Thesserd schreef:[naam] schreef:Maar goed, dan wil het dus zeggen dat iemand met een Wajong uitkering die in feite al voor een groot gedeelte een oliebol leven heeft ( want ik kan me voorstellen dat diegene liever een vette carrière heeft maar dat niet kan), diegene nooit, maar dan ook nooit recht heeft op wat luxe in zijn of haar leven tenzij de uitkering hiervoor wordt opgegeven en dit door derden wordt gesponsord.
Want met zo'n uitkering heb je voor de rest van je leven alleen maar recht op basis eten, kleding en onderdak.
Aardige mensen zitten hier zeg, maar goed dat kbk daar niet van afhankelijk is.
Ten eerste: wanneer je niet ziek bent en wel werkt, betekent dat nier dat je een top carrière hebt en/of kan krijgen
Ten tweede: er zijn hier een aantal mensen misschien die dat vinden, maar er zijn ook een aantal mensen die vinden dat je heus meer 'mag' maar, gaat een paard niet erg ver in luxe? Dat is de vraag.
Ik denk dat als je allerlei andere dingen laat om zo een paard te kunnen bekostigen, prima toch? Ieder zo zijn prioriteiten.
Ik ga niet het hele topic lezen en iedereen persoonlijk aanspreken op zijn of haar mening. Degenen waarover ik sprak weten zelf wel wie ze zijn.
Of je zelf een richting kiest, genoegen neemt met iets of geen ambities hebt is heel wat anders als wanneer je echt verhinderd bent. Mijn vader had een moord gepleegd om in ieder geval weer zo gezond te mogen zijn dat hij weer had mogen en kunnen werken.