Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:59

Zonnetje81 schreef:
Babel schreef:
Het maakt mij niet uit hoe hij heet, feit is dat hij op de camerabeelden met haar zijn kamer binnen gaat en later alleen naar buiten komt. Dat er verder niemand in die kamer is geweest en dan nog de tijden die erbij staan.
De bewijzen liegen er gewoon niet om, als de gegevens en info die wij via de media weten juist zijn. Dus ja, hij is al veroordeeld en dat vind ik niet raar.

Natuurlijk zijn er opties dat er toevalligheden zijn. Ja misschien had ze wel een bloedneus, misschien, misschien, misschien. Maar ik vind het apart dat iedereen hier maar toevalligheden blijft verzinnen terwijl het toch wel heel erg voor de hand ligt dat Joran dit gedaan heeft.

Hoe weet je zo zeker dat er niemand meer is geweest....?? Misschien dat die feiten (nog niet of bewust niet) naar buiten zijn gebracht...??

Daarom zeg ik dus ook, als de info die wij via de media weten waar is...

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:00

sarabande schreef:
Zonnetje81 schreef:
Hoe weet je zo zeker dat er niemand meer is geweest....?? Misschien dat die feiten (nog niet of bewust niet) naar buiten zijn gebracht...??

Denk je nu echt dat de media dat zomaar niet zou plaatsen. Pff wordt eens wakker :(:)

Moet de media het wel weten ;) Niet alles gaat naar de media toe.. En ook de media kijkt met tunnel visie.. Die geloven heilig dat Joran het gedaan heeft, dus waarom zouden ze iets plaatsen wat hem minder verdacht maakt?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:00

xTamara schreef:
sarabande schreef:

Denk je nu echt dat de media dat zomaar niet zou plaatsen. Pff wordt eens wakker :(:)

Moet de media het wel weten ;) Niet alles gaat naar de media toe.. En ook de media kijkt met tunnel visie.. Die geloven heilig dat Joran het gedaan heeft.

Je bent me net voor met schrijven!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:01

Heerlijk dit iedereen is in discussie met iedereen , hoor overal vanalles.. Tot dat er niet bewezen is dat hij het was is de "verdachte "onschuldig!!! Verhalen zijn snel gemaakt maar niemand weet het zeker.. dus het blijft giswerk!

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:01

Natuurlijk kun je out of the box denken, iets kan iets anders zijn dan het op het eerste gezicht lijkt. Maar het wordt hier nu wel heel erg een speculatie topic, als, als, als.

Zonnetje81

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:03

Ja omdat iedereen hem bij voorbaat al opgehangen heeft... Hij is verdachte...en nog niet schuldig tot het tegendeel bewezen is!!

linn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:04

sarabande schreef:
Zonnetje81 schreef:

Ik reageer ook maar eens.. maar er wordt een hoop achtergehouden, dat komt vaak pas later naar buiten en dit betreft de vordering van het onderzoek.
Denk er maar om dat ze een hoop meer beeldmaterialen hebben die wij nog niet hebben gezien hoor..
Ik weet het ook niet of hij het wel of niet gedaan heeft, daar ga ik ook geen conclusies over uitlaten.
Wat ik wel weet, dat het erg vreemd is dat die het nu op deze manier heeft gedaan als hij haar wat aangedaan zou hebben..
Kamer op zijn naam, camera toevallig recht voor die hotel kamer, verhalen die telkens wijzigen..

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:04

Zonnetje81 schreef:
Ja omdat iedereen hem bij voorbaat al opgehangen heeft... Hij is verdachte...en nog niet schuldig tot het tegendeel bewezen is!!

Inderdaad.. En dat verkoopt voor de media als de pest.. Dusja waarom iets opschrijven wat hem minder verdacht maakt?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:05

Zonnetje81 schreef:

Nee hoor, dat maak jij er van. Ik schijf bijvoorbeeld elke keer "als het zo is dat".
Er lijkt een grotere groep hier te schrijven die er bij voorbaat al vanuit gaat dat hij compleet onschuldig is en er ingeluisd is.
Dat laatste vind ik zo'n trieste en bijna zieke gedachte, dat iemand het leven van een meisje zou opofferen enkel en alleen om Joran er in te luisen. Dat kun je toch niet serieus denken alleen omdat je zo graag wilt dat Joran onschuldig is?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:06

linn__ schreef:
Wat ik wel weet, dat het erg vreemd is dat die het nu op deze manier heeft gedaan als hij haar wat aangedaan zou hebben..
Kamer op zijn naam, camera toevallig recht voor die hotel kamer, verhalen die telkens wijzigen..

Dat zou alleen vreemd zijn als het moord met voorbedachte rade zou zijn. Als het een uit de hand gelopen ruzie betreft waarbij het meisje is omgekomen is er niets vreemds aan.

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:07

Zonnetje81 schreef:

Dat bedoel ik!!! Tuurlijk is het vreemd enz.. rare dingen gaan de ronde, maar niemand kan er nu al wat van zeggen!

