Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThePast03 schreef:Zonnetje81 schreef:Ik worden zoveel onschuldige levens ZONDER REDEN opgeofferd in onze samenleving....dus ik sta nergens meer van te kijken. Dat jij dat niet serieus kan nemen wil niet zeggen dat anderen dat niet doen.... Ook al is het gewoon weerzinwekkend....helaas....zeker in armoede landen.
En wie zou er belang bij hebben om Joran er op deze manier in te luizen? De moeder van Natalee? Die heeft zelf een dochter verloren en zal er in toestemmen dat het leven van een ander meisje wordt opgeofferd enkel en alleen uit wraak?
ThePast03 schreef:Zonnetje81 schreef:Ik worden zoveel onschuldige levens ZONDER REDEN opgeofferd in onze samenleving....dus ik sta nergens meer van te kijken. Dat jij dat niet serieus kan nemen wil niet zeggen dat anderen dat niet doen.... Ook al is het gewoon weerzinwekkend....helaas....zeker in armoede landen.
En wie zou er belang bij hebben om Joran er op deze manier in te luizen? De moeder van Natalee? Die heeft zelf een dochter verloren en zal er in toestemmen dat het leven van een ander meisje wordt opgeofferd enkel en alleen uit wraak?
Heino schreef:Ik weet, ik vind het allemaal té toevallig. Het is exact 5 jaar nadat Natalee verdwenen is. Het lijkt mij heel toevallig dat hij dan precies op díe dag door het lint gaat. Dan zou je eerder denken dat het met voorbedachte rade is. Maar daar wijst het bewijsmateriaal (althans, dat wat door de media gezegd wordt) juist weer helemaal niet op.
Heino schreef:Ik weet, ik vind het allemaal té toevallig. Het is exact 5 jaar nadat Natalee verdwenen is. Het lijkt mij heel toevallig dat hij dan precies op díe dag door het lint gaat. Dan zou je eerder denken dat het met voorbedachte rade is. Maar daar wijst het bewijsmateriaal (althans, dat wat door de media gezegd wordt) juist weer helemaal niet op.
lesilla schreef:En als hij nu net op die dag extra opgewonden is? Zo kan je voor alles een uitleg zoeken.
Heino schreef:lesilla schreef:En als hij nu net op die dag extra opgewonden is? Zo kan je voor alles een uitleg zoeken.
Tja zou kunnen maar ik vind het verschil tussen Natelee en dit meisje te groot. Als hij echt die psychopathische trekjes vertoont zou ook dit een geplande moord zijn die "netjes afgewerkt" zou zijn.
En ik ben ook blij dat Bokkers niet in de rechtbank zitten. Want velen laten zich hier leiden door emoties en dat vind ik niet in een rechtbank thuishoren.
ThePast03 schreef:Er lijkt een grotere groep hier te schrijven die er bij voorbaat al vanuit gaat dat hij compleet onschuldig is en er ingeluisd is.
Dat laatste vind ik zo'n trieste en bijna zieke gedachte, dat iemand het leven van een meisje zou opofferen enkel en alleen om Joran er in te luisen. Dat kun je toch niet serieus denken alleen omdat je zo graag wilt dat Joran onschuldig is?
Wanted2003 schreef:Grote mond en een klein hartje?!
Sleeper schreef:Cayenne schreef:Nu op RTL4 een stuk bij RTL Boulevard.
Ah, er zijn ook vingerafdrukken aangetroffen op het lichaam van Stephany, die van Joran zijn.
Tja als er seks geweest is is dat niet zo raar natuurlijk
Sleeper schreef:Cayenne schreef:Nu op RTL4 een stuk bij RTL Boulevard.
Ah, er zijn ook vingerafdrukken aangetroffen op het lichaam van Stephany, die van Joran zijn.
Tja als er seks geweest is is dat niet zo raar natuurlijk