Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MariekeB schreef:Mijn goed zeilende collega's zijn overigens allemaal voor haar tocht.
LimaMambo schreef:noouuuu toen ik 5 was, wou ik vlinder worden![]()
ben het nog steeds niet..
wel een prinsesje volgens mij vriend
Yinnar schreef:LimaMambo schreef:noouuuu toen ik 5 was, wou ik vlinder worden![]()
ben het nog steeds niet..
wel een prinsesje volgens mij vriend
Mijn speelvriendje wilde dokter worden en onderzocht mij regelmatig...We waren 6 jaar. Ik weet niet wat hij nu doet maar dokter is hij nooit geworden ondanks zijn grote droom.
Fleurtje100 schreef:@ Yinnar, dat zijn anoniem postende mensen op een nieuwssite. Dan kan het wel net even in jouw straatje passen maar het is natuurlijk zot om van één zo'n berichtje uit te gaan. Terwijl er ook niet anonieme bewezen ervaren zeezeilers anders zeggen.
LimaMambo schreef:Yinnar schreef:
Mijn speelvriendje wilde dokter worden en onderzocht mij regelmatig...We waren 6 jaar. Ik weet niet wat hij nu doet maar dokter is hij nooit geworden ondanks zijn grote droom.
whahahahaha ik wil wat zeggen maar ik doe het niet![]()
Yinnar schreef:Alet74 schreef:Ik zwaai even af (dochter moet naar zwemles - geen dromen in die richting trouwens, ze wil dierenarts of prinses worden), hoop dat er straks meer nieuws is van Kiwiko na een telefoontje!!
Wil ze geeneens de noordzee overzwemmen naar Engeland?