Het zou het mooiste zijn als Zelensky aan Trump 50% van de aardmetalen geeft in de bezette gebieden.
Dat Trump (nouja de USA!) die mag hebben. Maar dan moeten de Amerikanen zelf het gebied veilig houden. En ze moeten het zelf uit de grond halen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Qimm schreef:Hij is echt een meester gaslighter en het idiote is de hoeveelheid mensen die zijn leugens automatisch voor waar aannemen en de echte waarheid als fake news wegzetten. En zo worden leugens waarheid en het zijn er zoveel dat het gewoon dweilen met de kraan open is en hij komt er gewoon mee weg ...
Hulde aan Macron die genoeg ballen had om er live tegenin te gaan.
Marigold schreef:Qua wie hoeveel geld heeft besteed aan Oekraïne: is het niet ook zo dat veel van die wapens en voertuigen in de USA worden gemaakt/besteld/gekocht, dus aan het eind van de rekensom ook een deel van het geld weer terug is gekomen in de USA?
mysa schreef:Nado schreef:Ah, hij is bij Rutte in de leer geweest.
![]()
Leerling overtreft meester. Rutte had alleen geen actieve herinneringen maar Trump heeft er helemaal geen.
Marigold schreef:Qua wie hoeveel geld heeft besteed aan Oekraïne: is het niet ook zo dat veel van die wapens en voertuigen in de USA worden gemaakt/besteld/gekocht, dus aan het eind van de rekensom ook een deel van het geld weer terug is gekomen in de USA?
Op bnr las ik de cliffhanger: Rutte hint op ‘grote aankondigingen’, na bezoek aan Trump.
Benieuwd wat dat zal zijn.
Veronica2 schreef:En bovendien heeft deze oorlog ervoor gezorgd heeft dat bij alle NAVO leden de defensie-uitgaven omhoog zijn gegaan in de begrotingen, buiten de NAVO ongetwijfeld ook. Daar verdienen bedrijven die defensiemateriaal maken dus geld aan er zitten er in Amerika genoeg.
Polar schreef:Je wil bijna schreeuwen 'doe het niet!"... zo'n contract betekent niks voor Trump.
Maar mijn vertrouwen in de intelligentie van Zelensky is groter dan mijn wantrouwen in Trump.
Dus het zal hopelijk een goed contract zijn.