Ik vond de politie keurig, ik doe het ze zeker niet na.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NathalietjeB schreef:Hoezo maf reageren? Waarom zou ik mij eigen druk moeten maken? Of in paniek moeten zijn zoals vele zijn en waren.
Ik ben niet iemand die mee loopt met de rest van de kudde, ik kan mij gewoon niet druk maken over iets wat gewoon ongeloofwaardig over komt.
Tuurlijk terrorisme etc is dichtbij na frankrijk maar kom op zeg, als ze echt kwaad hadden gewild waren er allang al mensen neergeschoten etc.
Dit zag er zo fake en gespeeld uit dat t gewoon ongeloofwaardig is.
Mensen maken ophef op niks af, als er enkel radio geluid was had iedereen niet zo hysterisch gedaan.
Dr is niks gebeurd en over paar dagen is iedereen t weer vergeten.
Laat dat gozertje gewoon zijn zegje doen was wel benieuwd wat hij te zeggen heeft
NathalietjeB schreef:love_western schreef:
Jeetje wat ben jij hele tijd maf aan het reageren. Had weleens willen zien hoe jij had gereageerd in zo'n situatie.
Ben blij dat er geen gewonden zijn gevallen en hulde voor de politie dat ze zo snel ingrepen!
Hoezo maf reageren? Waarom zou ik mij eigen druk moeten maken? Of in paniek moeten zijn zoals vele zijn en waren.
Ik ben niet iemand die mee loopt met de rest van de kudde, ik kan mij gewoon niet druk maken over iets wat gewoon ongeloofwaardig over komt.
Tuurlijk terrorisme etc is dichtbij na frankrijk maar kom op zeg, als ze echt kwaad hadden gewild waren er allang al mensen neergeschoten etc.
Dit zag er zo fake en gespeeld uit dat t gewoon ongeloofwaardig is.
Mensen maken ophef op niks af, als er enkel radio geluid was had iedereen niet zo hysterisch gedaan.
Dr is niks gebeurd en over paar dagen is iedereen t weer vergeten.
Laat dat gozertje gewoon zijn zegje doen was wel benieuwd wat hij te zeggen heeft
NathalietjeB schreef:Nou had em lekker zijn zegje laten doen en daarna opgepakt.
Citaat:"Hij omschreef deze middelbare school als ’zinkend schip’ en voelde zich verheven, ook boven zijn docenten. Tarik had nogal een hoge pet op van zichzelf, maar ging door het leven met weinig vrienden.
„Altijd al een aparte jongen, vol met complottheorieën”, zegt een oud-klasgenoot. De altijd netjes geklede tiener bleef zitten op zijn middelbare school, en werd door klasgenoten altijd al ’raar’ gevonden."
Sicayes schreef:Ik vind dat de politie goed gehandeld heeft hoor.Heb je wel eens gehoord hoe ze in amerika zo iemand neerhalen (en dan heb ik het niet over een serie). Gaat ook gepaard met duidelijk (Schreeuwen) dat ze het wapen moeten laten vallen en hij zich moet omdraaien en knielen en bij een verkeerde beweging meneer een kogel kan verwachten. Mag ook wel, anders kan de persoon in kwestie altijd nog zeggen 'jaaaa maar ze hebben me niet gewaarschuwd dat ze zouden schieten!"
is ook gewoon een intimidatietechniek. Moeten ze het dan maar op een beleefd toontje vragen? 'ja wilt u misschien ,als het u uitkomt, even uw wapen neerleggen op de grond?'
Ik vond de politie keurig, ik doe het ze zeker niet na.
Ouwe schreef:Ik ben er natuurlijk niet bij geweest en weet niet hoe de beveiliger is bedreigd. Maar op de beelden te zien wordt niemand onder Schot gehouden en staat Tarik Z. niet echt op scherp.
Een beveiliger zou toch in staat moeten zijn om zo iemand te ontwapenen? Ik zou toch denken dat een beveiliger over de nodige technieken beheerst om zo iemand tegen de grond te krijgen? Is dat niet onderdeel van het werk?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ontzettend knap hoe rustig de beveiliger blijft en hoe hij met de situatie omgaat.
