Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mylittlejoy schreef:Vandaag op het menu: het homohuwelijk.
https://www.nbcnews.com/nbc-out/out-pol ... rcna193743
Als het tot deze SC zou komen, kan het ook zomaar eens weer illegaal kunnen worden.
pmarena schreef:En waar slaat het nou allemaal op....? Wat kan jou het nou bommen wat andere mensen in de slaapkamer doen, met wie ze samenwonen of een gezin stichten....maakt toch geen flauw aus. Je zou er als hetero man best wel blij mee kunnen zijn eigenlijk - weer 2 potentiële concurrenten minder op vrouwtjesjacht
Lieser schreef:Ik denk dat de aanpak van Macron en Zelensky veel beter werkt bij Trump dan de tranen van Heusgen of de veroordelende reactie van Scholz. Doodknuffelen is effectiever. Vooral omdat de toezeggingen van Trump boterzacht zijn, dus ook die aan Poetin.
pien_2010 schreef:Hananas de deskundigen betwijfelen zijn cijfers helemaal niet. Hij zit gewoon te liegen en Macron heeft hem ten overstaande van de journalisten daar waar Macron naast zet gecorrigeerd met de juiste cijfers. Europa heeft meer betaald als de VS. Dat is gewoon een feit. Trump lachtte schaapachtig en vroeg aan de journalisten :" geloof je dit?"
De leugen regeert en dat is heel ernstig.
Danacron en de Finse president. Dat is eerlijk en laat leiderschap zien.
mylittlejoy schreef:Even mijn bericht uit het Oekraïne topic:
https://x.com/JuliaDavisNews/status/189 ... t_vwg&s=19
Trump: wij hebben 350 miljard in Oekraïne gestoken en dat krijgen we terug, plus veel meer. We nemen waar we recht op hebben. En Europa heeft veel minder uitgegeven en bovendien krijgen zij alles terug omdat ze het als lening hebben verstrekt.
Ik denk niet dat zelensky gaat tekenen
heidy_wilco schreef:pmarena schreef:En waar slaat het nou allemaal op....? Wat kan jou het nou bommen wat andere mensen in de slaapkamer doen, met wie ze samenwonen of een gezin stichten....maakt toch geen flauw aus. Je zou er als hetero man best wel blij mee kunnen zijn eigenlijk - weer 2 potentiële concurrenten minder op vrouwtjesjacht
Die concurrenten voor de mannen die je bedoelt zijn over het algemeen al niet echt op vrouwenjacht![]()
Maar ja, waarom moet iedereen zich bemoeien met hoe een ander leeft? Alleen als het schadelijk is voor anderen moet je er wat tegen doen, maar dat is in dit geval absoluut niet aan de hand.
pmarena schreef:Ja dat is precies wat ik zegAls je in een dorpje woont met 200 mannen, wees dan blij dat er 10 ofzo zijn die lekker met elkaar gaan hokken, dat zijn 10 concurrenten minder toch voor degenen die op zoek zijn naar een vrouw
En met een beetje geluk willen die 10 mannen ook nog een gezinnetje stichten en adopteren ze kinderen die een liefdevol huis nodig hebben. Zoals Pete Buttigieg.
Voor wie is dat nou eigenlijk precies een probleem