Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marit

Re: Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 06:23

Hoor net op de radio dat er nu een vliegtuig met onderzoekers onderweg is naar Oekraïne, als die zijn afgezet komt hij terug op familie leden naar Oekraïne te brengen. Moest meteen even nadenken, zou ik gaan? Wat ga je daar aantreffen.. Wat ik op internet heb gezien wil je in elk geval niet aantreffen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 06:26

Pfff, iemand vond het leuk om een foto te taggen van een overleden kind dat nog in zijn vliegtuigstoeltje zat %) Verschrikkelijk.
En ik zag een filmpje voorbij komen waarbij de inhoud van de paspoorten werd getoond met twee paspoorten van 2 kinderen. Afschuwelijk. Mensen die nietsvermoedend op vakantie gingen...

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 06:26

melissa_b, Robijntjah en Sandyislief: Hier zijn geen woorden voor, maar ik wil jullie toch heel veel sterkte toewensen!

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 06:30

Goedemorgen.
Na een aantal draaien in slaap gevallen maar niet echt lekker geslapen. Droomde dat ze net als met de paspoorten alle baby/kinderlijken hadden verzameld.. Luguber beeld pff. Werd wakker met de wekker en mijn eerste gedachten toen mijn ogen open gingen was het neergeschoten vliegtuig. We gaan zo richting centerparcs met de auto en realiseer me dat ik er maar extra goed van moet genieten. Het kan in een keer over zijn.. Mijn vriend gaat zo eerst langs kantoor denk ik om even aan te horen of er al meer bekend is over zijn leidinggevende..
Zet zo het nieuws maar aan.
@marit: dat hoorde ik gister bij de persconferentie ook. Moest er bijna van huilen wat een goede service van Malaysia Airlines (ben sowieso erg te spreken over hun en vind het erg bedroevend voor de maatschappij). Ik zou ook niet weten of ik er heen wil vanwege de situatie maar als het geen oorlogsgebied is zou ik zeker gaan..

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 06:38

Ik zie het topic nu pas, maar ook ik wil alle mensen die dierbaren hebben verloren condoleren en ontzettend veel sterkte wensen met het verliezen van een dierbare.

Verschrikkelijk nieuws dit, hoorde het gisteren op het werk en viel bijna van mijn stoel...

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 06:57

Het blijft toch moeilijk te bevatten wat daar is gebeurd... Op de website van Omroep Brabant circuleren helaas de namen rond van mensen die bij de ramp zouden zijn omgekomen. Zo ook het meisje met de tweet een uur voor ze zou vliegen. Bizar gewoon...

Ook ik wil iedereen die daar behoefte aan heeft sterkte wensen :(:)

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 07:05

Het is een ongeloofelijk niet te bevatten iets. Bizar gewoon. We kunnen enkel hopen dat de mensen in het vliegtuig niet geleden hebben...

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 07:08

Ik lees ook nu voor het eerst.
Toen ik het bericht gisteren hoorde draaide mijn maag ook om hier zijn geen woorden voor vreselijk.
Ook zag ik net wat foto"s voorbij komen ook van enkele doden.
Dit vind ik absoluut niet kunnen zo respectloos naar de slachtoffers en nabestaanden toe.
Ik wens de vrienden en nabestaanden dan ook heel veel sterkte en zoals heel veel anderen leef ik oprecht met ze mee.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 07:10

Gelukkig heb ik nog niks gezien qua fotos

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 07:26

DromenLies schreef:
Ik heb ook een filmpje gezien waarop een vliegtuig neerstortte en het leek er heel erg op dat het dit vliegtuig was. Iemand had het op fb gepost maar nu is het verwijderd. Dat was wel vrij schokken. Je het vliegtuig een beetje laag hangen, niet echt vliegen of vooruitgaan zeg maar. Toen begon het te draaien en te kantelen en nog harder te dalen en toen het de grond raakte vloog het meteen in brand en volgde er een explosie

Ik had dat filmpje ook gezien, maar die is nep want de rechtervleugel stond al in brand voordat hij neerstorte en dat was bij het vliegtuig in het filmpje niet zo..
Ik vind het echt vreselijk voor de nabestaande..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 07:30

Iedereen die iemand die in het vliegtuig zat moet missen, gecondoleerd en heel veel sterkte!!!

