Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
randalinpony schreef:Die jongeman zag de politie al een poosje buiten beeld....
Als hij kwaad had willen doen, had hij op dat moment de trekker zo kunnen overhalen. Dat is al een rare situatie.
Tenzij je het heel normaal vindt, dat de politie zichzelf al kenbaar maakt. Misschien dat de jongeman al meteen onder schot gehouden werd, maar dat is dan wel vreemd, dat hij daar zo relaxt onder blijft.
Yvank_ schreef:@quera dank voor je vooroordeel fijn dat je een conclusie trekt zonder ook maar iets over mij te weten
Ja ik weet van hele nabije ervaringen wat een psychose is. En nee ik vind dan dit gedrag NIET goed te praten.
Bovendien is het helemaal niet zeker dat dit zo is dat hij dat heeft.
En de gene die zei zeg je dit dan ook van iemand die kanker heeft. Ja ook iemand die kanker heeft heeft geen enkel recht om met een pistool nep of niet nep de tv Studios binnen te gaan. Kom op zeg als mensen handelen in naam van geloof vind iedereen het schokkend, die zijn met goed psychisch niet in orde en.volledig gehersenspoeld, maar als iemand psychisch niet goed zou zijn is.het ineens een slachtoffer en ook vooral niet erg dat ze dit doen, kan immers gebeuren
randalinpony schreef:manie schreef:
Nou nou complotdenker is je tweede naam???
o, daar is de politie al...
'mag ik nu gaan?'
'Als ik mijn speech gedaan heb.'
Mijn god wtf, is dit koefnoen?
Tjaa, de politie rent zomaar naar binnen, laat die gast meteen zijn wapen vallen, maar ja, hij had ook nog even de portier kunnen neerknallen.
Met zulke politie heb je geen vijanden meer nodig zeg. Ik hoop niet dat ik ooit gijzelaar zal worden, en als dat wel gebeurd, hoop ik van harte dat het dan net zon keurige, sullige overmeesteraar zal zijn als die tarik.
'Laat je wapen vallen!!!'
*plof*
Stelletje gemeentegekkies de gewoon even binnenloopt, wisten ze al dat t een neppistool was? Of vonden ze het wel stoer om op de Nederlandse televisie het risico te nemen dat portier en zijzelf doorzeefd zouden raken?
Alles bij elkaar heb ik nog nooit zon vertoning gezien. En dat heeft helemaal niets met CSI miami te maken, dat heb ik nog nooit gezien.
Blue_flower schreef:Jeetje, wat weten jullie het toch weer allemaal beterlaat de politie lekker hun werk doen. En als je het zo goed weet, misschien moet je zelf eens agent worden.
Wat een gespeculeer allemaal.. Eerlijk? Ik kan me hier echt niet druk om maken.
Wat bij de NOS gebeurt is, is op geen enkele wijze te vergelijken met Frankrijk.
femo schreef:Blue_flower schreef:Jeetje, wat weten jullie het toch weer allemaal beterlaat de politie lekker hun werk doen. En als je het zo goed weet, misschien moet je zelf eens agent worden.
Wat een gespeculeer allemaal.. Eerlijk? Ik kan me hier echt niet druk om maken.
Wat bij de NOS gebeurt is, is op geen enkele wijze te vergelijken met Frankrijk.
dat word toch ook nergens gezegd? Wel dat de schrik er gister goed inzat omdat er niet zo lang geleden een aanslag was in frankrijk.
linnnh schreef:Al dat commentaar op het ingrijpen van de politie![]()
Politie heeft keurig gehandeld en iedereen die denkt het beter te weten in zo'n situatie moet óf minder CSI kijken, öf solliciteren bij de politie..
pien_2010 schreef:Hoe het ook zal wezen.
Het is natuurlijk ongelooflijk triest dat zo'n jonge man van 19 jaar tot deze daad komt en waarschijnlijk in de gevangenis of hulpverlening terecht zal komen. Als ik het goed begrepen heb zijn de ouders onlangs van deze man overleden, dus als dat waar is, kan dit een indicatie zijn dat het psychisch c.q. psychiatrisch niet goed gaat met hem. Vanavond zullen we het wel horen op het journaal.
randalinpony schreef:Nee, ik vind het gewoon een vreemd verhaal, alles bij elkaar.
En het komt mij iets te convienient over, zo vlak na de aanslag op charlie hebdo.
Ik vind het ook vreselijk dat op internet het al gonst en ettert dat de jongeman een moslim was. Terwijl er nog geen mens is die weet wat voor 'speech' hij dan had willen houden.
femo schreef:Nouuu, blue_flower. Dit is een forum. en daar word nou eenmaal gespeculeert etc. anders zou het wel erg stil worden. want dan heeft niemand meer iets te zeggen. het zit ook in de aard van het beestje. mensen willen nou eenmaal precies weten wat er aan de hand is.
politie belachelijk maken ben ik het ook niet mee eens. al denk ik wel dat als hij echt had kunnen en willen schieten de politie niet heel handig heeft gedaan. (al zou ik het niet beter kunnen)
Citaat:Haters gonna hate - speculators gonna speculate...
It would be unnatural not to speculate when something this terrible happens.
It's true nobody yet knows the facts but people will talk about who they think did it, why they did it, and who helped them?
Until we know for sure, the speculation will continue.
love_western schreef:NathalietjeB schreef:Zoals ik gister al zei gewoon propaganda dr was niks dramatisch gebeurd.
Jeetje wat ben jij hele tijd maf aan het reageren. Had weleens willen zien hoe jij had gereageerd in zo'n situatie.
Ben blij dat er geen gewonden zijn gevallen en hulde voor de politie dat ze zo snel ingrepen!