Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ragdollcat schreef:Varekaj schreef:Er zijn een hoop mensensmokkelaars en weet ik veel wat die rondbazuinen dat Europa HET paradijs is om rijk te worden, makkelijk toegankelijk, je krijgt geld zonder wat voor te doen (bijstand etc), goede gezondheidszorg, goed onderwijs bla bla bla. Veel mensen denken bij zichzelf, als het klopt, dan kan ik van ginds uit mijn familie hier een beter leven geven.
Dikke tegenvaller als ze hier aankomen, maar teruggaan kan vaak niet. Ze verliezen dan het respect van hun familie etc.
Ja, die klotesmokkelaars willen makkelijk geld verdienen..........dus gaan ze het rondbazuinen......Maar die mensen hadden ook hun huiswerk moeten doen, eerst nagaan of het waar is en ook nadenken waarom die smokkelaars wel gewoon in het land blijven i.p.v. ook te gaan "vluchten".
Mogelijk hebben de smokkelaars de opdracht gekregen van de IS of iets anders om de mensen zo gek te gaan krijgen dat ze massaal naar Europa gaan om het er te gaan ontwrichten en ontregeld te krijgen.....
geerke schreef:Lang niet alles is kapot, kust en aantal grote steden daar is redelijk rustig. Binnenland waar grootste deel van de ellende zich afspeelt is wel grotendeels woestijn en dun bevolkt.laten we wel zijn...in Syrie is het nu niet echt gezellig.Het is gewoon oorlog daar alles is kapoet.
geerke schreef:Zeeuwsemeid schreef:Trouwens.. In de koran staat "hij die een moord pleegt vermoord de hele mensheid", wat voor mij nog meer aanduid dat IS geen moslims zijn maar gewoon terroristen, terroristen met véél te veel macht..
er staat ook ergens...dood aan de ongelovigen.
Varekaj schreef:Tweet van manuel Vals, premier van Frankrijk:
Nous sommes en guerre. Nous prenons donc des mesures exceptionnelles. Et cette guerre, nous la gagnerons.
Nederland verklaarde al "de oorlog", de Belgische minister ook en nu Frankrijk. Ik gok dat WOIII toch wel aan het rollen gaat als ze zo verder blijven doen.
geerke schreef:christenen zijn verlicht...moslims niet.
geerke schreef:Zeeuwsemeid schreef:Trouwens.. In de koran staat "hij die een moord pleegt vermoord de hele mensheid", wat voor mij nog meer aanduid dat IS geen moslims zijn maar gewoon terroristen, terroristen met véél te veel macht..
er staat ook ergens...dood aan de ongelovigen.
geerke schreef:christenen zijn verlicht...moslims niet.
Tcm62 schreef:De Koran is heel duidelijk, een Moslim doodt geen Moslim...een moslim doodt legitiem een ongelovige.
Christenen zijn apen en varkens....