Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:33

Op de Telegraaf site staat nu dat Joran's beveiliging is aangescherpt omdat ze bang zijn dat hij zelfmoord wil plegen. Grote mond en een klein hartje?!

linn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:34

ThePast03 schreef:
Zonnetje81 schreef:
Ik worden zoveel onschuldige levens ZONDER REDEN opgeofferd in onze samenleving....dus ik sta nergens meer van te kijken. Dat jij dat niet serieus kan nemen wil niet zeggen dat anderen dat niet doen.... Ook al is het gewoon weerzinwekkend....helaas....zeker in armoede landen.

En wie zou er belang bij hebben om Joran er op deze manier in te luizen? De moeder van Natalee? Die heeft zelf een dochter verloren en zal er in toestemmen dat het leven van een ander meisje wordt opgeofferd enkel en alleen uit wraak?

Hij leeft nou niet bepaald in een crimineel vrij leventje.. alles kan.. laten we gewoon nergens over gaan gissen totdat alles bewezen is wat bewezen kan worden :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:34

ThePast03 schreef:
Zonnetje81 schreef:
Ik worden zoveel onschuldige levens ZONDER REDEN opgeofferd in onze samenleving....dus ik sta nergens meer van te kijken. Dat jij dat niet serieus kan nemen wil niet zeggen dat anderen dat niet doen.... Ook al is het gewoon weerzinwekkend....helaas....zeker in armoede landen.

En wie zou er belang bij hebben om Joran er op deze manier in te luizen? De moeder van Natalee? Die heeft zelf een dochter verloren en zal er in toestemmen dat het leven van een ander meisje wordt opgeofferd enkel en alleen uit wraak?

Misschien wilde hij Joran wel beroven en liep dat meisje per ongeluk in die kamer rond...?? Ik geloof niet dat het een vooropgezet plan is om speciefiek dat meisje te vermoorden. Die vrienden van Joran zullen ook niet allemaal schatjes zijn.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 07-06-10 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:35

Wanted2003 schreef:
Op de Telegraaf site staat nu dat Joran's beveiliging is aangescherpt omdat ze bang zijn dat hij zelfmoord wil plegen. Grote mond en een klein hartje?!

Is denk ik meer voorzorg dan dat er aanwijzingen zijn dat ie dat zou doen.

xTamara

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 17:24

en het is en blijft de telegraaf..

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 17:36

Ik hoorde net op de radio dat er bloed van het vermoorde meisje op zijn shirt is aangetroffen. Of hij het wel of niet gedaan is, ik denk dat hij zo langzamerhand de sjaak is. Hotelkamer op zijn naam, videobeelden met het meisje, "gevlucht" met taxi en bloed op zijn shirt, dat wordt zo langzamerhand wel een makkie voor de aanklager.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 17:52

Ik weet, ik vind het allemaal té toevallig. Het is exact 5 jaar nadat Natalee verdwenen is. Het lijkt mij heel toevallig dat hij dan precies op díe dag door het lint gaat. Dan zou je eerder denken dat het met voorbedachte rade is. Maar daar wijst het bewijsmateriaal (althans, dat wat door de media gezegd wordt) juist weer helemaal niet op.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:04

Heino schreef:
Ik weet, ik vind het allemaal té toevallig. Het is exact 5 jaar nadat Natalee verdwenen is. Het lijkt mij heel toevallig dat hij dan precies op díe dag door het lint gaat. Dan zou je eerder denken dat het met voorbedachte rade is. Maar daar wijst het bewijsmateriaal (althans, dat wat door de media gezegd wordt) juist weer helemaal niet op.

En als hij nu net op die dag extra opgewonden is? Zo kan je voor alles een uitleg zoeken.

Ik vind echt raar hoor al die complot theorietjes, honderd gelijkaardige moorden zijn er al gebeurd. Heb nog nooit een hyves voor de mensen die daarin verdenkt waren gezien.
En ook de mensen waren geen lieverdjes

Is er al info over die kamer? hoeveelste verdiep enz

Ben eigenlijk blij dat er veel bokkers niet in de gerechtelijke sector zitten, ik zie het al gebeuren. Als alle daders onschuldig waren omdat het toevallig is dan zouden er veel stoutertjes blijven rondlopen..
Laatst bijgewerkt door lesilla op 07-06-10 18:10, in het totaal 2 keer bewerkt

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:08

Heino schreef:

Helemaal mee eens,het is allemaal té toevallig.
En toeval bestaat niet zeggen ze.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:16

er zijn wel bloedsporen van het meisje op Joran's shirt aangetroffen.... Begint er dan toch steeds meer op te lijken....... al hoeft het niet per definitie bewijs te zijn..

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:16

lesilla schreef:
En als hij nu net op die dag extra opgewonden is? Zo kan je voor alles een uitleg zoeken.

Tja zou kunnen maar ik vind het verschil tussen Natelee en dit meisje te groot. Als hij echt die psychopathische trekjes vertoont zou ook dit een geplande moord zijn die "netjes afgewerkt" zou zijn.

