Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fira schreef:Ik vind het wel bijzonder om te zien dat er zo'n onderscheid is in intelligentie tussen de Trump stemmers en Clinton stemmers.
_Reneee schreef:Iemand uit Arkansas zegt dat de gedachte daar vooral heerst dat het een stem is tegen het corrupte systeem.
Ik had dit wel verwacht. Maar ik geloof oprecht niet dat er morgen een oorlog uitbreekt. Mijn journalistieke hart vindt dit wel rete interessant...
Amandavd schreef:Fira schreef:Ik vind het wel bijzonder om te zien dat er zo'n onderscheid is in intelligentie tussen de Trump stemmers en Clinton stemmers.
Dat is hier in Nederland ook. Kijk maar eens naar de gemiddelde Wilders stemmer. Het zijn geen domme mensen maar mensen die meer op gevoel en naar hun eigen leefwereld kijken. Die kunnen niet over de grenzen heen kijken. De gemiddelde Trump stemmer is een blanke hetero man. Die worden niet geraakt door zijn racistische, vrouwonvriendelijke en discriminatie houding.
_Reneee schreef:Iemand uit Arkansas zegt dat de gedachte daar vooral heerst dat het een stem is tegen het corrupte systeem.
Jolien87 schreef:Amandavd schreef:
Dat is hier in Nederland ook. Kijk maar eens naar de gemiddelde Wilders stemmer. Het zijn geen domme mensen maar mensen die meer op gevoel en naar hun eigen leefwereld kijken. Die kunnen niet over de grenzen heen kijken. De gemiddelde Trump stemmer is een blanke hetero man. Die worden niet geraakt door zijn racistische, vrouwonvriendelijke en discriminatie houding.
Kijk ook eens naar de foto's op bijvoorbeeld RTL. Bij kamp Trump zie ik vooral veel korpsballen en maatpakken terwijl je in kamp Clinton vooral 'gewoon volk' ziet.
8nnemiek schreef:Trump wordt vaak met Wilders vergeleken, maar in vergelijking met Trump vind ik Wilders een braaf sukkeltjeEn Wilders wordt aangeklaagd terwijl Trump erom aanbeden wordt en meer en meer stemmen krijgt, dat snap ik echt niet