Heb je wel eens gehoord hoe ze in amerika zo iemand neerhalen (en dan heb ik het niet over een serie). Gaat ook gepaard met duidelijk (Schreeuwen) dat ze het wapen moeten laten vallen en hij zich moet omdraaien en knielen en bij een verkeerde beweging meneer een kogel kan verwachten. Mag ook wel, anders kan de persoon in kwestie altijd nog zeggen 'jaaaa maar ze hebben me niet gewaarschuwd dat ze zouden schieten!"
is ook gewoon een intimidatietechniek. Moeten ze het dan maar op een beleefd toontje vragen? 'ja wilt u misschien ,als het u uitkomt, even uw wapen neerleggen op de grond?'Ik vond de politie keurig, ik doe het ze zeker niet na.
hij had een heel ander doel. Dus ik vind het niet vreemd dat hij niet zomaar iedereen heeft neergeschoten, want dit is een totaal andere situatie dan die van Charlie Hebdo. Het gaat hier niet op leipe gozers met AK47s die alleen maar uit zijn op bloed vergieten, het gaat hier om een kerel(tje) die om wat voor reden dan ook een boodschap wil uitzenden.
Laat de politie dat maar afhandelen.. 
Kwam lichtelijk knullig over, dat wel. Maar goed, de politie heeft ook niet dagelijks dit soort situaties natuurlijk