Politiek, hoe nu verder?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Welke coalitiemogelijkheid heeft jou voorkeur?

VVD + PVDA + CDA
19 (3%)
VVD + PVDA + D66 + GroenLinks
169 (31%)
VVD + CDA + SP + D66
14 (2%)
VVD + CDA + SP + GroenLinks
21 (3%)
VVD + PVV + CDA
293 (53%)
VVD + PVDA + SP
29 (5%)

Totaal aantal stemmen: 545

FaberSmid

Re: Politiek, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:32

Janesmith wederom geen een reactie, zekers alles weerover het hoofd gezien en niet gelezen?

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:33

FaberSmid schreef:
Janesmith wederom geen een reactie, zekers alles weerover het hoofd gezien en niet gelezen?

Och, steeds meer mensen gaan inzien dat discussiëren met deze "dame" geen zin heeft dus bespaar je de moeite zou ik zeggen ;)
Ze leest wat ze wil lezen, plaatst selectieve incomplete artikelen en reageert enkel op mensen die ze denkt aan te kunnen.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:35

Heino dat zou best kunnen zijn, vandaar ook het voorgaande geschreven waar geen teactie op is verkomen.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:36

Wat betreft de link: Roemer verwacht dat..
Dat is dus nog geen waarheid, daar is meer voor nodig... ;)

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:36

Heino schreef:
FaberSmid schreef:

Och, steeds meer mensen gaan inzien dat discussiëren met deze "dame" geen zin heeft dus bespaar je de moeite zou ik zeggen ;)
Ze leest wat ze wil lezen, plaatst selectieve incomplete artikelen en reageert enkel op mensen die ze denkt aan te kunnen.

En vooral laat ze zich door niemand uitlokken.:-)

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:40

Tja, een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen.. :)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:41

Heeft niks met uitlokken van doen, maar fatsoen en respect om te reageren en niet zogenaam negeren uit onwetendheid. Als u geen antwoorden kan vergeven, kunt u raad vragen bij wilders.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:44

Het is niet alleen de PVV die zich bovenmatig interesseert voor bepaalde maatschappelijke vraagstukken.

NIJMEGEN - Hoe kan het zijn dat een islamitische stichting die het Sinterklaasfeest wil verbieden, jaarlijks subsidie krijgt van de Nijmeegse gemeente? Het heeft de bovengemiddelde interesse van de VVD-fractie.

De Nijmeegse VVD-fractie heeft schriftelijke vragen gesteld over de subsidie die verstrekt wordt aan Stichting Ar Rayaan. De stichting zou volgens de VVD-fractie onder meer mensen oproepen af te zien van deelname aan verschillende feestdagen, het Sinterklaasfeest veroordelen en een achterhaalde visie hebben op de rol en de positie van vrouwen. Zo zou het voor mannen mogelijk moeten zijn om met meerdere vrouwen te trouwen.

Bron:De Gelderlander

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:46

Leuke proza gequote, maar nog immer geen enkele reactie met ook maar een antwoord.
Wat voor paarden fokken u en uw man.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:46

janesmith schreef:
Sarabandje, sarabandje toch. SP en PVV winnen bij paars plus

VVD'ers hebben hard hoofd in coalitie met linkse partijen
De onderhandelingen over paars plus, die maandag van start zijn gegaan, liggen de VVD zwaar op de maag.
Zowel partijprominenten als fractieleden zien de keus voor een coalitie met de PvdA, D66 en GroenLinks als een noodsprong. Onder partijleden en VVD-stemmers bestaat onrust over een eventueel paars-pluskabinet.
'Het drama is nu al compleet', zegt een VVD-Tweede Kamerlid over het electorale risico dat de liberalen nemen met paars plus. 'Je wilt niet weten hoeveel mailtjes we krijgen van mensen die zeggen hun partijlidmaatschap te zullen beëindigen of nooit meer op de VVD te zullen stemmen.'
PvdA, D66 en GroenLinks moeten forse concessies doen om het voor de VVD mogelijk te maken paars plus aan haar achterban uit te leggen, zeggen verschillende liberalen. 'We houden de onderhandelingen met argusogen in de gaten', aldus een ander VVD-Kamerlid. 'Er moet heel, heel veel van ons programma in het regeerakkoord van paars plus staan, willen we dit als fractie meemaken.'

SP en PVV zijn partijen die zwevende kiezers trekken, overigens had ik het over PVDA en GL stemmers. In plaats van iemand kleinerend weg te zetten zou je ook gewoon kunnen lezen.
Gezien het feit dat jouw hele kennis van de actuele politiek gebaseerd is op internet loop zit je er nog al eens naast.

