Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jesser schreef:Ok kijken we dan naar de feiten van je vraagstelling.. Het meerendeel van de mensen die hierop hebben gestemd vinden het wel storend. En als je heel veel berichten terug leest zie je dat mensen die wel nee hebben gestemd zich vergist hadden en voor ja hadden gekozen..
Wat maakt dat dan als eindconclusie.. Dat het meerendeel een burka storend vinden ongeacht welke reden dan ook...
En dat zegt ook wat...
jameyskatje schreef:Jesser schreef:Ok kijken we dan naar de feiten van je vraagstelling.. Het meerendeel van de mensen die hierop hebben gestemd vinden het wel storend. En als je heel veel berichten terug leest zie je dat mensen die wel nee hebben gestemd zich vergist hadden en voor ja hadden gekozen..
Wat maakt dat dan als eindconclusie.. Dat het meerendeel een burka storend vinden ongeacht welke reden dan ook...
En dat zegt ook wat...
maar dan is het ook belangrijk te vermelden dat het meerendeel van de bokkers PVVers zijn. (zie het andere topic)
dus nog steeds zit ik met de vraag of bokt een redelijke afspiegeling is van de maatschappij, of is het paardenwereldje toch een conservatieve bende?
jameyskatje schreef:wisten jullie dat bv in marokko een niqaab verboden is? en dat is zelfs een islamitisch land. dus wat zegt dat over nederland
jameyskatje schreef:maar dan is het ook belangrijk te vermelden dat het meerendeel van de bokkers PVVers zijn. (zie het andere topic)
dus nog steeds zit ik met de vraag of bokt een redelijke afspiegeling is van de maatschappij, of is het paardenwereldje toch een conservatieve bende?
anshrop schreef:jameyskatje schreef:wisten jullie dat bv in marokko een niqaab verboden is? en dat is zelfs een islamitisch land. dus wat zegt dat over nederland
Dat er in nederland heel goed wordt nagedacht over wat te verbieden en wat niet, omdat met het verbieden van het ene, je vrijheden van het ander wegneemt. Ham vraag is nu of het offer van dat stukje vrijheid niet gebracht zou moeten worden.
En ik stem zeker geen pvv, maar ben absoluut voor een verbod op het dragen van een burka in het openbaar, en niet alleen omdat ik me eraan stoor omdat ik mensen niet in het gezicht kan zien, maar ook waar het voor staat. Extremisme. Het verstoppen van een vrouw voor de ogen van een man, die tijd zijn wij voorbij. En niets is perfect, volmaakt, zeker niet iets dat eeuwen geleden is geschreven door een man, een sterveling, en dus feilbaar. Niet de bijbel, en niet de koran, geen enkel product ooit gemaakt.
Ik denk dat Geert Wilders in Nederland zoveel stemmen heeft kunnen krijgen, omdat de regering weigert de angst van de mensen voor een te grote invloed van de islam serieus te nemen.
anshrop schreef:En ik stem zeker geen pvv, maar ben absoluut voor een verbod op het dragen van een burka in het openbaar, en niet alleen omdat ik me eraan stoor omdat ik mensen niet in het gezicht kan zien, maar ook waar het voor staat. Extremisme. Het verstoppen van een vrouw voor de ogen van een man, die tijd zijn wij voorbij. En niets is perfect, volmaakt, zeker niet iets dat eeuwen geleden is geschreven door een man, een sterveling, en dus feilbaar. Niet de bijbel, en niet de koran, geen enkel product ooit gemaakt.
Mindim schreef:Aan de hand van 1 topic concluderen dat de meeste bokkers PVV stemmen vind ik zeer voorbarig. Hoeveel mensen van bokt hebben deelgenomen aan dat topic?