Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sees schreef:Ik zal het nóg een keer uitleggen:
Discreet BV geven dus geen probleem.
Bewust niet discreet voeden -> asociaal.
Sommige dingen zijn sociaal niet gewenst en dan hoor je rekening te houden met elkáár. Als er kinderen in het spel zijn lijkt echter het elkáár te worden vergeten en moet ineens vooral de andere partij tolerant zijn. Dát irriteert mij en meerdere mensen met mij blijkbaar. Niet alles is oké omdat het kinderen betreft.
Gillbo schreef:Dat is hooguit 8dagen dan
Sees schreef:Gillbo schreef:Dat is hooguit 8dagen dan
In het ziekenhuis begint het soms al, dan idd nog kraamphulp. Dat kan dan voor een pas bevallen moeder behoorlijk vervelend zijn, dan is 8 dagen lang hoor.
Wendyenbram, dat is jouw perspectief denk ik dan, mij vallen namelijk de felle moeders meer op. Zo zie je maar, voor iedereen komt het anders over.
Tja ik denk et moeders fel worden, door e opmerkingen walgelijk, en je moet je total afzonderen. En de 1 vind dat je rug toe draaien discreet is terwijl de ander et nog nstootgevend vind. Daarom, wat is voor die gene die aanstoot nemen aan B V moeders, dan discreet! Zolang dat niet duidelijk is, houd je deze discussie.
Nogmaals het gaat mij om de effort. Dat het niet altijd lukt om discreet te voeden, is niet erg maar als je niet eens de moeite ervoor wil nemen vind ik dat asociaal.
Gillbo schreef:Ik snap dat je tegen bv bent maar om nu alles en iedereen zo negatief neer te zetten die er anders overdenkt dan jij vind ik echt unfair.Zeker omdat je er zelf totaal geen ervaring mee hebt.
LadyMadonna schreef:kwita schreef:Ja ik heb ook borstvoeding gegeven, 8 maanden en toen was de melk op!
Ik zat er echt niet mee alleen is het verveklend dat sommige mensen kinderachtig doen.
dat was eigelijk het vervelendste nog.
Hoe bedoel je kinderachtig?
Sees schreef:Er is een verschil tussen reclame maken en opdringen.