Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Ik snap nooit zo goed waarom het nou de Joden zijn die het steeds moeten ontgelden en niet de Protestanten of Gereformeerden ofzoietswat hebben de Joden verkeerd gedaan dan?
ikke schreef:Magrathea schreef:Ik snap nooit zo goed waarom het nou de Joden zijn die het steeds moeten ontgelden en niet de Protestanten of Gereformeerden ofzoietswat hebben de Joden verkeerd gedaan dan?
Joden zijn opvallend vaak erg goede handelaars/zakenmensen.
Dat is nier raar gezien hun herkomst van het kruispunt van de (oude) wereld, maar daarmee trek je ook de aandacht.
Bottomline is het gewoon jaloezie.
Zebrastreep schreef:Ik zag dit filmpje laatst al maar die mensen maken mij vrij woest dus niet gekeken , maar omdat ik het ook wel interessant vindt , nu maar even mijzelf over die grens getrokken.
Ik reageer even op een aantal stukjes
De vrouw in het begin vindt ik juist wel goed uitleggen wat het is en scheld de presentator niet gelijk uit voor schaap of dat hij niet wakker is. Ook al sta ik er niet achter maar deze vrouw reageert tenminste niet zo agressief op kritische vragen.
Meisje in de zwarte hoodie wordt gevraagd quanon is antwoord letterlijk : 'verder weet ik het ook niet'. Ik vraag mij dan af als je het niet weet hoe kan je er dan een mening over als je geen eens weet waar je mee bezig bent.
Wat mij opvalt is dat de mensen die staan te protesteren wel iet laten zien van een licht verstandelijke beperking of psychiatrische klachten. En natuurlijk kunnen hier ook HBO'ers tussen zitten en hele slimme mensen. Die blijken wel vaker zware psychiatrische klachten te ontwikkelen ( denk aan contante druk van een opleiding doen ect.) Vaak vindt ik het ook wel mensen die er lichamelijk gewoon ongezond uitzien.
En dan tja weer het : onderzoek het zelf! het lijkt mij toch dat mensen juist een beweging willen vergroten? En wat ik lachen vindt die zogenaamde Q verdient hartstikke veel geld aan deze mensen die erin geloven. En wat dacht je van viruswaarheid die donaties vraagt? Maar dan klagen over macht en geld terwijl de opzetters ervan net zo goed bakken met geld verdienen.
En dat het nu ook speelt toen ik 14 was las ik al verhalen over de illuminatie waarvan echt zoveel dingen niet zijn uitgekomen. En dan met name over de artiesten die dat verspreidden.
En dat deze mensen hun mening niet kunnen toelichten vindt ik ook zeer verontrusten ze weten echt niet waar ze het over hebben.
secricible schreef:Dat niet kunnen toelichten zie ik ook vaak en maakt discussieren ook echt onmogelijk. Vage bewoordingen en er komt geen duidelijkheid bij doorvragen.
8nnemiek schreef:Ik vind het niet zo gek dat mensen niet reageren op zo'n t-shirt. Een deel zal het logo niet herkennen inderdaad, ondanks dat ze vast wel weten waar qanon voor staat.. Maar als ik bv een qanon of viruswaanzin figuur tussen mijn vrienden heb zitten op facebook dan ga ik daar echt niet de discussie mee aan. Heeft totaal geen zin met zo'n mensen. Dus die negeer ik of verwijder ik als vriend.
bigone schreef:Het begint achterlijke vormen aan te nemen :
Begraafplaats in Bodegraven doelwit van complotdenkers over pedo-netwerk
https://www.destentor.nl/binnenland/beg ... ~ab4dab96/
Arabesk schreef:bigone schreef:Het begint achterlijke vormen aan te nemen :
En Van Dissel heeft samen met een huisarts twee kinderen geofferd. Zo meent een flapdrol zich te herinneren.
Er is geen kruid gewassen tegen zoveel waanzin
Arabesk schreef:bigone schreef:Het begint achterlijke vormen aan te nemen :
En Van Dissel heeft samen met een huisarts twee kinderen geofferd. Zo meent een flapdrol zich te herinneren.
Er is geen kruid gewassen tegen zoveel waanzin