Iedereen kijkt ook zo meewarig naar hem.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Electra63 schreef:En dan als toppunt Baudet.
Iedereen kijkt ook zo meewarig naar hem.
Oh, is hij zowaar weer eens aanwezig? En komt er nog wat zinnigs uit?
irmaz schreef:Blijkbaar heeft onze premier de fout gemaakt te beweren dat Nederland "het beste jongetje van de klas is" en plaatst Laura Bromet wat plaatjes die toch net wat anders aangeven https://x.com/LauraBromet/status/1836821559752773966 :
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Loretta schreef:Tango1979 schreef:Baudet is net een dronken korpsbal. Net praatjes over transgenders waar ik helemaal misselijk van wordt.
Baudet is knetter masjokke. En het heeft er helemaal niks en dan ook niks mee te maken.
Zeker weer met de bedoeling om een filmpje voor het FVD Youtube kanaal te scoren.
Tango1979 schreef:Arme Vroonhoven, nog iemand bijna medelijden met haar? Het is duidelijk dat ze tegen de noodprocedure is.
Wel sneu dat zij alle kritiek krijgt, terwijl de VVD er tussendoor fietst.
Tango1979 schreef:Arme Vroonhoven, nog iemand bijna medelijden met haar? Het is duidelijk dat ze tegen de noodprocedure is.
Wel sneu dat zij alle kritiek krijgt, terwijl de VVD er tussendoor fietst.
prompter schreef:Ik heb van het begin af aan al gedacht dat Omtzigt gewoon niet geschikt is voor een eigen partij. Een goed kamerlid zijn (hoewel ik daar ook niet 100% van overtuigd ben) maakt je nog geen goed bestuurder.