Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faelivrin schreef:Dat stukje heb ik ook gemist kiwiko. En nu word de officieer onderbroken, omdat er niet te diep in de zaak kan worden gegaan.![]()
Cayenne schreef:Faelivrin schreef:Dat stukje heb ik ook gemist kiwiko. En nu word de officieer onderbroken, omdat er niet te diep in de zaak kan worden gegaan.![]()
Dat is toch helemaal niet gek? Ze is gisteravond pas gevonden.
Laat ze eerst maar eens zekerheid krijgen over de oorzaak en andere dingen voor allemaal wilde verhalen de media worden ingeslingerd.
Het is al erg genoeg voor de ouders zonder al het ramptoerisme dat nu al antwoorden wil.
Die arme mensen krijgen helemaal geen rust op het moment.
0oSannuho0 schreef:Jeetje wat is dit erg. Je zal het als ouders maar meemaken.
Je zou nog in staat zijn om je kinderen te gaan verbieden om de deur voor wie dan ook nog open te doen
Heel veel sterkte voor de ouders, familie, vrienden en bekenden van Milly
Espie schreef:weet je wat ik niet snap er wordt nu gezegt dat milly zei dat de buurman aan de deur stond en niet een man waarom zolang wachten dan en er van uit gaan dat ze weg is gelopen .
het is toch van de zotte dat je eigelijk al weet dat ze niet verweg kan zijn als ze dat tegen haar moeder zei vind het raar
heb rust milly
0oSannuho0 schreef:Jeetje wat is dit erg. Je zal het als ouders maar meemaken.
Je zou nog in staat zijn om je kinderen te gaan verbieden om de deur voor wie dan ook nog open te doen
Heel veel sterkte voor de ouders, familie, vrienden en bekenden van Milly
Citaat:excuses, had een bericht verkeerd begrepen.. maar toch even mijn toelichting in het topic