Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VeraPopeye schreef:Er waren toch een stuk of 20 filmpjes? In een filmpje zegt die man nog dat hij 50 min nodig heeft. Dat is niet eenmalig, ik vind het knap als dat ponietje er niks aan over houd.
Kwanyin schreef:Ik weet niet of er twintig filmpjes van dezelfde pony zijn gemaakt maar zelfs dat maakt nog geen zekerheid dat er onherstelbare schade. Pijn en last op het moment ben ik vrij zeker van, maar of die pijn onherstelbaar was kan je imo niet weten..
pluisje88 schreef:niet zo heel veel bijzonders eigenlijk.. allemaal oud nieuws en een bla bla verhaal van de eigenaar van de ponys dat hij van dit filmpje niks vanaf zou weten ofzo
pluisje88 schreef:HTM schreef:Hoe kun je het nou niet weten als er zo veel filmpjes zijn...
Het kan niet dat hij het niet weet lijkt me. Maar een bekentenis open en bloot voor de tv lijkt me niet heel handig in zijn geval
@ htm haal je eerste zinnetje even weg. Voldoet niet aan de regels
_Saar schreef:Ha Pluisje88 zelfde schuitje!
Ik ben er ook helemaal mee aan. Klik bokt elke keer weg om aan de slag te gaan maar dan open ik na 5 minuten toch weer het topic.
pluisje88 schreef:ja hier precies hetzelfdekan mijn tijd goed gebruiken voor andere dingen maar mijn gedachten zijn het daar niet mee eens...
Haha htm ik ook niet. Heb nog nooit eerder groene pb's gehad en nu al 2 in een uur![]()
Sorry modjes