Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LovesKim schreef:Denk jij dat ze niets achterhouden dan? Ik denk namelijk dat ze veel meer weten dan wij en de naasten van de inzittenden van het vliegtuig.De nabestaanden krijgen er ook een luchtje aan en willen zelfs een hongerstaking houden, omdat ze denken dat Malaysia Air iets achter houdt? Was op de radio.. Vind dat toch wel ver gaan eerlijk gezegd..
Ooh, hierboven is dit ook al verteld zie ik nu.
Citaat:De Maledivische krant Haveeru Online meldt vandaag dat bewoners van het afgelegen eiland Kuda Huvadhoo in het Dhaal atol op 8 maart een 'jumbojet' (ander woord voor Boeing, red.) heel laag zagen overvliegen.
Het ging volgens hen om een 'wit vliegtuig met rode strepen' dat omstreeks kwart over zes 's morgens passeerde. Volgens ooggetuigen kwam het toestel uit het Noorden en vloog het naar het zuidoosten richting het meest zuidelijke puntje van de Malediven.
Lawaai
Het vliegtuig maakte volgens hen 'ongelofelijk veel lawaai'. Zelfs zoveel dat sommige bewoners uit hun huizen kwamen om te kijken wat er aan de hand was. 'Nooit eerder zag ik een jumbojet zo laag over ons eiland vliegen. We hebben hier wel eens watervliegtuigen voorbij zien komen maar ik weet zeker dat dit een ander toestel was. Ik kon de deuren ervan duidelijk zien,' verklaart een van de ooggetuigen in de krant.
Eilandbestuurder Mohamed Zaheem bevestigt dat bewoners hem vertelden over het overvliegende toestel. Een plaatselijke luchtvaartexpert verklaart tegenover de Maledivische online krant dat het 'waarschijnlijk' is dat vlucht MH370 over de Malediven vloog. 'De kans dat het een ander toestel was, is extreem klein gelet op het tijdstip,' aldus de deskundige.
fourseasons schreef:LovesKim schreef:Denk jij dat ze niets achterhouden dan? Ik denk namelijk dat ze veel meer weten dan wij en de naasten van de inzittenden van het vliegtuig.De nabestaanden krijgen er ook een luchtje aan en willen zelfs een hongerstaking houden, omdat ze denken dat Malaysia Air iets achter houdt? Was op de radio.. Vind dat toch wel ver gaan eerlijk gezegd..
Ooh, hierboven is dit ook al verteld zie ik nu.
xSwanHeart schreef:Als ze informatie achterhouden, dan hebben ze daar ongetwijfeld een goede reden voor.
Sammie schreef:Natascha schreef:daar hebben ze bij Startrek een aflevering aan gewijd waar die terecht is gekomen
Ja, die aflevering heb ik ook gezien. Vrees alleen dat dat ook niet bij de waarheid ligt