Fijn dat jij op zuid woont

Zal even spiegelen: ik woon in een witte wijk, op wat hondenpoep na nergens last van
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:ravellie schreef:lieve schat dit is gewoon een artikel uit de krant van Amsterdam ,,Het Parool,, van gisteren.Ik vind dit niet passen in een discussie
De boel hier opruien noem ik dat.
Daarbij vind ik de afbeelding persoonlijk vreselijk.
Alsof je met de duivel mensen niet kwetst
Smakeloos
En al helemaal op dit hier te plaatsen.
Rare manier van bijdragen aan een discussie
En voor de mensen die 'waarom' posten
Dat antwoord zegt mij persoonlijk meer dan genoeg
Popstra schreef:Wat er op de achterkant staat vind ik eigenlijk nog veel schokkender als ik het artikel lees
De opbrengst van de shirts gaat naar KOZP
_San87_ schreef:ravellie schreef:Ik vind dit niet passen in een discussie
De boel hier opruien noem ik dat.
Daarbij vind ik de afbeelding persoonlijk vreselijk.
Alsof je met de duivel mensen niet kwetst
Smakeloos
En al helemaal op dit hier te plaatsen.
Rare manier van bijdragen aan een discussie
En voor de mensen die 'waarom' posten
Dat antwoord zegt mij persoonlijk meer dan genoeg
De ironie in dit bericht. Sorry, maar ik moet hier heel hard om lachen.
Electra63 schreef:ravellie schreef:Electra63: Hoppa, etiketje is weer geplakt +1
Fijn dat jij op zuid woont![]()
Zal even spiegelen: ik woon in een witte wijk, op wat hondenpoep na nergens last van
Waar heb je dan last van?
Of kijk je alleen Opsporing Verzocht?
Electra63 schreef:_San87_ schreef:Ik moet ook bekennen dat ik niet veel snap van de tekst op dat shirt.
Ik ook niet, maar wat maakt het uit?
Er zijn mensen die een statement willen maken en dat shirt kopen.
Om daar nu zo van streek van te raken en dit te temmen?
Dat is pas naïef...... dan ben je niet veel gewend
Mindim schreef:_San87_ schreef:Ik moet ook bekennen dat ik niet veel snap van de tekst op dat shirt.
De tekst komt van een nummer van een rap groep, ik heb de lyrics hier boven neergezet.
Mindim schreef:_San87_ schreef:Die heb je uit Antarctica moeten halen, zo ver gezocht.
Er is dus wel een grote groep die zo denkt, anders duikt het niet op op facebook, dus zo ver hoef je vrees ik niet te zoeken.
Mindim schreef:Electra63 schreef:De ontevreden Nederlanders zijn wel oververtegenwoordigd op Social Media.
Daar zijn er ook meer van, das dus vrij logisch
Electra63 schreef:Dat vraag ik me dus af.
Wij staan hoog op lijstjes van landen om te wonen.
Groot deel heeft werk en een huis.
Veel volwassenen hebben geen Social Media of houden zich verder stil.
karuna schreef:_San87_ schreef:Ik snap je vraag niet.
Kwa discussie er even ingooien, het is zwart dus minderwaardig dus logisch dat je er dan ook minder voor hoeft te betalen, deze redenering kun je er ook op nahouden dan.Let op niet mijn mening maar zo kun je wel denken
Nee niks op facebook zien langskomen (geen fb namelijk) maar iets dat ik ze zat te bedenken, waar komt die naam vandaan en meteen erna mag hopen dat deze redenering het niet is.
karuna schreef:Shaggy ik weet en vind dat ook. Alleen weet ook dat voor veel mensen het helaas de waarheid is.
Maar nog de vraag, is het ooit genoeg aangepast? Nee ik denk het nietzal het langzaam aan wijzigen slimmer zijn, zeker wel en zal minder boosheid opleveren. Soms is stapje terug verstandiger en met stroop vang je meer vliegen dan met azijn.
karuna schreef:Shaggy ik weet en vind dat ook. Alleen weet ook dat voor veel mensen het helaas de waarheid is.
Maar nog de vraag, is het ooit genoeg aangepast? Nee ik denk het nietzal het langzaam aan wijzigen slimmer zijn, zeker wel en zal minder boosheid opleveren. Soms is stapje terug verstandiger en met stroop vang je meer vliegen dan met azijn.