MyFee schreef:Ik vind dat hij elke keer de dood weer opzoekt..
En nu heeft ie het gevonden! Ik vind het hartstikke erg hoor, daar niet van.. hij wist alle kneepjes van het vak en elk dier kende hij uit zijn duimpje.. Vind het wel jammer!
Niet persoonlijk tegen jou bedoeld hoor, maar ik vind dat hij wel risico's nam, maar hij wist wel donders goed wat hij deed.. Hij is in al die jaren nog nooit zwaar gewond geraakt.. Omdat hij heel goed wist hoe hij iets aan pakte.. Mensen die met haaien shows doen, rodeo rijden, leeuwen temmen in het circus, wilde paarden temmen, gifte slangen houden, olifanten verplaatsen naar een ander resevaat.. Zulk werk kan ook levens gevaarlijk zijn en je neemt ook risico's.. Maar ze weten wat ze doen waardoor het aantal ongelukken laag ligt..
Steve heeft zoveel dieren gered.. En ja, hij nam risico's.. Maar nee, hij zocht niet de dood op.. Hij wist wat hij deed en deed het voornamelijk om dieren te redden en liet op tv zien hoe belangrijk de natuur is..
En hoe hij de dood heeft gevonden.. Sorry dat kan iedere duiker overkomen.. Want die rog heeft hem precies bij zijn hart gestoken waardoor het heel snel over was.. Is gewoon een vreselijk ongeluk.