Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:Het vreemdste is dat ze eerst Sky nieuws gaat bellen en niet de boel bij elkaar schreeuwt! Vervolgens sluit ze de tweeling op en gaat ze haar vrienden heel rustig vertellen dat haar kind weg is. Dan belt ze daarna een keer de politie.
Kan het zijn dat ze de vrienden niet vertelde dat ze weg was, maar dood, en overlegd heeft wat te doen, een van hen was immers ex advokaat? Vervolgens is ze weggewerkt, is er een sluitend verhaal verzonnen van het regelmatig kijken (wat ze heel nauwkeurig aanhielden, tot een ineens wat anders zei) en de man die gezien is-immers de enige beschrijving die ze hebben is grauwe kleding, een ovaal gezicht met blond haar, daar past de halve manlijke noord europese bevolking in- en toen mocht de politie komen?
Maar goed dat is dus ook maar een theorie. We kunnen wel zoveel verzinnen, maar apart blijft haar gedrag in elk geval wel.
katiavl schreef:Ik denk dat elk verhoor zowiezo intimiderend is, gewoon de omstandigheden enzo
russel schreef:Zo denk ik dan aan het verhaal vanuit Australie, ongeveer jaren 80. Een vrouw beweerde dat haar kind uit de tent was gehaald door een roofdier, maar pas veel later kwam tot het licht dat ze er zelf mee te maken had.
Mango_ schreef:Opzich zou dat best kunnen. Alleen zijn die vrienden dan wel vrij aparte types als ze aan zoiets meewerken, denk ik dan. Maar je weet het nooit.