Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Toekie schreef:Jeetje wat zitten jullie snel op de kast.
MISTRAL94 schreef:PVV stemmers worden wederom niet voor vol bestempeld. Best triest...
Zegt meer over die mensen dan over de PVV stemmers zullen we dan maar zeggen
MISTRAL94 schreef:Maar het valt me al 43 pagina's op dat de PVV stemmers zich moeten verantwoorden en voor wie? een stel betweterige bokkers die graag hun eigen zin doordrijven? Eigenlijk van de zotte toch? Er zijn hier reacties op PVV stemmers geweest die niet van de lucht waren.
MISTRAL94 schreef:Ik zit niet op de kast hoorhet zal me werkelijk een rotzorg zijn dat er hier mensen zijn die proberen er een mooie wending aan te geven om zo mensen van de PVV af te halen of wat ze er ook maar mee willen bereiken. Helaas voor die mensen krijgt meneer Wilders mijn stem wel
en ik hoop dat een andere PVV stemmer zich niet om laat praten oid.
Maar het valt me al 43 pagina's op dat de PVV stemmers zich moeten verantwoorden en voor wie? een stel betweterige bokkers die graag hun eigen zin doordrijven? Eigenlijk van de zotte toch? Er zijn hier reacties op PVV stemmers geweest die niet van de lucht waren.
Lovely schreef:Volgens mij was het Bos die gisteren zei dat het mooi is als je als immigrant uit het Rifgebergte naar de diplomauitreiking van je (klein)kind kunt die net een HBO studie heeft afgerond. Dat is waar de aandacht naartoe moet en niet over de minderheid van vervelende treiterkoppen.
Lovely schreef:Wat ik ook een mooie vond was de tip die ze van Jack de Vries hadden gekregen: als je opponent spreekt, altijd vertwijfeld nee schudden. Jammer dat daar geen smilie voor is.
Toekie schreef:Windhond: Wie roept wat? Sorry dat ik zo doorvraag maar je bent niet echt concreet.![]()
De andere kant van het verhaal:
EU-waakhond ziet groei islamofobie in Nederland
STRAATSBURG - Een Europese waakhond voor de mensenrechten waarschuwt voor groeiende discriminatie van moslims in Nederland. Volgens de Europese Commissie tegen Racisme en Intolerantie (ECRI) wint islamofobie in ons land snel aan terrein.
Lees verder op; http://www.volkskrant.nl/binnenland/art ... _Nederland
NatasjavE schreef:OMG...36% van bokt stemt op de PVV...
*shock*
Nou ja...laat hem het dan maar doen...hebben we vast snel weer verkiezingen.