Israël als Egypte onder druk gaan zetten om die hulp toe te laten. Beide landen ontvangen miljarden militaire steun van de VS. En Gaza ontvangt ook voor miljarden steun via de VN. Ze hebben er dus wel wat over te vertellen, lijkt me.
hwn schreef:Ben niet zo thuis in de Nederlandse politiek, maar hij doet tenminste iets (al zal ik mijn woorden misschien terugnemen mocht hij heel erg pro Israel zijn in dit verhaal)
mysa schreef:Wie moet er dan zorgen voor een doorbraak, vind je?