Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hakkipilke87 schreef:https://www.youtube.com/watch?v=eipYRgqAOU4 ( nieuws AT5 )
ik zag dit nieuws bericht , is dit ook de dader van lisa? of is dit weer een andere? echt diep triest
Babootje schreef:https://www.telegraaf.nl/binnenland/jus ... 80897.html
Ik kan op dit moment maar aan 1 oplossing denken...

verootjoo schreef:Babootje schreef:https://www.telegraaf.nl/binnenland/jus ... 80897.html
Ik kan op dit moment maar aan 1 oplossing denken...
Aan de weektoppers van de telegraafwebshop?
Daar komt iig de link op uit als ik erop klik.
. friezenfan2 schreef:Was het bericht over de studente die in maastricht door 3 syrische mannen verkracht is?
Maar de oplossing is als nog niet de grensen dicht gooien.
*edit*
Blijkbaar kan je niet linken naar de telegraaf website
friezenfan2 schreef:Maar je lost het probleem nog steeds niet op met deze mannen terug sturen.
Ja het probleem wat deze mannen veroorzaken is niet meer in nederland maar dan gaan ze toch waar ze dan zijn ook vrouwen verkrachten?
DuoPenotti schreef:Ja van mij mogen alle mannen die verkrachten levenslang op een boortoren op de noordzee gezet worden.
Maar dat gebeurt niet, dus laten we de rotzooi die hierheen komt wel weer buiten mikken.
Want ja inderdaad, we hebben ook rotzooi genoeg van "onszelf"

friezenfan2 schreef:Gaan we dan alle mannen deporteren? Want het probleem is altijd een man. Maar zonder maar 1 man in nederland gaan we het ook niet redden hoor. En waar moet mijn vader dan heen? Als we het over alle mannen hebben.
als een man een vrouw verkracht) bij dozijnen in een land toelaten waar dat gelukkig! heel anders ligt is verstandig denk je?Sunnda schreef:friezenfan2 schreef:Gaan we dan alle mannen deporteren? Want het probleem is altijd een man. Maar zonder maar 1 man in nederland gaan we het ook niet redden hoor. En waar moet mijn vader dan heen? Als we het over alle mannen hebben.
Maar een man uit een cultuur waar vrouwen verkrachten uit geloofs- of culturele aspecten net ff wat minder gevoelig ligt (of je straft gewoon de vrouwals een man een vrouw verkracht) bij dozijnen in een land toelaten waar dat gelukkig! heel anders ligt is verstandig denk je?
Lees je even een beetje in over de culturen die wij binnen laten en hun kijk op vrouwen, hun rol en plaats in de maatschappij.
Sunnda schreef:friezenfan2 schreef:Gaan we dan alle mannen deporteren? Want het probleem is altijd een man. Maar zonder maar 1 man in nederland gaan we het ook niet redden hoor. En waar moet mijn vader dan heen? Als we het over alle mannen hebben.
Maar een man uit een cultuur waar vrouwen verkrachten uit geloofs- of culturele aspecten net ff wat minder gevoelig ligt (of je straft gewoon de vrouwals een man een vrouw verkracht) bij dozijnen in een land toelaten waar dat gelukkig! heel anders ligt is verstandig denk je?
Lees je even een beetje in over de culturen die wij binnen laten en hun kijk op vrouwen, hun rol en plaats in de maatschappij.
Babootje schreef:Dit zijn asielzoekers, geen statushouders. Uit Syrie, bestempeld als veilig op dit moment.
Dus geen reden om ze niet terug te sturen. Bij het plegen van een dergelijk misdrijf - want dat kunnen ze best bedenken dat dit niet mag - liefst snelrecht. Deze mannen hebben dus nog meer slachtoffers gemaakt omdat men er te laks mee is omgegaan.
Babootje schreef:Er zijn er genoeg die uit eigen beweging terug gaan. Die vinden het blijkbaar wel veilig genoeg.
MarlindeRooz schreef:De christelijke cultuur was ook ooit zo. Lees het oude testament maar.
Heb een pleuris hekel aan religies door dit soort voorbeelden.