Trump of Clinton

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilary Clinton vs. Donald Trump

Clinton
1250 (90%)
Trump
130 (9%)

Totaal aantal stemmen: 1380

F3nn3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 07:51

Pfff nou.. dit gaat wat worden..

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 07:51

Ik ben echt even met stomheid geslagen. Alsof je een idioot in een tank zet, die aan de verkeerde kant de snelweg op laat rijden met 200 km/uur...

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 07:52

Ierpier schreef:
Hoe kan een zo duidelijk ondergekwalificeerde, mygogene, racistische sinasappel dit winnen.

Zegt meer over de bevolking dan over hem....

Fira

Re: Trump of Clinton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 07:58

Ik vind het wel bijzonder om te zien dat er zo'n onderscheid is in intelligentie tussen de Trump stemmers en Clinton stemmers.

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 07:59

Bizar hoeveel stemmen Trump heeft gekregen als je ziet hoeveel procent van de bevolking hij heeft beledigd.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 08:00

Nou Babeth, is je date al naar de juwelier voor een ring? :')

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 08:02

Jolien87 schreef:

Hij zei dat hij er al een had. Hij zegt ook net dat hij op huwelijksreis wil naar Zuid Amerika. :+

lenaa_tje

Zo ik had nog niet eerder gereageerd maar ook ik word wakker en toch wel met enige verbazing. Ben docent maatschappijleer en mijn les insteek zal Anders zijn dan ik had gedacht. Ben benieuwd ..

F3nn3

Ik ben toch wel wat nerveus over de gevolgen die dit gaat hebben...

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 08:03

Iemand uit Arkansas zegt dat de gedachte daar vooral heerst dat het een stem is tegen het corrupte systeem.

Ik had dit wel verwacht. Maar ik geloof oprecht niet dat er morgen een oorlog uitbreekt. Mijn journalistieke hart vindt dit wel rete interessant...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 08:03

Fira schreef:
Ik vind het wel bijzonder om te zien dat er zo'n onderscheid is in intelligentie tussen de Trump stemmers en Clinton stemmers.

Dat is hier in Nederland ook. Kijk maar eens naar de gemiddelde Wilders stemmer. Het zijn geen domme mensen maar mensen die meer op gevoel en naar hun eigen leefwereld kijken. Die kunnen niet over de grenzen heen kijken. De gemiddelde Trump stemmer is een blanke hetero man. Die worden niet geraakt door zijn racistische, vrouwonvriendelijke en discriminatie houding.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 08:04

Babeth schreef:
Jolien87 schreef:

Hij zei dat hij er al een had. Hij zegt ook net dat hij op huwelijksreis wil naar Zuid Amerika. :+

Pas maar op want straks mag je niet meer terug van Trump. :(:)

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 08:05

Jolien87 schreef:
Babeth schreef:

Pas maar op want straks mag je niet meer terug van Trump. :(:)

Dat is onze bedoeling :D
Laatst bijgewerkt door Babeth op 09-11-16 08:06, in het totaal 1 keer bewerkt

lenaa_tje

_Reneee schreef:
Iemand uit Arkansas zegt dat de gedachte daar vooral heerst dat het een stem is tegen het corrupte systeem.

Ik had dit wel verwacht. Maar ik geloof oprecht niet dat er morgen een oorlog uitbreekt. Mijn journalistieke hart vindt dit wel rete interessant...

Ik denk inderdaad ook niet dat er oorlog uit breekt. Heb wel leerlingen die daar heel bang voor zijn. Geen rare reactie van Wallstreet ook.

