Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:En dat wordt allemaal opgestookt door Micha Kat, die nog een gevangenisstraf moet uitzitten, maar in het buitenland zit ( nu in Ierland) en zo die straf behoorlijk weet te frustreren.
Electra63 schreef:Karl66 schreef:En dat wordt allemaal opgestookt door Micha Kat, die nog een gevangenisstraf moet uitzitten, maar in het buitenland zit ( nu in Ierland) en zo die straf behoorlijk weet te frustreren.
Toch bijzonder dat een willekeurige gek zoveel invloed heeft, dat mensen naar graven gaan om bloemen te leggen of dit soort verhalen/laster geloven.
Ik kan me niet voorstellen, dat ik me zo zou laten beïnvloedden.
robeer schreef:Blijf je al redelijk weg van facebook om berichten van de coronacomplotdenkers niet te hoeven zien, krijg je dit in je brievenbus![]()
Wappies met de bijbel in de hand. Je zou er haast een nee-nee sticker voor op je bus plakken.
[ [url=m/wlqr5O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/N7kh5n.jpg]Afbeelding[/url] ]
robeer schreef:Blijf je al redelijk weg van facebook om berichten van de coronacomplotdenkers niet te hoeven zien, krijg je dit in je brievenbus![]()
Wappies met de bijbel in de hand. Je zou er haast een nee-nee sticker voor op je bus plakken.
(Foto’s)
Eapy schreef:robeer schreef:Blijf je al redelijk weg van facebook om berichten van de coronacomplotdenkers niet te hoeven zien, krijg je dit in je brievenbus![]()
(Fo
Huh, deze had ik ook gekregen maar in Noord-Holland. Werd er ook flink geïrriteerd van.
Eapy schreef:robeer schreef:Blijf je al redelijk weg van facebook om berichten van de coronacomplotdenkers niet te hoeven zien, krijg je dit in je brievenbus![]()
(Foto’s)
Huh, deze had ik ook gekregen maar in Noord-Holland. Werd er ook flink geïrriteerd van.
[ [url=m/4WWK7z.jpg]Afbeelding[/url] ]
bigone schreef:Nu gaan ze echt te ver, een paard betrekken in Qanon, volgens mij zitten er veel steken los en zetten ze zichzelf steeds meer voor schut, echte uberwappies.![]()
https://www.dvhn.nl/groningen/stad/Comp ... 32171.html
robeer schreef:Dat zou je gaan hopen he....dat het zo bizar wordt dat mensen die toch nog een beetje na kunnen denken afscheid gaan nemen van de complottheorien. Ik sprak vandaag een bekende die al maanden facebook volplempt met allerlei corona 'onderzoeken'. Het viel me weer eens op dat ze met argumenten en 'feiten' komen die niet te controleren zijn.
Bv de medicijnen die corona tegen zouden houden maar afgeschoten worden.....ik denk dan: zou de wetenschap daar niet al onderzoek naar gedaan hebben meid. En zou het niet verworpen zijn omdat het niks doet? Maar goed, zolang er mensen zijn die meer vetrouwen hebben in Willem Engel dan in de wetenschap, hebben wij gespreksstof![]()
![]()
Wel vermoeiend hoor dit soort gesprekken.