Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NWDynamite

Re: Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:18

Nee, want normen en waarden kun je niet onder een wet scharen...

HhildeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:18

Normaal is misschien anders, maar ik vind familieseks, plasseks, poepseks en SM etc ook niet 'normaal'. Wat is eigenlijk normaal?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:20

NWDynamite schreef:

Zo ongeveer het hele wetboek van strafrecht is opgebouwd uit normen en waarden.

_bloempje_

Ik sta verder open voor de reacties en lees daarom ook steeds meer bij, maar ik kan het gewoon niet in me hoofd krijgen dat dit goed is....

Nee dat is zo wat is normaal, is inderdaad een hele andere discussie. Maar jullie denken dus niet dat het schadelijk is bij bijvoorbeeld een paard?

het bovenstaande vind ik ook niet normaal, maar ik vind met dieren wel echt grensoverschrijdend.

Qimm

_bloempje_ schreef:
Bovenstaande voorbeeld over de kat, misschien heeft de kat het niet door en er geen last van, maar is het daardoor normaal?
Zou het daarom niet verboden moeten zijn, omdat een dier er geen last van ondervind?

zou het wel verboden moeten zijn omdat het dier er geen last van heeft?
moeten dingen verboden worden omdat de algemene norm het vies vindt? Waar is de grens? Weet je wel hoe veel mensen spruitjes echt walgelijk vinden bijvoorbeeld?

iets moet verboden worden omdat het of gevaarlijk is of schade berokkent aan jezelf of anderen, niet omdat iets vies, onsmakelijk of pervers wordt gevonden.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:21

hoe kan een paard schade ondervinden van een mannenpiemel? Wel eens een paardenpiemel gezien? Of de arm van een volwassen vent? (aka dierenarts) :P Dat gaat er ook zonder morren in en dan voelt zo'n dier zich ook niet aangerand

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:23

Faith in humanity: Lost forever ;(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:23

Qimm schreef:
hoe kan een paard schade ondervinden van een mannenpiemel? Wel eens een paardenpiemel gezien? Of de arm van een volwassen vent? (aka dierenarts) :P Dat gaat er ook zonder morren in en dan voelt zo'n dier zich ook niet aangerand

Het paard zal er idd weinig/geen schade aan ondervinden, hoe dat voor de man is, is een ander verhaal. Dierenseks is gewoon niet echt gezond :+. Maar goed, dat is eigen keus natuurlijk.

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:24

_San87_ schreef:
NWDynamite schreef:

Dat begrijp ik maar ik bedoel juist dat iedereen er andere normen aan waarden op na houdt. Ik vind het niet normaal dat mensen plasseks hebben en dierenseks maar dat vind een ander persoon kennelijk niet.

Je kunt er wel wetten voor uitschrijven maar normen en waarden worden bepaald door de persoon zelf, niet door de wet. Of je strafbare feiten pleegt door jouw normen en waarden, daar bemoeit de wet zich wel mee.

En ik vind dat dat niet hoeft bij dierenseks zolang de dieren geen pijn hebben en het eigen dieren zijn. Snapje wat ik bedoel?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:25

als er iemand risico loopt dan is het wel de mens, he en DIE kiest ervoor...

het is wat ongebruikelijk om opgewonden te raken van een andere diersoort, maar ik vind het ook ongebruikelijk om opgewonden te raken van tenen. Rare dingen gebeuren.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:25

Wie houdt de stand bij?

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:26

Qimm schreef:
als er iemand risico loopt dan is het wel de mens, he en DIE kiest ervoor...

het is wat ongebruikelijk om opgewonden te raken van een andere diersoort, maar ik vind het ook ongebruikelijk om opgewonden te raken van tenen. Rare dingen gebeuren.

people are weird! :D

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:27

Vanlotje getikt :D .

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:27

NWDynamite schreef:
_San87_ schreef:

Dat begrijp ik maar ik bedoel juist dat iedereen er andere normen aan waarden op na houdt. Ik vind het niet normaal dat mensen plasseks hebben en dierenseks maar dat vind een ander persoon kennelijk niet.

Je kunt er wel wetten voor uitschrijven maar normen en waarden worden bepaald door de persoon zelf, niet door de wet. Of je strafbare feiten pleegt door jouw normen en waarden, daar bemoeit de wet zich wel mee.

En ik vind dat dat niet hoeft bij dierenseks zolang de dieren geen pijn hebben en het eigen dieren zijn. Snapje wat ik bedoel?

Ik snap absoluut wat je bedoelde. Meteen al. Maar dat maakt je uitspraak in essentie niet minder fout ;). En dierenseks kun je zeker wel per wet verbieden, niet omdat het voor dieren zo slecht is, maar omdat het in strijd is met de wet op de zeden.

_bloempje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:28

Qim, Bedankt voor je reactie je laat me het van een hele andere kant zien.

Maar toch vind ik dat een dier niet voorzichzelf kan opkomen in dit soort situatie, dus waar ligt de grens of het schadelijk is of niet.

