Kabayo schreef:Heeft er toch allemaal mee te maken?
Ik vind ook dat er teveel word afgedwaald naar de hele drugs gebeuren. Liever dat in een ander topic houden zodat er daarover gediscussieerd kan worden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fransje23 schreef:Drugs is wel een hele grote markt dus overstappen naar een andere branche die dan ineens ook lucratief zou gaan worden is niet eenvoudig.
Er moet wel vraag naar iets zijn.
Coke is gewoon heel veel vraag naar, wordt redelijk algemeen gebruikt.
Op de radio zeiden ze dat bronnen hebben gezegd dat Delano 150.000 voor de moordaanslag zou krijgen.
luxx schreef:Er is verder ook geen enkel nieuws over Peter, dus daar is weinig over te zeggen. Moet dit topic dan maar stil liggen? De besproken onderwerpen hebben er ook wel degelijk mee te maken
purny schreef:luxx schreef:Er is verder ook geen enkel nieuws over Peter, dus daar is weinig over te zeggen. Moet dit topic dan maar stil liggen? De besproken onderwerpen hebben er ook wel degelijk mee te maken
Elk topic komt toch stil te liggen?
Rivendell schreef:Ik ben benieuwd wanneer er nieuws over Peter komt. Morgen is het een week geleden.
Wat betreft die Delano G, mocht hij zo'n bedrag moeten krijgen, dan is de uitvoering van de moord vrij beroerd. Dan zou je toch verwachten dat het professioneler aangepakt zou zijn
luxx schreef:Er is verder ook geen enkel nieuws over Peter, dus daar is weinig over te zeggen. Moet dit topic dan maar stil liggen? De besproken onderwerpen hebben er ook wel degelijk mee te maken
Rivendell schreef:Ik hoop echt dat hij dit overleeft. En dan wel in zo'n staat dat hij nog gewoon kan leven. En dat hij dan over een tijdje de rechtbank binnen wandelt en al dat tuig recht aan kan kijken
Popstra schreef:Ik denk dat de ,,war of drugs,, nooit gewonnen zal worden.
Popstra schreef:Ik denk dat de ,,war of drugs,, nooit gewonnen zal worden.
janouk schreef:Popstra schreef:Ik denk dat de ,,war of drugs,, nooit gewonnen zal worden.
Zolang er vraag is. Is er aanbod.
Ik blijf het een apart fenomeen vinden, dat veel gerbuikers alle soorten drugsgebruik heel "gewoon" vinden, maar veel van hen hun ogen sluiten voor het feit dat er zoveel dood en verderf is aan de aanbod kant. Als er geen vraag naar was, zouden er niet zoveel criminelen gruwelijk veel geld aan verdienen.
janouk schreef:Popstra schreef:Ik denk dat de ,,war of drugs,, nooit gewonnen zal worden.
Ik blijf het een apart fenomeen vinden, dat veel gerbuikers alle soorten drugsgebruik heel "gewoon" vinden, maar veel van hen hun ogen sluiten voor het feit dat er zoveel dood en verderf is aan de aanbod kant. Als er geen vraag naar was, zouden er niet zoveel criminelen gruwelijk veel geld aan verdienen.
Colaaa schreef:Rivendell schreef:Ik hoop echt dat hij dit overleeft. En dan wel in zo'n staat dat hij nog gewoon kan leven. En dat hij dan over een tijdje de rechtbank binnen wandelt en al dat tuig recht aan kan kijken
Laten we het hopen!
Dit klinkt misschien heel gek, maar bij ons in het dorp staat een kerk en daar mag/kan je een kaarsje opsteken. Afgelopen donderdag kaarsje voor Peter R, opgestoken voor hoop en dat wij de hoop niet mogen verliezen...
rien10 schreef:ging dat maar zo makkelijk. Zolang de mensheid bestaat worden er genots verhogende, verslavende middelen gebruikt!janouk schreef:
Precies. 0 vraag resulteert in einde leveringen van drugs.
pmarena schreef:Ik heb wel een zakje krentenbollen gekocht ter ere van Peter R. En ben wat filmpjes aan het kijken. Stom genoeg vind ik hem nu helemaal niet meer irritant, nu het beeld van een heel oprechte, zeer goed geïnformeerde en gepassioneerde man naar voren is gekomen, waar ik eerder niet echt weet van had....
Het leek een mediageile irritante pocher die zelf misschien ook niet helemaal zuiver was, maar nu met meer inzicht in de persoon zie je dat het gewoon ècht oprecht kan zijn en voort kan komen uit gewoon een passie voor de waarheid en heel goed geïnformeerd zijn en vanuit een heel sterk rechtvaardigheidsgevoel geen bullshit accepteren.
Jammer dat ik dat eerder niet zo gezien heb, en het met die paar stukjes van toevallig wat tegenkomen "daar heb je Peter R ook weer...." een andere indruk gaf.