Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AikePeer schreef:Ja maar mensen die echt zeker van hun zaak zijn en zo terug gestuurd worden.. Die worden dan als "dommerds" terug gestuurd.
Alsof ze zelf nog niet nagedacht hebben over de gevolgen..
Ik zou inderdaad weleens cijfers willen zien van de terugkomende..En ik ben persoonlijk van mening dat ik denk dat die mensen dan niet meer terug komen, niet omdat ze het kind toch graag willen maar omdat ze druk van de maatschappij voelen!
Dieuwke1989 schreef:Ik vind het vrij logisch dat een sterelisatie bij de vrouw niet 1,2,3 wordt uitgevoerd. Bij een sterelisatie kom je als vrouw direct in de overgang, je zin in seks is vrijwel verdwenen.. genoeg redenen om er niet aan te beginnen.
Verder vind ik dat abortus gewoon voor iedereen vrij beschikbaar moet zijn. Onveilig vrijen, oke, is niet slim, maar beter een weggehaald kind dan een ongewenst kind.
terorita schreef:ooo bij een man ligt dit zo gevoelig, geen gerammel aan mijn ballen
terorita schreef:ooo bij een man ligt dit zo gevoelig, geen gerammel aan mijn ballen
Vanessa24 schreef:Mijn man zou zich maar wat graag laten helpen, helaas is hij pas 26 dus ook hem helpen ze nog niet. Als leefdtijd nou eens geen issue zou zijn, dan zou het een stuk makkelijker worden voor mensen die geen risico willen lopen op ongewenste zwangerschappen.
AikePeer schreef:Dat is iets wat ik dus echt niet snap.. waarom voelen die dokters zich toch allemaal zo geroepen om de mens te weerhouden van zulke keuzes? Ja men kan er spijt van krijgen, ja dat blijft altijd..
en dan nog het was toch hun keus! Er kan ook een kind verwekt worden ondanks pil/condoom gebruik bij mensen die al meer male om sterelisatie "gesmeekt" hebben en dan? Mensen die sterelisatie willen, willen echt geen kinderen (meer), dan "moeten"ze een abortus laten plegen omdat dokter lief sterelisatie niet zag zitten..
Vanessa24 schreef:Mijn man zou zich maar wat graag laten helpen, helaas is hij pas 26 dus ook hem helpen ze nog niet. Als leefdtijd nou eens geen issue zou zijn, dan zou het een stuk makkelijker worden voor mensen die geen risico willen lopen op ongewenste zwangerschappen.