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:07

ThePast03 schreef:
Zonnetje81 schreef:

Nee hoor, dat maak jij er van. Ik schijf bijvoorbeeld elke keer "als het zo is dat".
Er lijkt een grotere groep hier te schrijven die er bij voorbaat al vanuit gaat dat hij compleet onschuldig is en er ingeluisd is.
Dat laatste vind ik zo'n trieste en bijna zieke gedachte, dat iemand het leven van een meisje zou opofferen enkel en alleen om Joran er in te luisen. Dat kun je toch niet serieus denken alleen omdat je zo graag wilt dat Joran onschuldig is?

Ik heb ook gedacht aan inluizen.. En dat is niet omdat ik graag wil dat Joran onschuldig is.. Maar omdat daar ook rekening mee gehouden kan worden.. Er zijn zat zieke geesten in deze wereld die dat ervoor over zouden hebben. Hoewel ik niet denk dat dit het geval is, uitsluiten kunnen we niet.

linn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:13

ThePast03 schreef:
linn__ schreef:

Dat zou alleen vreemd zijn als het moord met voorbedachte rade zou zijn. Als het een uit de hand gelopen ruzie betreft waarbij het meisje is omgekomen is er niets vreemds aan.

Tsja daar ben ik het inderdaad wel mee eens, maar toch kloppen er een hoop dingen niet en zijn gewoon moeilijk te achterhalen.
Maar vind hem nou niet het type dat zijn 'slachtoffer' daar zou laten liggen, want hoe kalm die er voor de rest onder lijkt te zijn op de beelden wijst niet uit dat die is abrupt is gevlucht zonder na te denken.

Het zal toch gissen blijven en ben heel bang dat de waarheid toch nooit boven water zal komen, echter dat hij voor moord of iets dergerlijks wordt aangeklaagd, vast komt te zitten en that's it. Echte feiten zullen er denk ik toch nooit komen.. en ook niet over Nathalee helaas

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:20

ach voor mij zegt het al genoeg als je al 3000 km bent gevlucht, want als je het niet hebt gedaan, dan blijf je op je plek en ga je desnoods na de politie zelf..

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:21

Ja maar Joran is ook niet gek.
Die weet gelijk dat hij hier gepakt voor gaat worden.
Ik weet niet wat ik zou doen als ik een lijk in mijn kamer aan zou treffen en zo'n reputatie heb..

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:21

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:22

DDW1190 schreef:
ach voor mij zegt het al genoeg als je al 3000 km bent gevlucht, want als je het niet hebt gedaan, dan blijf je op je plek en ga je desnoods na de politie zelf..

Ik weet niet wat ik zou doen in zijn geval. Misschien was hij wel in blinde paniek, en met in zijn achterhoofd alle commotie van Aruba....

linn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:22

DDW1190 schreef:

Je kan niet weten of die gevlucht is, dit is niet bevestigd. Tuurlijk vreemd dat die het land uit ging, maar vluchten is nooit genoemd..
Ben echt heel benieuwd hoe dit nu af gaat lopen.

Maarja als je het mij vraagt komt hij er gewoon weer mee weg.... 8)7 :n

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:23

Leden (678).. Jeemig hoe gek zijn die mensen?

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:24

Het nieuws berichtte ook dat hij zichzelf zou hebben overgegeven.. kortom er gaan zoveel berichten rond, dat gissen weinig zin heeft.. Zolang de dader maar wordt gestraft..

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:25

linn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:26

Wanted2003 schreef:
ThePast03 schreef:
Dit vind ik werkelijk ongeloofelijk:
http://joran-onschuldig.hyves.nl/

En al 678 vrienden. 8)7

Tsjaa.. beetje onzinnig zo'n hyves moet ik zeggen :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:29

ThePast03 schreef:
Zonnetje81 schreef:

Ik worden zoveel onschuldige levens ZONDER REDEN opgeofferd in onze samenleving....dus ik sta nergens meer van te kijken. Dat jij dat niet serieus kan nemen wil niet zeggen dat anderen dat niet doen.... Ook al is het gewoon weerzinwekkend....helaas....zeker in armoede landen.

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:30

ThePast03 schreef:
Dit vind ik werkelijk ongeloofelijk:
http://joran-onschuldig.hyves.nl/

Heeft nog aardig wat leden :=

Ik vind het sowieso al vreemd verhaal, want hij zou nu ook zijn gevolgd door de fbi tot aan de dood van het meisje (hebben ze goed gedaan dan :+ ). Een medewerker van het hotel zou ze hebben horen ruzieën, Joran vertrekt en zou hebben gezegd dat ze vooral niet in de kamer mochten kijken, wordt een hotelkamer dan niet elke dag schoongemaakt?

Ben iig benieuwd hoe het allemaal af gaat lopen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 16:33

Zonnetje81 schreef:
Ik worden zoveel onschuldige levens ZONDER REDEN opgeofferd in onze samenleving....dus ik sta nergens meer van te kijken. Dat jij dat niet serieus kan nemen wil niet zeggen dat anderen dat niet doen.... Ook al is het gewoon weerzinwekkend....helaas....zeker in armoede landen.

En wie zou er belang bij hebben om Joran er op deze manier in te luizen? De moeder van Natalee? Die heeft zelf een dochter verloren en zal er in toestemmen dat het leven van een ander meisje wordt opgeofferd enkel en alleen uit wraak?