Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mylittlejoy

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 12:18

Onder het mom dat er geen belasting op tips en overtime meer betaald hoeft te worden. Dit laatste komt echter nergens in de bill voor. Maar MAGA slikt het als zoete koek.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 16:52

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 17:08

Jeez, dat hij dat aandurft met Trump. Ik denk dat Zelensky beter niet op de VS kan rekenen, want dan weet hij zeker dat hij iets niet heeft in plaats van met een onvoorspelbare kleuter te zitten die ineens dingen kan intrekken en op kan eisen omdat hij dat wil.

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 18:07

Zelensky heeft iets dat Trump graag wil hebben, maar Putin ook. Je kan je afvragen of Zelensky wel in de mindere positie zit op dit moment.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 18:12

Zelensky en zijn team is / zijn erg slim. Ik heb er alle vertrouwen in. Peacing and leading daar is hij goed in.

Dus je beweegt mee met iedereen en zonder dat de ander het door heeft neem je het langzaam maar zeker over en duw je iemand in de richting die belangrijk is.
Een bekende hulpverlening techniek bij cliënten die in de war zijn, maar dat werkt natuurlijk ook in overleg situaties met mensen die over je hoofd het even willen regelen. Of zo iemand als Trump. Ik twijfel of ik Trump zo heel sterk vind.
Ook Macron weet heel goed hoe hij Trump moet aanpakken. Ze zijn "vrienden voor het leven" . Het is nog niet gedaan want EU landen slaan ook wel de handen ineen nu. Dus maar eens kijken hoe het gaat.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 21:51

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 22:02

Vrienden van mij (democraten) zijn nu al informatie aan het delen en campagne aan het voeren voor de stemming voor het senaat volgend jaar.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 22:08

Ik denk dat de aanpak van Macron en Zelensky veel beter werkt bij Trump dan de tranen van Heusgen of de veroordelende reactie van Scholz. Doodknuffelen is effectiever. Vooral omdat de toezeggingen van Trump boterzacht zijn, dus ook die aan Poetin.

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 22:10

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 22:18

En waar slaat het nou allemaal op....? Wat kan jou het nou bommen wat andere mensen in de slaapkamer doen, met wie ze samenwonen of een gezin stichten....maakt toch geen flauw aus. Je zou er als hetero man best wel blij mee kunnen zijn eigenlijk - weer 2 potentiële concurrenten minder op vrouwtjesjacht *\o/*

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 22:32

pmarena schreef:
En waar slaat het nou allemaal op....? Wat kan jou het nou bommen wat andere mensen in de slaapkamer doen, met wie ze samenwonen of een gezin stichten....maakt toch geen flauw aus. Je zou er als hetero man best wel blij mee kunnen zijn eigenlijk - weer 2 potentiële concurrenten minder op vrouwtjesjacht *\o/*

Die concurrenten voor de mannen die je bedoelt zijn over het algemeen al niet echt op vrouwenjacht :')

Maar ja, waarom moet iedereen zich bemoeien met hoe een ander leeft? Alleen als het schadelijk is voor anderen moet je er wat tegen doen, maar dat is in dit geval absoluut niet aan de hand.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 23:03

Even mijn bericht uit het Oekraïne topic:

https://x.com/JuliaDavisNews/status/189 ... t_vwg&s=19

Trump: wij hebben 350 miljard in Oekraïne gestoken en dat krijgen we terug, plus veel meer. We nemen waar we recht op hebben. En Europa heeft veel minder uitgegeven en bovendien krijgen zij alles terug omdat ze het als lening hebben verstrekt.

Ik denk niet dat zelensky gaat tekenen

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 23:17

Lieser schreef:
Ik denk dat de aanpak van Macron en Zelensky veel beter werkt bij Trump dan de tranen van Heusgen of de veroordelende reactie van Scholz. Doodknuffelen is effectiever. Vooral omdat de toezeggingen van Trump boterzacht zijn, dus ook die aan Poetin.

Eens!

Mylittlejoy het ligt veel genuanceerder. Het was net op het journaal. Alleen wil Zelensky ook veiligheidsgaranties en dat is zo vaag door Trump geformuleerd dat het een wassen neus is.
Zelensky moet wel wat. Maar 50% van wat gewonnen wordt in Oekraïne is voor Oekraïne..Er wordt niets terugbetaald dat gegeven is. Over toekomstige bedragen kunnen afspraken gemaakt worden.aar gegeven is gegeven.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-25 23:43

Hoe genuanceerder? Dit is letterlijk de vertaling van wat Trump net tegen zn kabinet zegt. Heb je het filmpje gezien?