Hoorde dat de beste vrienden van m'n overbuurtjes in het vliegtuig zaten en nog een stel dat zij goed kenden...... %)
Niet te bevatten allemaal......

Er waren een aantal mensen die op deze vlucht zouden zitten overgeboekt i.v.m. vol. Als ik een van die mensen was, zou ik iedere week naar de kerk gaan om een dankgebedje te doen...... :j
Laatst bijgewerkt door Kentaro op 18-07-14 07:32, in het totaal 1 keer bewerkt

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 07:32

Filmpje is een ander vliegtuig

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 07:47

Gecondoleerd voor iedereeb die iemand kent :(:)

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 07:49

Overigens heeft USA bevestigd dat het vliegtuig is neergehaald.. Neergeschoten dus.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 07:50

Echt vreselijk nieuws, ik moet er veel aan denken. Heel veel sterkte voor iedereen die in onzekerheid zit of familie, vrienden, collega's of kennissen is verloren door het ongeluk :(:)

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 07:51

Ik wil iedereen die een bekende hebben verloren ontzettend veel sterkte wensen. :(:)
Het is te bizar voor woorden allemaal. Er zijn ook zoveel mensen om mij heen die mensen kennen
die in het vliegtuig zaten. -O-

Nsky86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 07:53

mijn buurman, zijn vrouw en 4 kinderen zaten in dat vliegtuig... Wat een gat is dit, hartverscheurend, ongeloofwaardig, onwerkelijk, oneerlijk, ziekelijk en niet te bevatten..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 07:56

ónvoorstelbaar zeg.... ;(

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 08:13

Ik hoop dat er geen vergeldingsacties komen nu... Genoeg bloed gevloeid nu :n

Dit beeld geeft mij kippenvel; onschuldig de vlucht volgen en dan zien dat opeens de lijn is gestopt.
http://nl.flightaware.com/live/flight/MAS17

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 08:22

Bloed met bloed vergieten? Dan ben je zelf net zo slecht bezig.
Ook daar zullen onschuldige burgers mee sterven.
Denk dat je dat bedoelt toch?

Maar dat er iets moet gebeuren, dat is duidelijk, maar hoe? Dat laat ik liever aan de experts over.

Mijn medeleven aan ieder, die een dierbare verloren is.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 08:26

Wow, en toen ik terug naar Australie vloog ben ik via Oekraine gegaan. Vond het ticket al goedkoop, en kan nou niet echt zeggen dat het er zo fijn aan toe ging toen ik daar op het vliegveld zat. Bloody hell what the hell is going on with this world!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 08:27

chocobroodje schreef:
Overigens heeft USA bevestigd dat het vliegtuig is neergehaald.. Neergeschoten dus.

Maar ze vertellen niet hóe ze dat weten aldus NOS journaal op dit moment.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 08:29

Heel veel sterkte in ieder geval hier, voor de bokkers die bekenden of families kwijt zijn geraakt bij. Ik hoop oprecht dat het voor hun gevoel, wat dat ook mag zijn, recht gezet gaat worden.

Zelf heb ik er mijn twijfels bij, aan de ene kant zeg ik... Bom erop. Aan de andere kant, ook dan raak je onschuldige burgers en families. Bah...

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 08:33

Het is helaas bevestigd. De leidinggevende van mijn vriend en zijn vrouw zaten in het vliegtuig..

ais

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 08:35

Kentaro schreef:
Er waren een aantal mensen die op deze vlucht zouden zitten overgeboekt i.v.m. vol. Als ik een van die mensen was, zou ik iedere week naar de kerk gaan om een dankgebedje te doen...... :j

Extra begrijpelijk waarom het ze zo secuur bezig zijn (geweest) om te achterhalen wie er allemaal in dat vliegtuig zaten. Je zult maar per ongeluk de verkeerde nabestaanden op de hoogte brengen..

Voor de mensen die een dierbare zijn kwijtgeraakt; heel veel sterkte!
Ik kan voor de slachtoffers alleen maar hopen dat ze niet lang/veel geleden hebben, dat lijkt me nog erger.