2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:56

tinq volgens mij

Roosch

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:57

Bij de TinQ in Neerbeek inderdaad.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:59

Jep een onbemande tankstation genaamd TINQ in neerbeek. Foto's staan oa. op L1.nl
xNK schreef:
Is er bekend waar hij heeft getankt? (geen plaatsnaam, maar naam)

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:01

Oké, ik dacht Beek

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:03

Het is een steenworp van Beek af, letterlijk 2 straten voordat je Beek in rijdt.

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:04

chocobroodje schreef:
Nee zijn ex woont hier in neerbeek, daarom was hij ook zeer waarschijnlijk hier... Maar hoelang het al exen zijn en hoe hun relatie was is volledig onduidelijk. Wellicht was het plan om samen op vakantie te gaan en hebben ze ruzie gekregen en is dat de reden dat hij is door gedraaid...

Nee dat klopt waarschijnlijk niet, want ik lees op de Telegraaf-site:
"Hun uit Vleuten afkomstige vader Jeroen Denis haalde de jongetjes maandag op bij zijn ex-vrouw in Zeist"

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:05

Daar ligt het verschil, tussen ex-vrouw en ex-vriendin.. ;)
Dit gaat niet om de moeder van de kinderen.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:05

20:58 uur: L1 meldt dat een vriendin van de vader van de vermiste broertjes om de hoek woont bij het tankstation in Beek, waar hij maandagavond pinde.

20:49 uur: De politie vermoedt dat er nog ongeveer een uur lang wordt gezocht.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:06

De ex in neerbeek is niet de moeder... Dat is een aantal pagina's terug ook al besproken.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:13

Precies ;) Soms niet helmaal duidelijk voor mensen die het niet vanaf het begin hebben gevolgd, maar de vriendin in neerbeek zou een ex zijn...

Roosch schreef:
Daar ligt het verschil, tussen ex-vrouw en ex-vriendin.. ;)
Dit gaat niet om de moeder van de kinderen.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:14

Doordat de politie dus nieuwe informatie binnen heeft gekregen zoeken ze dus daarom rondom die visvijver. Zou die melding wellicht van een eventuele getuige kunnen zijn die iets verdachts heeft gezien?

Maar echt ik hoop dat ze ze daar niet aan treffen.

En wie weet heeft ie inderdaad wel ruzie gekregen met zijn ex waar ie samen mee woonde en/of ex vriendin in Neerbeek en dat dat de laatste druppel bij hem zijn emmer heeft overgelopen tot dit allemaal...

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:16

Ik ben erg benieuwd wat ze zeggen in de extra uitzending..

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:18

Zouden er geen flitspalen op de weg naar huis hebben gestaan waar de politie op kan zien of de jongens nog in de auto zitten?

Of zeg ik nu wat stoms?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:21

Willeke_ schreef:
Zouden er geen flitspalen op de weg naar huis hebben gestaan waar de politie op kan zien of de jongens nog in de auto zitten?

Of zeg ik nu wat stoms?

uhhhhhhhhhhhhhh ja. Dat is allemaal al nageplozen

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:22

yvonnedv schreef:
Willeke_ schreef:

Of zeg ik nu wat stoms?

uhhhhhhhhhhhhhh ja. Dat is allemaal al nageplozen

Oh sorry hoor

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:24

Flitspalen werken sowieso toch ook alleen op snelheid? Dus als ie netjes heeft gereden qua snelheid is ie als het goed is niet te traceren....

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:25

21:18 uur: De visvijver in Geulle wordt morgen onder andere onderzocht door duikers van de marine.

21:15 uur: De politie en de mariniers hebben de zoektocht in Geulle stopgezet. Morgen wordt alleen de visvijver onderzocht. Het gebied wordt vanacht bewaakt.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:26

Dat is allemaal op de eerste dag al bekeken, daarom is het zo moeilijk om die route vast te stellen.

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:27

Ik begrijp alleen niet waarom de vader veel geld pinde, en de auto helemaal had getankt, voordat hij zichzelf van het leven beroofde? Dat is toch raar? Zouden de jongetjes dan toch misschien ergens onder gebracht zijn? Ik hoop zo dat ze nog leven...