Wat een tweede kamerlid, of oud politicus die even in de schijnwerpers kan staan te zeggen heeft is van weinig belang voorlopig.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:54

Het internet is echt DE mooiste uitvinding. Het is zo een prettig medium om bepaalde figuren op een nette manier terecht te wijzen. ;-)
SP en PVV profiteren

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:57

nogmaals, de link is gebaseerd op een vermoeden, op een mening, dus je kan hoog of laag springen, maar je kunt het niet verkopen als waarheid.. Maar het is fijn dat je in je eigen internetartikels gelooft hoor ;)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:57

janesmith schreef:
Het internet is echt DE mooiste uitvinding. Het is zo een prettig medium om bepaalde figuren op een nette manier terecht te wijzen. ;-)

Je bedoelt om voortdurend je eigen mantra op te dreunen en daar gelijk voor te zoeken.

Zullen we wat afspreken, als er een paars+ kabinet komt dan doe jij NOOIT meer mee in politieke discussies, ok

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:59

Zullen we afspreken dat ik me dan dubbel zo vaak zal profileren? _O-

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:01

CtjeLief schreef:
nogmaals, de link is gebaseerd op een vermoeden, op een mening, dus je kan hoog of laag springen, maar je kunt het niet verkopen als waarheid.. Maar het is fijn dat je in je eigen internetartikels gelooft hoor ;)

Dan zoek jij er toch een die het vermoeden uit dat het andersom is, als het zo makkelijk is. :D ;) :+ }> :7

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:05

waarom zou ik dat doen? Als het zover is, zien we het vanzelf wel denk je ook niet? ;) peilingen en vermoedens, daar baseer ik geen waarheden op!

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:06

Janesmith u bevestigd door te zwijgen, schrijf dan gewoon niet te kunnen antwoorden door geen antwoorden te weten door onwetendheid.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:10

janesmith schreef:
SP en PVV profiteren

Even vraagje tussendoor; komt al jouw kennis van politiek van internet of heb je daar ook echt een achtergrond in. Neem niet aan dat je policoloog bent, waarom zou je anders ergens in de paarden werken. Maar ik krijg wel het idee dat je er veel vanaf weet. Waar komt al die kennis vandaan dan?

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:20

Anoeska schreef:
janesmith schreef:
SP en PVV profiteren

Even vraagje tussendoor; komt al jouw kennis van politiek van internet of heb je daar ook echt een achtergrond in. Neem niet aan dat je policoloog bent, waarom zou je anders ergens in de paarden werken. Maar ik krijg wel het idee dat je er veel vanaf weet. Waar komt al die kennis vandaan dan?

Studie, internet en interesse. Dan vang je wel eens wat op. ;-)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 14:35

Altijd met extreem rechts, zonder inhoud proza schreeuwen en inhoudelijk niks in te brengen.

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 15:23

janesmith schreef:
Het is niet alleen de PVV die zich bovenmatig interesseert voor bepaalde maatschappelijke vraagstukken.

NIJMEGEN - Hoe kan het zijn dat een islamitische stichting die het Sinterklaasfeest wil verbieden, jaarlijks subsidie krijgt van de Nijmeegse gemeente? Het heeft de bovengemiddelde interesse van de VVD-fractie.

De Nijmeegse VVD-fractie heeft schriftelijke vragen gesteld over de subsidie die verstrekt wordt aan Stichting Ar Rayaan. De stichting zou volgens de VVD-fractie onder meer mensen oproepen af te zien van deelname aan verschillende feestdagen, het Sinterklaasfeest veroordelen en een achterhaalde visie hebben op de rol en de positie van vrouwen. Zo zou het voor mannen mogelijk moeten zijn om met meerdere vrouwen te trouwen.

Bron:De Gelderlander

Het is opvallend dat u zich op bevreidingsdag heeft aangemeld, en uw duplikaat op dodenherdenking vertrokken is.
Die wist ook zoveel van het internet te halen, helaas dat u slechts 21 jaar bent en hij 45 jaar, maar de tekst is zeer vaak het zelfde.
Steeds maar offtopic en hameren op de Islamieten, is het niet tijd voor de PVV op de Rooms Katholieken te keer te gaan ook een wereld macht dat Rome.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 15:50

CtjeLief schreef:
Tja, een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen..

:(:)
Laatst bijgewerkt door janesmith op 06-07-10 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 15:52

Ik lees hier voornamelijk, en post niet zoveel, maar ik wil wel even zeggen dat het niveau toch aardig aan het zakken is naar niveau Privé en dat soort bladen.

@Professor, u doet uw naam geen eer aan, want dan dient u te weten dat bevreidingsdag gespeld moet zijn als bevrijdingsdag.

Tevens vind ik het echt niet kunnen dat er zo op de man gespeeld wordt hier. Zeker door te impliceren dat iemand een duplicaat heeft of had. Dat doet de sfeer geen goed namelijk.

Misschien kunnen we gewoon weer terug naar het onderwerp en de persoonlijke sneren achterwege laten? Anders is straks mijn Foeilijst zo lang.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 15:57

Het is zo gemakkelijk iemand op zijn schrijven aan te doen vallen. Kunt u bij mij wel aan de gang blijven, als ik u was zou ik daar niet eens aan beginnen.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 15:59

Het is onmacht die mensen zo diep laat zinken, Laika.
Ze doen maar, mij stoort het niets. Integendeel eigenlijk. _O-