Thesserd schreef:NathalietjeB schreef:Nou had em lekker zijn zegje laten doen en daarna opgepakt.
Hmm ja tuurlijk, je laat iemand net een wapen en een gijzelaar gewoon even rustig z'n zegje doen![]()
Verklaring van Tarik:
http://m.telegraaf.nl/binnenland/articl ... cebookpage
N0a schreef:Ouwe schreef:Ik ben er natuurlijk niet bij geweest en weet niet hoe de beveiliger is bedreigd. Maar op de beelden te zien wordt niemand onder Schot gehouden en staat Tarik Z. niet echt op scherp.
Een beveiliger zou toch in staat moeten zijn om zo iemand te ontwapenen? Ik zou toch denken dat een beveiliger over de nodige technieken beheerst om zo iemand tegen de grond te krijgen? Is dat niet onderdeel van het werk?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ontzettend knap hoe rustig de beveiliger blijft en hoe hij met de situatie omgaat.
Als ik het was geweest en ik was op de hoogte dat de politie er aan kwam, dan zou ik niet mijn eigen leven op het spel gaan zetten hoorLaat de politie dat maar afhandelen..
randalinpony schreef:Die jongeman zag de politie al een poosje buiten beeld....
Als hij kwaad had willen doen, had hij op dat moment de trekker zo kunnen overhalen. Dat is al een rare situatie.
Tenzij je het heel normaal vindt, dat de politie zichzelf al kenbaar maakt. Misschien dat de jongeman al meteen onder schot gehouden werd, maar dat is dan wel vreemd, dat hij daar zo relaxt onder blijft.
Amaris schreef:Hij is beveiliger, geen politieagent oid.
Die man wilt gewoon naar huis en ik vind het nogal logisch dat je niet op iemand afrent die een pistool in zijn handen heeft.
Amaris schreef:Jij denkt dat die beveiliger een soort Bruce Willis was?
Hij heeft het gewoon keurig gedaan. Vertegenwoordigheid van geest om naar een lege studio te gaan en damage-control.
Chapeau voor die meneer.
linnnh schreef:Hij oogt Islamitisch, geloof dat een van zijn beide ouders uit Egypte komt, zet dat in combinatie met alle ophef van afgelopen tijd. 1+1=2 als je het mij vraagt. Ik doe geen aannames hoor, ik vind er helemaal niets van, maar ik kan me goed voorstellen dat dit gedacht kan worden
LadyMadonna schreef:linnnh schreef:Hij oogt Islamitisch, geloof dat een van zijn beide ouders uit Egypte komt, zet dat in combinatie met alle ophef van afgelopen tijd. 1+1=2 als je het mij vraagt. Ik doe geen aannames hoor, ik vind er helemaal niets van, maar ik kan me goed voorstellen dat dit gedacht kan worden
Hoe ziet een islamiet eruit dan? Als je uit Egypte komt ben je islamiet? Als je een getinte huid hebt ben je islamiet? Uit je uit het midden oosten komt ben je islamiet? Als je blond haar en blauwe ogen hebt ben je christen? Als je uit nl komt ben je christen?
Maar nee, je doet geen aannames
LadyMadonna schreef:linnnh schreef:Hij oogt Islamitisch, geloof dat een van zijn beide ouders uit Egypte komt, zet dat in combinatie met alle ophef van afgelopen tijd. 1+1=2 als je het mij vraagt. Ik doe geen aannames hoor, ik vind er helemaal niets van, maar ik kan me goed voorstellen dat dit gedacht kan worden
Hoe ziet een islamiet eruit dan? Als je uit Egypte komt ben je islamiet? Als je een getinte huid hebt ben je islamiet? Uit je uit het midden oosten komt ben je islamiet? Als je blond haar en blauwe ogen hebt ben je christen? Als je uit nl komt ben je christen?
Maar nee, je doet geen aannames