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:30

--------------------------------------------------------------------------------
Van : P.M. Rotterdam, Nav uw berichtgeving wil ik U zeggen dat ik het deels op de voeten volg. Ik hoop dat er echt spoedig iets positiefs uitkomt. Mijn enigste bevindingen na het volgen en heel veel internetten waar ik mijn vragen bij heb is het feit dat op Linkedin er ca 3 contacten zijn verdwenen bij het profiel van Jeroen Dennis als je het vergelijkt met de internet-cache van 21 april 2013 tot heden. Dat is een aanzienlijk aanzienlijk aantal in hele korte tijd. Er zijn er 3 verwijderd in korte tijd? Daarbij als de kinderen hopelijk in het buitenland zouden verblijven (want ze zouden op vakantie gaan!) en hun moeder zouden willen bellen weten die kinderen niet dat ze een landnummer moet draaien. Ze krijgen geen gehoor... De vader is met ze levend en wel richting Neerbeek gereden en heeft er zelfs in hun bijzijn getankt en ook daar ca. 2 maal gebeld volgens politie gegevens. Verblijf in Neerbeek is absoluut 30 minuten geweest (ref. pingegevens en telefooncontact) en dat is niet voor niks! Daarbij is me opgevallen dat bij Tankstation Tinq in Neerbeek een frapant kenmerkend kruisbeeld staat. Dit zou je kunnen gebruiken als referentie voor een ontmoetingsplek, want het is op internet algemeen duidelijk aangegeven. Pompstation Tinq zal ook wel in een navigatiesysteem staan, als de vader een had? Als laatst een zeer legitieme normale vraag die ik stel is waarom wordt een paragnost als een Peter van der Hurk niet gevraagd? Ik wens U echt heel erg veel succes, en hopende op een goede afloop en 2 gezonde kinderen die boven water komen.

Even reactie gekopieerd van rtv utrecht blog. Hoe weet deze persoon dat er geprobeerd is te bellen? :o

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:32

Ik kan de uitzending op L1 niet kijken. Kan iemand verslag doen die wel kan kijken?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:37

XFiemoX schreef:
--------------------------------------------------------------------------------
Van : P.M. Rotterdam, Nav uw berichtgeving wil ik U zeggen dat ik het deels op de voeten volg. Ik hoop dat er echt spoedig iets positiefs uitkomt. Mijn enigste bevindingen na het volgen en heel veel internetten waar ik mijn vragen bij heb is het feit dat op Linkedin er ca 3 contacten zijn verdwenen bij het profiel van Jeroen Dennis als je het vergelijkt met de internet-cache van 21 april 2013 tot heden. Dat is een aanzienlijk aanzienlijk aantal in hele korte tijd. Er zijn er 3 verwijderd in korte tijd? Daarbij als de kinderen hopelijk in het buitenland zouden verblijven (want ze zouden op vakantie gaan!) en hun moeder zouden willen bellen weten die kinderen niet dat ze een landnummer moet draaien. Ze krijgen geen gehoor... De vader is met ze levend en wel richting Neerbeek gereden en heeft er zelfs in hun bijzijn getankt en ook daar ca. 2 maal gebeld volgens politie gegevens. Verblijf in Neerbeek is absoluut 30 minuten geweest (ref. pingegevens en telefooncontact) en dat is niet voor niks! Daarbij is me opgevallen dat bij Tankstation Tinq in Neerbeek een frapant kenmerkend kruisbeeld staat. Dit zou je kunnen gebruiken als referentie voor een ontmoetingsplek, want het is op internet algemeen duidelijk aangegeven. Pompstation Tinq zal ook wel in een navigatiesysteem staan, als de vader een had? Als laatst een zeer legitieme normale vraag die ik stel is waarom wordt een paragnost als een Peter van der Hurk niet gevraagd? Ik wens U echt heel erg veel succes, en hopende op een goede afloop en 2 gezonde kinderen die boven water komen.

Even reactie gekopieerd van rtv utrecht blog. Hoe weet deze persoon dat er geprobeerd is te bellen? :o

Laten we hopen dat ze in het buitenland zitten!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:37

Heb het laatste stukje kunnen kijken. Geen nieuws of ze zijn gevonden. Verder weet ik niet waar het over ging.

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:40

Ik hoop echt dat ze nu snel gevonden worden.
De moeder moet door een hel gaan.
De vooruitzichten zijn slecht maar ze niet vinden is zo erg.
Het zullen je kinderen maar zijn vreselijk.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:40