verootjoo schreef:Ik kan de uitzending op L1 niet kijken. Kan iemand verslag doen die wel kan kijken?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elmo_browny schreef:21:40 uur: De politie zoekt de schoenen van de vader van de vermiste broertjes, want die zijn niet bij zijn lichaam gevonden. Ook zoekt de politie een deel van een sleepkabel en een spandband.
xNK schreef:elmo_browny schreef:21:40 uur: De politie zoekt de schoenen van de vader van de vermiste broertjes, want die zijn niet bij zijn lichaam gevonden. Ook zoekt de politie een deel van een sleepkabel en een spandband.
Er was een schoen buiten dat ene bos gevonden, niet zijn maat?
Neem aan dat ze dan niet in zijn auto lagen, ik vraag me af of die vader er een raadsel van heeft gemaakt, die schoenen zijn niet zo maar weg...
_Cowgirl schreef:Greek schreef:Bij mij doet de link het wel _Cowgirl
Dan ligt het aan m'n telefoon denk ik.
Wat staat erin?
elmo_browny schreef:21:40 uur: De politie zoekt de schoenen van de vader van de vermiste broertjes, want die zijn niet bij zijn lichaam gevonden. Ook zoekt de politie een deel van een sleepkabel en een spandband.
fokfanaat schreef:Bijzonder dat er zoveel mensen zijn met sympathie voor de dader.
fokfanaat schreef:Bijzonder dat er zoveel mensen zijn met sympathie voor de dader.
XFiemoX schreef:Komen ze daar nu mee. HALLOOOO horen ze niet gelijk alles na te lopen nadat hij dus gevonden was??? Ongelooflijk wat een debielen, het lijkt me dat ie zijn schoenen dan ook niet bij zich had nadat ie dus gevonden werd.
Echt ongelooflijk en waardeloos. Zo kom je ook echt nergens net als dat er beslist niet net wat meer duidelijkheid w.b.t. precies vooraf gebeurd is (klein detail konden ze toch wel vertellen).elmo_browny schreef:21:40 uur: De politie zoekt de schoenen van de vader van de vermiste broertjes, want die zijn niet bij zijn lichaam gevonden. Ook zoekt de politie een deel van een sleepkabel en een spandband.
Ongelooflijk dit!!!!
Ik ga naar bed zie en hoor morgen wel weer verder.