Ik snap ook wel dat een paardenpiemel groter is dan een mannenpiemel en misschien dat ze er idd vrij weinig van voelen, maar ik ben toch van mening dat dit niet de gang van zaken is zoals het hoort te gaan.
Ik vind het misbruik als je een dier hiervoor gebruikt, misschien denk ik te bekrompen dat kan en daarom blijf ik voorlopig ook even meelezen.

Maar dit is niet normaal, dus waar ligt dan de grens?

Maar er zijn idd veel meer aparte seksfanatasien, maar ik vind het behoorlijk ziek ongeacht of het dier er nu wel of geen schade aan ondervind.
En natuurlijk loopt een mens misschien meer risico, maar kom op dit zou toch niet toegestaan moeten worden?

_bloempje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:28

Jaa dat is zo er mensen zijn apart soms haha....bijzondere discussie dit!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:30

_bloempje_ schreef:
Qim, Bedankt voor je reactie je laat me het van een hele andere kant zien.

Maar toch vind ik dat een dier niet voorzichzelf kan opkomen in dit soort situatie, dus waar ligt de grens of het schadelijk is of niet.

Ik snap ook wel dat een paardenpiemel groter is dan een mannenpiemel en misschien dat ze er idd vrij weinig van voelen, maar ik ben toch van mening dat dit niet de gang van zaken is zoals het hoort te gaan.
Ik vind het misbruik als je een dier hiervoor gebruikt, misschien denk ik te bekrompen dat kan en daarom blijf ik voorlopig ook even meelezen.

Maar dit is niet normaal, dus waar ligt dan de grens?

Maar er zijn idd veel meer aparte seksfanatasien, maar ik vind het behoorlijk ziek ongeacht of het dier er nu wel of geen schade aan ondervind.
En natuurlijk loopt een mens misschien meer risico, maar kom op dit zou toch niet toegestaan moeten worden?

ik zou zeggen, als het dier niet vastgebonden is en niet gedrogeerd en het dier laat het toe, dan mag je vaststellen dat het dier er geen problemen mee heeft. Anders zou die wel weglopen. En voedsel van je lichaam laten likken? Joh weet dat beest veel, die is blij met het lekkers, dat baasje het ook lekker vindt... denk niet dat het dier daar bewust van is

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:32

ja maar wat is normaal? Normaal is echt alleen wat je leert dat normaal is. It's all in the mind, dude :)

neem het voorbeeld keeshond/pate op tepels.
Is niet normaal. Voor mij dan. Ik moet er echt, echt niet aan denken. Maar heeft kees er last van? I doubt it. Die heeft 'n extra snack, en een blij vrouwtje.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:32

Peppertree schreef:
Vanlotje getikt :D .

Haaahaha _O-.

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:34

<<)

_bloempje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:36

Moet ook wel lachen om sommige voorbeelden over het likken etc.

De grens die jij aangeeft is wel duidelijk.
Toch ben ik er wel blij mee dat het verboden is, anders zou het nog makkelijker zijn om het te doen en ik vind het iets dat zeker beperkt moet worden.

Ik blijf erbij dat ik het walgelijk vind en nee dat is niet over degene die het hardste roept die.... nee het is zo'n ver van mijn bed show en ik krijg er zo'n vies idee bij misselijkmakend gewoon. Snap het niet en blijf er bij dat ik er blij mee ben dat het verboden is.
Ondanks dat de kat het misschien is het voorbeeld niet door heeft, toch is het pervers ....

Ik ga zo werken, maar ga zeker vanavond nog even bijlezen. Bijzondere discussie is dit!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:39

_bloempje_ schreef:
Moet ook wel lachen om sommige voorbeelden over het likken etc.

De grens die jij aangeeft is wel duidelijk.
Toch ben ik er wel blij mee dat het verboden is, anders zou het nog makkelijker zijn om het te doen en ik vind het iets dat zeker beperkt moet worden.

Ik blijf erbij dat ik het walgelijk vind en nee dat is niet over degene die het hardste roept die.... nee het is zo'n ver van mijn bed show en ik krijg er zo'n vies idee bij misselijkmakend gewoon. Snap het niet en blijf er bij dat ik er blij mee ben dat het verboden is.
Ondanks dat de kat het misschien is het voorbeeld niet door heeft, toch is het pervers ....

Ik ga zo werken, maar ga zeker vanavond nog even bijlezen. Bijzondere discussie is dit!

Het is al makkelijk om te doen. Een verbod zal dat niet minder maken. Geen haan kraait ernaar wanneer je 's avonds in je bed wat paté op je poedersuiker smeert en je hond het af laat likken, hoor ;).

En zo kan ik legio voorbeelden bedenken.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:42

maar waar houdt het dan op? Mensen laten hun hond ook aan hun gezicht likken voor hun eigen plezier, goed misschien geen sekuseel plezier, maar dat arme dier moet wel aan het gezicht van z'n baasje likken. das toch sielugh.

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:49

aaaawww Qimm kappen nou

*gooit broodje pate nu maar weg*

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 18:54

Kijk je wel uit waar ie neerkomt?