Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eclair98 schreef:Even iets heel anders, maar misschien niet heel netjes, maar op de radio spraken ze over de verblijfplaats van Anne en ze gebruikte meer zinnen waarvan ik ging denken: ''denken ze dat ze nog leeft?'' Hebben meer mensen dit of zie ik spoken??
DromenLies schreef:Citaat:Edit: stiekem ben ik ook wel 'blij' dat ze geen dader in het asielzoekerscentrum hebben gevonden, ik denk dat dit tot enorme woede en onrusten had geleid.
Zo mee eens, was een grote angst van mij ook. En met de rest ook wel overigens maar ja, een alternatief weet ik ook zo snel niet.
yvje86 schreef:Ik hoop echt dat ze niet zomaar iemand hebben opgepakt
Mies schreef:Net na de vermissing zeiden ik en mijn ouders al dat het vast iemand van Altrecht moest wezen. Een familielid van ons heeft daar gezeten en als je goed gedrag vertoond mag je af en toe een uurtje naar buiten bijvoorbeeld.
mvdbijl schreef:Vind erg onbeschoft om te zeggen iemand van Altrecht.
Ben je er al eens geweest? Als je iets traumatisch mee maakt, een eetstoornis hebt oid dan loop je ook bij Altrecht. Ik bv toen mijn moeder zelfmoord had proberen te plegen en ook bij Altrecht was opgenomen.
Zie iemand hier over tbsers praten. Dat niveau mensen zit daar niet..
Er zijn naast Altrecht veel meer klinieken die zelfs dichterbij de vijver liggen. Natuurlijk kan dat verband hebben maar weet jij wie er allemaal in je dorp wonen..
mvdbijl schreef:Vind erg onbeschoft om te zeggen iemand van Altrecht.
Ben je er al eens geweest? Als je iets traumatisch mee maakt, een eetstoornis hebt oid dan loop je ook bij Altrecht. Ik bv toen mijn moeder zelfmoord had proberen te plegen en ook bij Altrecht was opgenomen.
Zie iemand hier over tbsers praten. Dat niveau mensen zit daar niet..
Er zijn naast Altrecht veel meer klinieken die zelfs dichterbij de vijver liggen. Natuurlijk kan dat verband hebben maar weet jij wie er allemaal in je dorp wonen..
fenijro_tani schreef:Ik heb gehoord van mijn leraar recht dat 50% van de criminelen die TBS hebben gehad opnieuw met justitie in aanraking komt. Ik weet niet of dit klopt maar zag dat mensen benieuwd waren naar de statistieken. Heb hier geen verdere bronvermelding bij.
Ik hoop dat Anne snel gevonden wordt.