Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lottehorse schreef:Ik vind het juist goed hoe de regering reageerd!
Wat willen jullie dan? zij proberen aanslagen te voorkomen hoor!
De veiligheid van nederland! als heel de regering tegen de moslims zou werken dan zouden er hier zeker weten wel aanslagen gepleegt worden. en gaan er veel onschuldige burgers dood.. willen jullie dat!?
lottehorse schreef:Ik vind het juist goed hoe de regering reageerd!
Wat willen jullie dan? zij proberen aanslagen te voorkomen hoor!
De veiligheid van nederland! als heel de regering tegen de moslims zou werken dan zouden er hier zeker weten wel aanslagen gepleegt worden. en gaan er veel onschuldige burgers dood.. willen jullie dat!?
Jennylicious schreef:Ik heb geen behoefte om die film te gaan kijken,
Mystica schreef:Daar heb je idd gelijk in Nathalie. Mensen die zulke dingen doen, kunnen alleen maar "niet moslims" zijn. Moslims doen dit namelijk niet
barbara1970 schreef:Maar het mag toch niet zo zijn dat iedereen maar zijn mond moet houden uit angst voor de moslims.
Patriess schreef:'Moslims' die de Koran gebruiken om allerlei acties (aanslagen etc.) te rechtvaardigen wordt door de Islam niet eens al Moslim gezien. Dus inderdaad, mensen die dat doen zijn alleen maar 'niet moslims'.
Ik vraag me trouwens ook af waar de rest van jullie heeft gelezen in de Koran dat Joden varkens en apen zijn.
Wilders is er gewoon op uit om de moslims uit te lokken. 'Fitna' wordt namelijk gezien als iets ergers dan moord. Hoe noemt hij zijn film? Fitna. En het uitbeelden van Mohammed is ook niet iets waar je de moslims erg blij mee maakt.
barbara1970 schreef:Jennylicious schreef:Ik heb geen behoefte om die film te gaan kijken,
Mag ik vragen waarom niet?
Nathalie schreef:Nu is iedereen bang van de Islam maar wat is het hele doel? Laat ze dan met een plan komen om er iets aan te kúnnen doen.