Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jozua 6 schreef:17 Maar op de stad [Jericho, red.] en alles wat erin is rust de ban van de HEER: ze is onvoorwaardelijk aan de HEER gewijd en moet vernietigd worden. Alleen de prutsmuts Rachab mag in leven blijven, samen met iedereen die bij haar in huis is, want zij heeft onze verkenners een schuilplaats gegeven. 18 Maar denk eraan dat op al het andere een ban rust. Dus vernietig de stad maar maak niets buit, zodat u niet Israëls eigen kamp aan de vernietiging prijsgeeft en Israël in het ongeluk stort. 19 Al het zilver en goud en alle voorwerpen van koper, brons en ijzer zijn aan de HEER gewijd; alles gaat naar de schatkamer van de HEER.’
gohya schreef:Ook over de christenen word negatief gepraat hoor,maar zie jij dat ze daarom aanslagen gaan plegen?Zeggen zij ook 'we moeten alle niet christenen doden'? En we scheren NIET alle moslims over 1 kam,dat zeg ik net,er zijn ook moslims die zich netjes gedragen in ons land!
Citaat:Ze bindt de strijd aan met de bureaucraten in de gezondheidszorg. Maar vooral met de moslims.
Citaat:En hij heeft maar één issue: de verderfelijkheid van de islam.
Citaat:Het belangrijkste is dat het mensen de ogen ervoor opent dat ellendige dingen uit de Koran, anders dan bij de Bijbel of de Torah, nog steeds in de praktijk worden gebracht. En het zou goed zijn als moslims eens een beetje leerden incasseren.’
gohya schreef:Maar die uitschieters in nederland plegen geen aanslagen!En zeggen niet dat de ongelovigen gedood moeten worden!
Dat is het grote verschil.
Blue_Eyes schreef:gohya schreef:Ook over de christenen word negatief gepraat hoor,maar zie jij dat ze daarom aanslagen gaan plegen?Zeggen zij ook 'we moeten alle niet christenen doden'? En we scheren NIET alle moslims over 1 kam,dat zeg ik net,er zijn ook moslims die zich netjes gedragen in ons land!
Het punt is dat Wilders wel alle moslims over 1 kam scheert...
Een quote over 1 van zijn medewerkers, afkomstig van zijn eigen site:Citaat:Ze bindt de strijd aan met de bureaucraten in de gezondheidszorg. Maar vooral met de moslims.Citaat:En hij heeft maar één issue: de verderfelijkheid van de islam.Citaat:Het belangrijkste is dat het mensen de ogen ervoor opent dat ellendige dingen uit de Koran, anders dan bij de Bijbel of de Torah, nog steeds in de praktijk worden gebracht. En het zou goed zijn als moslims eens een beetje leerden incasseren.’
Edit: al deze quotes komen van zijn eigen website!
Esther28 schreef:Blue_Eyes schreef:
quote=
------------
Het belangrijkste is dat het mensen de ogen ervoor opent dat ellendige dingen uit de Koran, anders dan bij de Bijbel of de Torah, nog steeds in de praktijk worden gebracht. En het zou goed zijn als moslims eens een beetje leerden incasseren.’
-------------
Edit: al deze quotes komen van zijn eigen website!
Aan de laastste quote is niets gelogen hoor. Het is toch bekend dat moslim extremisten absoluut niet tolerant zijn. En die middeleeuwse praktijken die in de Koran vermeldt staan worden idd nog dagelijks toegepast zoals de film liet zien.
Je kan mij toch serieus niet wijsmaken dat je het normaal vind dat er een westerling daar door zo een stelletje lafbekken in maskertjes zn hoofd afgesneden wordt en dat uit naam van de Koran.
Blue_Eyes schreef:Faye, dat wordt een welles/nietes spelletje en daar heb ik geen zin in. Alleen maar roepen 'niet waar!' heeft geen nut. Kom dan met argumenten en quotes.
Blue_Eyes schreef:Lees die quotes hierboven anders nog effe door, Faye.... die gaan echt over 'gewone' moslims.
Heel algemeen gesteld, de verderfelijkheid van 'de islam', 'Ze bindt de strijd aan met de bureaucraten in de gezondheidszorg. Maar vooral met de moslims.' Lijkt me duidelijk.
gohya schreef:Maar die uitschieters in nederland plegen geen aanslagen!En zeggen niet dat de ongelovigen gedood moeten worden!
Jannepauli schreef:gohya schreef:Maar die uitschieters in nederland plegen geen aanslagen!En zeggen niet dat de ongelovigen gedood moeten worden!
Gut... nog nooit van Theo van Gogh gehoord?
geerke schreef:ik denk dat heel veel moslims het achterste van hun tong niet laten zien,ik denk dat er namelijk meer naar de extremistische kant neigende moslims zijn dan dat wij ons realiseren,in nederland...
gewoon onze westerse manier van denken accepteren,niet je er tegen afzetten als moslim,(waarbij ik niet zeg dat ze het eens moeten zijn met onze manier van denken)