Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Zo kweek je nog meer weerstand.
Ik vraag me af of ze in Den Haag onder een steen leven.
Sizzle schreef:Bij antikraak wordt je er altijd uitgezet voor een ander (of voor sloop), dat is nou juist het principe.
Ik vind het veel erger dat zo‘n gezin blijkbaar eerder niet in staat was om een passende woning te vinden.
De wortel van het probleem zit veel dieper, dit is slechts het effect.
chanicha schreef:Inderdaad Rien en zonder vangnet.
Ze weten half niet wat er speelt in de echte wereld
rien10 schreef:sterregoud schreef:Mensen wonen antikraak niet uit hobby, maar uit noodzaak.
Er is geen huur of koopwoning beschikbaar, en de straat is koud en nat.
De ene groep eruit zetten voor de andere groep is toch discriminatie?
Maar als je antikraak gaat wonen, ken je de regels. Je woont er totdat er een bestemming voor het pand gevonden is. Zuur, maar waar.
chanicha schreef:Zo kweek je nog meer weerstand.
OleJon schreef:purny schreef:Of ze hebben zich niet ingeschreven bij de woningbouw.
Maar als je anti kraak gaat wonen dan weet je dat dit kan gebeuren.
Ze woonden daar omdat er anders geen woonruimte is. Net of je dan keus hebt
Loretta schreef:chanicha schreef:Zo kweek je nog meer weerstand.
Als "extreem rechts" straks de verkiezingen wint dan is het weer genieten van avondvullende talkshows vol krokodillentranen, elkaar vast houden, duiders, kaarsjes branden, liedjes zingen en dat soort gejank.
Niet dat ik op dat soort partijen zit te wachten. Maar je ziet gewoon dat de voedingsbodem wordt gemaakt. En straks is het weer huilie huilie.
Sizzle schreef:Bedankt Roodvos![]()
Sterregoud, NL staat zeker niet bovenaan in Europa, dus die redenatie gaat mank. In Duitsland, Frankrijk en Spanje loopt het over de 100.000 per jaar binnen.
Buiten de EU maar binnen Europa is Turkije een enorme koploper met ongeveer 3,5 miljoen vluchtelingen alleen al uit Syrie.
Als je het per capita bekijkt is nederland een middenmoot naast Belgie.
Ijsland is daarentegen per capita enorm hoog bijvoorbeeld.
[ [url=m/6mMN61.jpg]Afbeelding[/url] ]
elnienjo schreef:Op een schip kunnen ze in elk geval de lokale bevolking niet lastig vallen. Laat die schepen dan ook maar richting Afrika varen.
Daatje schreef:elnienjo schreef:Op een schip kunnen ze in elk geval de lokale bevolking niet lastig vallen. Laat die schepen dan ook maar richting Afrika varen.
Vol verbazing lees ik jouw reacties. Kunnen ze jou niet op een vlot de noordzee op jagen.
Mijn god wat een naar persoon ben jij. Sterkte met jezelf
Daatje schreef:elnienjo schreef:Op een schip kunnen ze in elk geval de lokale bevolking niet lastig vallen. Laat die schepen dan ook maar richting Afrika varen.
Vol verbazing lees ik jouw reacties. Kunnen ze jou niet op een vlot de noordzee op jagen.
Mijn god wat een naar persoon ben jij. Sterkte met jezelf
Groet van een Marokkaanse met Nederlands paspoort (jammer he, kan niet afgenomen worden)
elnienjo schreef:Op een schip kunnen ze in elk geval de lokale bevolking niet lastig vallen. Laat die schepen dan ook maar richting Afrika varen.