Even voor de duidelijkheid, trump l*lt enorme onzin. Maar dit is wel wat hij vandaag zelf zegt.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 00:08

Hij speelt de grote business boss weer, zie eens hoe goed ik ben maar reken maar dat zelensky dit ook hoort en ziet, die Oekraïners zijn niet gek.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 01:02

Ik snap niet waar Trump de cijfers vandaan haalt dat de VS meer dan Europa aan Oekraïne betaald heeft.
De bedragen worden door deskundigen betwijfeld. Het Kiel Instituut heeft berekend dat Europa voor 132 miljard euro steun en de Verenigde Staten voor 114 miljard steun heeft gegeven tot nu toe.

https://www.ifw-kiel.de/topics/war-agai ... t-tracker/

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 07:15

Hananas de deskundigen betwijfelen zijn cijfers helemaal niet. Hij zit gewoon te liegen en Macron heeft hem ten overstaande van de journalisten daar waar Macron naast zet gecorrigeerd met de juiste cijfers. Europa heeft meer betaald als de VS. Dat is gewoon een feit. Trump lachtte schaapachtig en vroeg aan de journalisten :" geloof je dit?"
De leugen regeert en dat is heel ernstig.
Danacron en de Finse president. Dat is eerlijk en laat leiderschap zien.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 07:25

Hij is echt een meester gaslighter en het idiote is de hoeveelheid mensen die zijn leugens automatisch voor waar aannemen en de echte waarheid als fake news wegzetten. En zo worden leugens waarheid en het zijn er zoveel dat het gewoon dweilen met de kraan open is en hij komt er gewoon mee weg ...

Hulde aan Macron die genoeg ballen had om er live tegenin te gaan.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 08:11

pien_2010 schreef:
Hananas de deskundigen betwijfelen zijn cijfers helemaal niet. Hij zit gewoon te liegen en Macron heeft hem ten overstaande van de journalisten daar waar Macron naast zet gecorrigeerd met de juiste cijfers. Europa heeft meer betaald als de VS. Dat is gewoon een feit. Trump lachtte schaapachtig en vroeg aan de journalisten :" geloof je dit?"
De leugen regeert en dat is heel ernstig.
Danacron en de Finse president. Dat is eerlijk en laat leiderschap zien.

Zeker hulde aan Macron, dat had ik gezien.

Mijn vraag was meer vanuit verbazing, hij bereid dit soort ontmoetingen en mediamomenten wel voor lijkt mij. Is het een team dat hem verkeerd informeert of bepaald Trump van te voren waar hij en wat hij gaat liegen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 08:14

Dat begreep ik wel dat je dezelfde verbazing hebt als ik. Mijn post deed ik voor die mensen die dit topic volgen en denken dat Trump de waarheid zegt.

Trump waarheid is dat hij een notoire leugenaar is, manipulator, volksmenner en over lijken gaat. Steeds meer zie je zijn dictator karakter gaan " schijnen".

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 08:16

mylittlejoy schreef:
Even mijn bericht uit het Oekraïne topic:

https://x.com/JuliaDavisNews/status/189 ... t_vwg&s=19

Trump: wij hebben 350 miljard in Oekraïne gestoken en dat krijgen we terug, plus veel meer. We nemen waar we recht op hebben. En Europa heeft veel minder uitgegeven en bovendien krijgen zij alles terug omdat ze het als lening hebben verstrekt.

Ik denk niet dat zelensky gaat tekenen

Misschien hoopt Zelezny dat Trump wel zijn 'eigen' schaarse metalen zal beschermen als Rusland die delen van Oekraïne niet wil teruggeven.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 08:24

Netflix heeft er nu een mooie serie over: Day Zero.
In de serie komt naar voren dat binnen de regering leden kiezen voor bewust escalatie en gebruik maken van complottdenkers.

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 09:27

Deze heb ik deze week in een ruk uitgekeken. Ik was er in een dag doorheen want ik bleef kijken. Je moet wel goed blijven opletten.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 09:46

heidy_wilco schreef:
pmarena schreef:

Die concurrenten voor de mannen die je bedoelt zijn over het algemeen al niet echt op vrouwenjacht :')

Maar ja, waarom moet iedereen zich bemoeien met hoe een ander leeft? Alleen als het schadelijk is voor anderen moet je er wat tegen doen, maar dat is in dit geval absoluut niet aan de hand.

Ja dat is precies wat ik zeg := Als je in een dorpje woont met 200 mannen, wees dan blij dat er 10 ofzo zijn die lekker met elkaar gaan hokken, dat zijn 10 concurrenten minder toch voor degenen die op zoek zijn naar een vrouw := En met een beetje geluk willen die 10 mannen ook nog een gezinnetje stichten en adopteren ze kinderen die een liefdevol thuis nodig hebben. Zoals Pete Buttigieg.

Voor wie is dat nou eigenlijk precies een probleem, wie doen ze daar kwaad mee :?

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 09:48

pmarena schreef:
Ja dat is precies wat ik zeg := Als je in een dorpje woont met 200 mannen, wees dan blij dat er 10 ofzo zijn die lekker met elkaar gaan hokken, dat zijn 10 concurrenten minder toch voor degenen die op zoek zijn naar een vrouw := En met een beetje geluk willen die 10 mannen ook nog een gezinnetje stichten en adopteren ze kinderen die een liefdevol huis nodig hebben. Zoals Pete Buttigieg.

Voor wie is dat nou eigenlijk precies een probleem :?

Als de vrouwen ook partners van hun eigen geslacht 'mogen' zoeken, blijft er voor de Echte Mannen toch minder over }>