Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chocobroodje schreef:Nee zijn ex woont hier in neerbeek, daarom was hij ook zeer waarschijnlijk hier... Maar hoelang het al exen zijn en hoe hun relatie was is volledig onduidelijk. Wellicht was het plan om samen op vakantie te gaan en hebben ze ruzie gekregen en is dat de reden dat hij is door gedraaid...
XFiemoX schreef:--------------------------------------------------------------------------------
Van : P.M. Rotterdam, Nav uw berichtgeving wil ik U zeggen dat ik het deels op de voeten volg. Ik hoop dat er echt spoedig iets positiefs uitkomt. Mijn enigste bevindingen na het volgen en heel veel internetten waar ik mijn vragen bij heb is het feit dat op Linkedin er ca 3 contacten zijn verdwenen bij het profiel van Jeroen Dennis als je het vergelijkt met de internet-cache van 21 april 2013 tot heden. Dat is een aanzienlijk aanzienlijk aantal in hele korte tijd. Er zijn er 3 verwijderd in korte tijd? Daarbij als de kinderen hopelijk in het buitenland zouden verblijven (want ze zouden op vakantie gaan!) en hun moeder zouden willen bellen weten die kinderen niet dat ze een landnummer moet draaien. Ze krijgen geen gehoor... De vader is met ze levend en wel richting Neerbeek gereden en heeft er zelfs in hun bijzijn getankt en ook daar ca. 2 maal gebeld volgens politie gegevens. Verblijf in Neerbeek is absoluut 30 minuten geweest (ref. pingegevens en telefooncontact) en dat is niet voor niks! Daarbij is me opgevallen dat bij Tankstation Tinq in Neerbeek een frapant kenmerkend kruisbeeld staat. Dit zou je kunnen gebruiken als referentie voor een ontmoetingsplek, want het is op internet algemeen duidelijk aangegeven. Pompstation Tinq zal ook wel in een navigatiesysteem staan, als de vader een had? Als laatst een zeer legitieme normale vraag die ik stel is waarom wordt een paragnost als een Peter van der Hurk niet gevraagd? Ik wens U echt heel erg veel succes, en hopende op een goede afloop en 2 gezonde kinderen die boven water komen.
Even reactie gekopieerd van rtv utrecht blog. Hoe weet deze persoon dat er geprobeerd is te bellen?