En ik ben ook blij dat Bokkers niet in de rechtbank zitten. Want velen laten zich hier leiden door emoties en dat vind ik niet in een rechtbank thuishoren.

cocktailJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:17

hoorde net op de radio dat joran een poging tot zelfmoord heeft gedaan!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:19

Heino schreef:
lesilla schreef:

Tja zou kunnen maar ik vind het verschil tussen Natelee en dit meisje te groot. Als hij echt die psychopathische trekjes vertoont zou ook dit een geplande moord zijn die "netjes afgewerkt" zou zijn.

En ik ben ook blij dat Bokkers niet in de rechtbank zitten. Want velen laten zich hier leiden door emoties en dat vind ik niet in een rechtbank thuishoren.

We weten niet hoe n misschien is vermoord dus kunnen we niet vergelijken over hoe netjes of niet netjes de misschien vorige is geweest :)

En niet alle psychopaten hebben geplande moorden, even denken aan ééntje die ook ongeplande erbij nam.
Plus dat je er van uitgaat dat hij een psychopaat is

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:28

Ik weet niet hoe het zit, wie op dit moment wel. Maar ik vind, ondanks dat er een behoorlijk luchtje aan deze jongen zit, wel discutabel dat hij zo uitgebreid gefilmd mag worden. Hij is al veroordeeld zonder proces. Misschien logisch? Maar mijn democratische mentaliteit heeft daar wel moeite mee.

Ik vind het wel typisch dat de vader van het vermoorde meisje zei (ongeveer) dat Joran nu zijn straf niet zou ontlopen en dat op Aruba de autoriteiten beinvloedbaar zijn maar dat deze autoriteiten niet te beinvloeden zijn. Yeah Right. :x

Hele slechte, en domme, keuze qua land heeft Joran uitgekozen als zou blijken dat hij inderdaad dit meisje vermoord heeft.

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:29

cocktail schreef:

Echt? :wow:

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:31

ThePast03 schreef:
Er lijkt een grotere groep hier te schrijven die er bij voorbaat al vanuit gaat dat hij compleet onschuldig is en er ingeluisd is.
Dat laatste vind ik zo'n trieste en bijna zieke gedachte, dat iemand het leven van een meisje zou opofferen enkel en alleen om Joran er in te luisen. Dat kun je toch niet serieus denken alleen omdat je zo graag wilt dat Joran onschuldig is?

Ik denk dat er zeker een kans is dat hij erin geluisd is, maar ik denk zeker niet dat hij een onschuldig manneke is...
Volledig speculatief: gokschulden hebben bij verkeerde figuren bijvoorbeeld...

Wanted2003 schreef:
Grote mond en een klein hartje?!

Een groot hart heeft ie zeer zeker niet ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:32

Heino schreef:

Gezien zijn drugs gebruik is dit juist helemaal niet toevallig. Ik kan me zo voorstellen dat zij meegegaan is ivm drugs en wellicht heeft hij tijdens zijn trip juist op die dag een woede aanval gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:33

xTamara schreef:
cocktail schreef:

Echt? :wow:

Ja dat hoorde ik ook! Ze hebben zijn beveiliging nu aangescherpt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:35

Ach ja, volgens de radio was ie afgelopen week al 2 keer dood.
dus wat dat betreft hecht ik er niet zoveel waarde aan :+

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:36

Hij mag er niet zo makkelijk vanaf komen, vind ik, nabestaanden van nath en flores hebben levenslang als het ware dus hij mag van mij best lijden.

Sommige radiostations daar moet je gewoon niet in geloven, bijv 3fm :P

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:41

Cayenne schreef:
Ach ja, volgens de radio was ie afgelopen week al 2 keer dood.
dus wat dat betreft hecht ik er niet zoveel waarde aan :+

Ach ja, het nieuws dat hij zelfmoord zou willen plegen ging 2 dagen geleden al rond over het internet. Blijkbaar heeft de radio ook een keer op het internet gekeken.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:41

Nu op RTL4 een stuk bij RTL Boulevard.

Ah, er zijn ook vingerafdrukken aangetroffen op het lichaam van Stephany, die van Joran zijn.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:42

Cayenne schreef:

Ah, er zijn ook vingerafdrukken aangetroffen op het lichaam van Stephany, die van Joran zijn.

Tja als er seks geweest is is dat niet zo raar natuurlijk :)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:43

Sleeper schreef:
Cayenne schreef:

Er is al vastgesteld dat er geen seks is geweest :+
Vraag ik me af hoe je vingerafdrukken op een lichaam kunt aantreffen.

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:43

Sleeper schreef:
Cayenne schreef:

Inderdaad.

Ze kunnen elkaar ook aangeraakt hebben..
Laatst bijgewerkt door xTamara op 07-06-10 18:44, in het totaal 1 keer bewerkt