Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sees schreef:Op een terras zit iedereen op dezelfde hoogte denk je niet.
Ik vind het overigens bijzonder jammer dat jij iedere keer maar op bepaalde stukken van mensen hun post en de rest negeert...
Sees schreef:Zahlina schreef:Daarom heb Ik er voor gekozen om niet te dicht bij mijn buren te wonen.
Dat is een Keuze die Ik in min leven heb gemaakt. Op het moment dat Ik me ergens aan erger, ga Ik bij mij Zelf te rade waarom Ik mij hier aan erger, want het niet dat een ander er voor zorgt dat Ik mij erger, het is iets wat van uit mijzelf komt.
Waarom zou Ik Ik niet zo tolerant kunnen zijn? Stap eens uit Je referentie kader, laat alle waarde oordelen varen en de wereld wordt een stuk aangenamer. En ALS iedereen dat nou eens zou doen, moet Je eens zien he leuk Mensen ineens met elkaar om kunnen gaan.
Het gaat om vrijheid, vrijheid om te kunnen zij wie Je bent, binnen de wetgeving die gelden in het land waar Je aanwezig bent.
Je eerdere posts getuigen niet echt van tolerantie.
Als je wél naast een verbouwer zou wonen met je kleine die niet kan slapen, zou je vast niet meer zo 'tolerant' reageren.
Sees schreef:Riddershow en Gillbo, ik denk inderdaad dat je ieder ander irritatieonderwerp zou kunnen noemen maarrr (en nu bevind ik me op glad ijs, I know) zodra het over kinderen gaat, schiet men nog sneller in de verdediging naar mijn idee.
Ik weet zeker dat ondermeer de moeders in dit topic (bijna) allemaal zouden vallen over verbouwen van 08 - 22u en toch mag dat ook gewoon dus HOEFT de verbouwer geen rekening met bijvoorbeeld kinderen te houden. Als de verbouwer dat echter niet zou doen, zou hij/zij bestempeld worden als een asociaal iemand zijn en is een burenruzie snel geboren. Maar van iemand die weigert discreet te voeden (al dan niet met doek) mag men, volgens sommigen hier, niets zeggen
.
Sees schreef:Ik heb, blijkbaar, gewoon moeite met intolerantie en de verhuftering van de maatschappij en dit topic is daar weer een goed voorbeeld van. We moeten allemaal rekening houden met elkaar. Als iedereen maar voor zich zou gaan leven, wordt de wereld er niet mooier van
.
vuurneon schreef:Krijg nu een heel ander beeld bij een lopend buffet
Sees schreef:Ik zal het nóg een keer uitleggen:
Discreet BV geven dus geen probleem.
Bewust niet discreet voeden -> asociaal.
Sommige dingen zijn sociaal niet gewenst en dan hoor je rekening te houden met elkáár. Als er kinderen in het spel zijn lijkt echter het elkáár te worden vergeten en moet ineens vooral de andere partij tolerant zijn. Dát irriteert mij en meerdere mensen met mij blijkbaar. Niet alles is oké omdat het kinderen betreft.
Pearlx schreef:Sees schreef:Ik zal het nóg een keer uitleggen:
Discreet BV geven dus geen probleem.
Bewust niet discreet voeden -> asociaal.
Sommige dingen zijn sociaal niet gewenst en dan hoor je rekening te houden met elkáár. Als er kinderen in het spel zijn lijkt echter het elkáár te worden vergeten en moet ineens vooral de andere partij tolerant zijn. Dát irriteert mij en meerdere mensen met mij blijkbaar. Niet alles is oké omdat het kinderen betreft.
^Dit inderdaad