Dat meer is een uitmonding van de Maas richting de haven denk ik.
Kinrooi is LIFE

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Damned schreef:Gelukkig niet Ayasha (en misschien word ik het wel, maar dan uit interesse voor het beroep en niet voor het statuut ambtenaar)
Maar dat neemt toch niet weg dat het volslagen oneerlijk is?
Edit: ik heb niets tegen ambtenaars persoonlijk hoor, niets slimmer dan ambtenaar worden
Damned schreef:Lara: statutairen hebben nog steeds véél meer voordelen: veel meer pensioen, voordeligere ziekteregeling, vastheid van betrekking,...
Dat het beroep zelf niet altijd zo vlot gaat, kan ik me inderdaad wel heel goed voorstellen.
Je hoort inderdaad dat ze ook bij de overheid meer met contracten beginnen werken, maar als ik voor de fun eens opzoeken naar jobs (studeer nu nog) dan was ik er ook van verschoten hoeveel banen er in mijn categorie nog als statutair worden aangeboden!
xHaithi schreef:Over die punten in NL, ze kunnen ook geen 0 halenHet laagste is een 1. Daardoor moeten zij 5,5 halen ipv 5 om erdoor te zijn. Zeer apart
En ik vind het heel omslachtig in de verrekening.
En iemand opperde hier iets van zwemles en de kinderen. Ik geloof dat het in NL zeer gangbaar is om elk kind vanaf leeftijd x (5 of 6 ofzo?) op zwemles te sturen om het basis zwemdiploma te halen. In België is dat helemaal niet zo ingeburgerd. Er zullen vast ouders zijn die dat doen maar in mijn klas was er maar 1 meisje dat zwom en dat was voor haar ook gewoon haar sport, net zoals ik paardrijden had als sport. Het is niet zo dat iedereen standaard zwemles volgt.
xHaithi schreef:Over die punten in NL, ze kunnen ook geen 0 halenHet laagste is een 1. Daardoor moeten zij 5,5 halen ipv 5 om erdoor te zijn. Zeer apart
En ik vind het heel omslachtig in de verrekening.
En iemand opperde hier iets van zwemles en de kinderen. Ik geloof dat het in NL zeer gangbaar is om elk kind vanaf leeftijd x (5 of 6 ofzo?) op zwemles te sturen om het basis zwemdiploma te halen. In België is dat helemaal niet zo ingeburgerd. Er zullen vast ouders zijn die dat doen maar in mijn klas was er maar 1 meisje dat zwom en dat was voor haar ook gewoon haar sport, net zoals ik paardrijden had als sport. Het is niet zo dat iedereen standaard zwemles volgt.
poes schreef:Zwemmen leerde ik inderdaad op school.
Dat van dat geen 0 kunnen krijgen wist ik niet, waarom is dat??