8nnemiek

Trump wordt vaak met Wilders vergeleken, maar in vergelijking met Trump vind ik Wilders een braaf sukkeltje := En Wilders wordt aangeklaagd terwijl Trump erom aanbeden wordt en meer en meer stemmen krijgt, dat snap ik echt niet :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 08:06

Amandavd schreef:
Fira schreef:

Dat is hier in Nederland ook. Kijk maar eens naar de gemiddelde Wilders stemmer. Het zijn geen domme mensen maar mensen die meer op gevoel en naar hun eigen leefwereld kijken. Die kunnen niet over de grenzen heen kijken. De gemiddelde Trump stemmer is een blanke hetero man. Die worden niet geraakt door zijn racistische, vrouwonvriendelijke en discriminatie houding.

Kijk ook eens naar de foto's op bijvoorbeeld RTL. Bij kamp Trump zie ik vooral veel korpsballen en maatpakken terwijl je in kamp Clinton vooral 'gewoon volk' ziet.

Isabel

_Reneee schreef:

Dat denk ik ook.

Drifter

_Reneee schreef:

Dat is het ook, juist daarom is het jammer dat mensen naar elkaar als persoon gaan wijzen, of naar de kiezer. Of bijvoorbeeld de schuld geven aan de 3rd party kandidate die toch wat stemmen hebben gehad.

Het grotere geheel is dat een heel groot deel van Amerika het zat is, termijnen lang niet gehoord werd en verandering wil. Dat is wat Trump beloofde.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 08:08

Jolien87 schreef:
Amandavd schreef:

Kijk ook eens naar de foto's op bijvoorbeeld RTL. Bij kamp Trump zie ik vooral veel korpsballen en maatpakken terwijl je in kamp Clinton vooral 'gewoon volk' ziet.

De rijkere blanke zal eerder voor Trump kiezen dan voor Clinton. Zijn idee spreekt de mensen hier aan, hij gaat voor banen zorgen, welvaart verhogen, hij roept ook dat hun banen ingepikt worden, dus geen immigratie meer etc.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 08:15

Na Brexit nu dit. Toch verbaasd dat zo veel mensen denken door op DT te stemmen tegen hey corrupte systeem te stemmen. Hebben ze überhaupt zijn programma gelezen? Ongelooflijk hoe je daar met een beetje hersenen en vooruitziende blik op kan stemmen.

Die grote muur om om Amerika is uiteindelijk nog niet eens zo'n gek idee.

Hou mijn hart vast nu ook voor maart. Zal toch niet dat wij net zo slecht zullen stemmen? *gaat kamer huren bij familie in Nieuw Zeeland, zo ver mogelijk van de VS en Europa vandaan*

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 08:17

Mijn schoonouders hebben ook Trump gestemd. Niet omdat ze voor Trump zijn, maar omdat ze TEGEN Hillary zijn...

Weet je , volgens mij gaat het allemaal wel meevallen. Life goes on ;)

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 08:17

Amandavd: daarom verbaasd het me ook dat hij Florida wint. Met alle van oorsprong emigranten.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 08:19

Salsa schreef:
Amandavd: daarom verbaasd het me ook dat hij Florida wint. Met alle van oorsprong emigranten.

Ik vind het ook schocking. Ik snap ook echt niet dat mensen op Trump stemmen om tegen Hillary te stemmen. Dat is echt de meest domme redenatie ooit.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 08:19

Salsa schreef:
*gaat kamer huren bij familie in Nieuw Zeeland, zo ver mogelijk van de VS en Europa vandaan*
Mag ik mee?

Ik ben echt met stomheid geslagen... :7

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 08:20

8nnemiek schreef:
Trump wordt vaak met Wilders vergeleken, maar in vergelijking met Trump vind ik Wilders een braaf sukkeltje := En Wilders wordt aangeklaagd terwijl Trump erom aanbeden wordt en meer en meer stemmen krijgt, dat snap ik echt niet :=

Ons systeem is niet te vergelijken met Amerika en daardoor wilders en trump ook minder. Ik vind het iets zeggen voor ons rechtssysteem dat Wilders aangeklaagd wordt en het proces ook nog doorgaat. Onze politiek heeft ook minder invloed op de wereld dan die van Amerika.